Det kan godt være det er et lidt dumt spørgsmål, men når PBS skriver dansk udstedte kreditkort, menes der så f.eks Visa/Dankort eller er det et rent Visa card? Altså bliver det trukket som Dankort transaktion eller Visa Card transaktion? |
Kirsten E:Det er faktisk også min konklusion - jeg har opstillet regnestykket i flere tråde, men sjovt nok, er det regnestykke ikke blevet kommenteret nogle stedet - det gælder også dit regnestykke.
Så min konklusion om dette er, at der er gået en slags 'religion' i det - de objektive regnestykker (eller på nydansk 'business cases') er helt væk, og drukner i mere eller mindre fast cementerede opfattelser.
Okay men takseres det så som en Visa eller Dankort transaktion? Hvis det er Visa, så er det jo billigst for indenlands transaktioner.
Kirsten E:Et referat af dommen vedr. PayPal kan ses her: http://www.forbrugerraadet.dk/?cid=5811
Dommen referere til "Paypal-Penge" og ik deres gateway, bare så der ingen misforståelser er. Deres B2B gateway er mindst ligeså sikker for alle, som PBS...
Bliv gratis medlem