Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irritationsmomenter i hverdagen?.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
-Og jeg, som troede, at kvinder var bedst til at brokke sig  Nu skriver du, Brian, jo ikke om det skal være på jobbet eller i privaten, men jeg kan se, at der er en pæn blandning, så her er mit beskedne indlæg.

1) Sælgere, leverandører m.m. som sender salgsmateriale til mig, for efterfølgende at kime mig ned og lyde MEGET fornærmede på tlf.svaren at jeg ikke ringer tilbage.. Men jeg har ikke bedt om noget fra dem, -og gider ikke spilde vigtig kundetid med at forklare alle at jeg ikke er interesseret !

2) Kunder, som mener at de kan bytte varer købt for 6 mdr. siden, men først nu har fået prøvet tøjet.. Det er træls og nærmest uforskammet !

3) PBS (indimellem)

4) Computer problemer og en "smart" tekniker, som ikke tror at jeg ved en skid om noget og som prøver at bilde mig noget ind, som bare ikke passer..

Privat.

Havde egentlig skrevet en masse punkter, men blev enig (klog kvinde) med mig selv om at det her jo primært var en mandetråd :) så jeg må hellere koge det ned til: Alle de ting, som kvinder normalt brokker sig over hos mænd

Rigtig god aften herfra, -og husk at smile inden du går i seng og hvis du er sur, så syng, -for man kan ikke være sur, hvis man synger.. Tralala

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv2 nyheds oplæser (kl 22)der skal holde sig fra at interviewe folk. I guder der må da være grænser...!

Mvh Kim

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)