Hej Palle
Med din reaktion tidligere virker det som om jeg ramte plet.
Som sagt har jeg undret mig over din pludselige aggressive og kritiske holdning til det firma jeg arbejder med. Jeg bemærkede at du ændrede adfær da jeg i en
privat besked til dig fortalte hvilket firma jeg arbejder med. - Dette undrede mig og jeg spurgte ind til det flere gange, hvorfor du pludselig valgte at gå i kødet på mig frem for at føre en fredelig debat?
Jeg undersøgte sagen i går og hvad fandt jeg?
Jeg fandt side der består af en sammenslutning af nogle MLM firmaer - bla. Nu Skin.
Denne side har postet en meget gammel sag fra en avis der i sin tid sendte en journalist ud for, at lave en skandalehistorie om Qbic7. Denne artikel rummer så mange faktiske fejl og misforståelser der tydeligvis var opstået af den pågældende journalists ønske om, at lave endnu en skandale.
Men hvad skete der? Tja denne avis blev nødsaget til at komme med et dementi, fordi artiklen på adskillige punkter ikke overholdt lovgivningen og denne avis blev nødsaget til, at fjerne denne artikel fra deres hjemmeside.
Det der så er spørgsmålet er; hvordan har denne sammenslutning af MLM firmaer fået tilladelse til at offentliggøre en ulovlig artikel der er bygget på falske indicier mod Qbic7? Mit bud er, at de ikke har fået denne tilladelse, men snarrere har taget sig frihed til at gøre det og det er foruroligende på deres vegne.
Jeg har informeret de rette vedkommende om dette, for det er ikke acceptabelt.
Udover det, så er det i den grad skuffende at se denne sammenslutning af MLM firmaer gå i kødet på et andet MLM firma. Meget meget ucharmerende og jeg kan betro dig at Nu Skin pt. nok er det sidste firma i verden jeg ville bruge min tid og energi på og det er en skam, at jeg ligefrem tvinges til at have en negativ holdning til dette firma. Men jeg skal selvfølgelig ikke dømme firmaet, hvis det er nogle uheldige repræsentanter der står bag.
Denne beskyldning er dermed ikke rettet imod dig. Jeg gør dig bare opmærksom på at jeg mener at jeg ved hvorfor du retter en offensiv imod Qbic7, for det virker for mig klart, at du har læst dette og haft en fordom imod Qbic7. Det er desuden ikke en beskyldning - det står sort på hvidt på siden og dermed er det desværre ganske faktuelt.
Du har stillet en masse spørgsmål, men indrøm dog at du på ingen måde havde i sinde, at acceptere nogen form for afklaring, for du var på forhånd afklaret med at Qbic7 nok var et pyramidespil og som sagt skuffer dette mig en hel del.
Det undrer mig bare, at der stadig bruges kildemateriale der er dateret over 6 måneder tilbage.
Denne skrivelse er jo ikke et bevis for, at Qbic7 er et pyramidespil - tværtimod. For denne artikel skabte naturligvis en del røre og Qbic7 blev da også undersøgt i sømmene og hvad konkluderede man?
Man konkluderede at artiklen var en gang varm luft ligesom det du synes at lukke ud. Avisen trak artiklen tilbage og den eneste part der hele vejen igennem som det eneste havde sit på det rene, var og er sjovt nok Qbic7.
Jeg har en formodning om, at du sikkert vil benægte nogensinde at have bemærket denne side og denne artikel i et forsøg på at underminere mine ord. Hvis dette er tilfældet, kan du måske narre de andre læsere, men du kan ikke narre mig.
Jeg mener i det givne tilfælde, at du er blevet mediepåvirket og negativt hjernevasket af dine egne. I så fald mener jeg dog at det er sørgeligt, at du fuldstændig ukritik vælger at forholde dig til en simpel skrivelse der er så velspækket med fejl og falske indicier.
Har du og dine samarbejdende partnere slet ikke overvejet det