|
|
Dato: 13-09-2006 13:56:10 Forfatter: Kenneth Boysen annoncehajer OG folk der spammer sider som amino med MLM salg
ENIG!
Og lidt fra hverdagen:
Når folk sætter beskidt service på køkkenbordet, lige over en tom opvaskemaskine

Debat
ENIG! Og lidt fra hverdagen: Når folk sætter beskidt service på køkkenbordet, lige over en tom opvaskemaskine ![]() |
Den må du lige uddybe ;o) Min egen; MLM-folk, der ikke fatter at folk har al mulig ret, til at være skeptiske overfor det de sælger. |
|
Jeg må tilslutte mig Christians irritationsmoment omkring emails og SMS-beskeder.... Jeg syntes også at det til tider er en tand irriterende, når kunderne har sendt en email med en hasteopgave - og så undladt lige at følge op på emailen med en opringning. Det værste er, når emailen ikke ryger i vores fælles postkasse, men er sendt direkte til en af os. Hvis vedkommende, som emailen er sendt til, så er på kundebesøg, står begravet i tryksager eller folie, har fri, eller andet (syg..?) så er det jo ikke sikkert at emailen bliver set før den er fortid. Jeg vil også dreje lidt over på PM''erne herinde på Amino. Jeg har nu 2 gange oplevet at blive ringet op af en amino-bruger, som har sendt en PM (uden email, men blot "hemmelig besked") til mig, og så ringer samme dag og er undre sig over at jeg ikke har svaret..... Men mit allerstørste irritationsmoment er pt. vores parkeringspladser i MediaMouse. Vi har en gård hvor der er plads til 8-9 biler. Og alle firmaerne her betaler til pladserne. Men uden for normal arbejdstid er det så pizzariaets kunder som parkere hernede. Og det generer ikke de andre virksomheder, da de typisk er taget hjem på det tidspunkt. Men det er vi altså sjældent i MediaMouse. Det er sket tit at jeg er kommet hjem fra et kundebesøg og lige skal op og vende inden jeg tager hjem, og så har måtte konstatere at jeg ikke kan få en parkeringsplads fordi gården er proppet af pizza-hentere. Så kan jeg pænt få lov til at parkere ulovligt ude på vejen - for at komme på arbejde. Det irriterer mig. Ligesom det også er meget irriterende ikke at kunne komme hjem, men nogen gange skal holde og vente på at en eller anden kvajpande flytter sin dobbeltparkerede bil, så man kan komme til at køre hjem. Det er også med risiko for lak, kofanger m.m. overhovedet at køre ud eller ind af gården når det er hente-pizza-tid, når brian''erne kommer blæsende ind eller ud af gården i deres sænkede Peugot. Hvorfor er det også lige præcis de dage, hvor konen har bilen, at der ringer en kunde og meget gerne vil have et lynmøde på deres adresse omkring en kommende hastesag? Det er næsten altid kunder inde i København - og vi ligger altså i Allerød i nordsjælland. Så det med at lige tage en taxa til kunden, det er altså noget man lige overvejer en ekstra gang. |
|
Når jeg på diverse diskoteker hører tøsebørnene sige, "Kom, nu spiller de den med båden Anna". Det er ikke en båd, det er en BOT! ARGH! ![]() Pral ikke for meget med den på discoteket, med mindre du vil gå alene hjem ![]() Mine irritationsmomenter: 1. Kvinder ( lige for tiden ) 2. Offentlig transport 3. Kunder der ikke forstår man altså ikke arbejder 25 timer i døgnet. Fik jeg nævnt den med kvinder? ![]() |
![]() |
Du tog min!!! Men der ud over: Kunder som ikke har forståelse for, at småopgaver af 5-10 min varighed altså ikke altid kan være gratis. Specielt ikke hvis de komme med mange "kan du ikke bare lige..." over en uge. Og så hvis kunder ikke fortæller mig, hvis der er noget ved mig, som irriterer dem. Jeg har jo ingen chance for at forbedre mig, min service, produkter m.v. hvis ikke de siger noget. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det der irreterer mig allermest i øjeblikket er 1. hvordan vi behandler hinanden i hverdagen 2. offentlige myndigheder 3. TDC |
|
Dato: 13-09-2006 22:11:37 Forfatter: Dimitri Hardorff No need, mit udseende tager kegler hos pigebørnene. De siger at det er mine øjne ![]() ...havde nær glemt en: Dumme selvfede kommentarer på Amino, kan også være pænt irriterende ![]() |
|