Kære Aminoer, Jeg har fået en ide (big surprise manden er opfinder!) Som jeg kunne tænke mig at dele med jer samt viceværten. Nu er der snart kommet 60.000 indlæg igennem amino.dk, nogle af disse indlæg har måske medført en væsentlig forandring for dem der har læst dem - det er blot ikke visualiseret. Var det en ide at lave en årlig amino pris (f.eks. et billede af Martin T i guldramme what ever) for den amino der har fået størst direkte succes med netværkets råd og vejledning? Aminoprisen kunne samtidigt sætte fokus på værdien af netværket overfor en undrende omverden, der spørger sig selv, hvad driver dog iværksætterne til at sætte alt til side, blot for at være selvstændige. Aminoprisen kunne også vise hver enkelt amino, hvad der skal til for at få succes - samt at det rent faktisk lykkes for en hel del. Der er så mange andre priser indenfor iværksætteri i Danmark, så hvorfor en til? Uanset fra hvem prisen er udsat, medfører den både omtale, sammenhold og ikke mindst fokus på de værdier den enkelte prisuddeler står for. Hvad siger I, er det langt ude i skoven, eller er det blot præmien der skal være anderledes? Med venlig hilsen Lars C |
Ikke nogen dårlig idé.
Du mener at det er den der har fået mest gavn ud af svarene og ikke omvendt den der har ydet de bedste råd det sidste år?
Hvordan skulle det afgøres?
Claus