Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa Elektron - hvordan billigst

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Hvorfor mener du så det? Når manden spørger på Kreditkort, og ik betalingskort, så kan Paypal da sagtens være med. Det er både gratis at have, billigt at benytte og sikkert for kunden...

Det er fortalere for det ene eller det andet, men når det handler om nethandel skal det gøres så let som muligt. De danske kunder har alt andet lige noget lettere ved at komme igennem et let flow direkte i shoppen, frem for at skulle videre til en paypal side. En ekstern løsning som paypal eller ewire vil helt sikkert have en betydning for konverteringen, og ikke mindst frafaldet under betalingen.

Sådan som jeg læser det, har Jesper også debetkort (dankort) i sin nuværende butik, så derfor ville jeg gøre alt for at samle det i en løsning, for at give kunden færrest mulige valg.

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:52

Jesper Skov:

Det er fortalere for det ene eller det andet, men når det handler om nethandel skal det gøres så let som muligt. De danske kunder har alt andet lige noget lettere ved at komme igennem et let flow direkte i shoppen, frem for at skulle videre til en paypal side. En ekstern løsning som paypal eller ewire vil helt sikkert have en betydning for konverteringen, og ikke mindst frafaldet under betalingen.

Ja og hvor er det lige Paypal ik lever op til det? Du ved godt man kan skræddersy sin B2B løsning så meget, at eneste sted der står Paypal, er nede ved siden af hængelåsen, der beviser at den er SSL sikret...

Så hvorfor er det lige Paypal ik kan bruges? Synes ik du kommer med et argument, der kan bruges, men nærmere nogle fordomme fra før i tiden... Og vil da give dig ret, at hvis det er Paypal anno 2005, så er det måske ik så godt, men anno 2009 er noget helt andet...

Jesper Skov:

Sådan som jeg læser det, har Jesper også debetkort (dankort) i sin nuværende butik, så derfor ville jeg gøre alt for at samle det i en løsning, for at give kunden færrest mulige valg.

Den forstår jeg ik :S
Kunden skal vælge kort uanset, og hvem udbydderen af betalingsservicen er, er da totalt underordnet... Det lægger en kunde normalt ik mærke til...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59

Jeg er også helt sikker på at man mister mange, ved ikke at have mastercard og Electron. For et år siden, havde man også mistet mig. Jeg kender ingen som bruger/har brugt eWire og jeg kender kun ganske få som bruger PayPal, og de bruger det KUN til eBay. Hvis man har mange unge kunder, er det for mig en selvfølge at man har Electron og mastercard. De gider ikke fedte med eWire og PayPal og mange af dem kender det slet ikke. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:02

Malte Hvid:

Jeg er også helt sikker på at man mister mange, ved ikke at have mastercard og Electron. For et år siden, havde man også mistet mig. Jeg kender ingen som bruger/har brugt eWire og jeg kender kun ganske få som bruger PayPal, og de bruger det KUN til eBay. Hvis man har mange unge kunder, er det for mig en selvfølge at man har Electron og mastercard. De gider ikke fedte med eWire og PayPal og mange af dem kender det slet ikke. 

Skal vi ik starte med at blive enige om, at Paypal har verdens største B2B solution, med andre ord en Gateway på samme plan, som den PBS tilbyder... Så hvis du bruger Paypal, så skal kunden hverken oprette sig som bruger eller foretage andet, end hvis kunden betale i en PBS gateway...

Både Paypal og Ewire tilbyder gateways, så der er ik noget med at skulle fedte med det, kunden skal bare indtaste sine kortinfo og godkende, som på normal vis...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Fashion-Seller!

Jeg er enig med dig...paypal er på linie med alle andre kreditkort.

Min kone omsætter for flere millioner i hendes webshop, og bruger udelukkende paypal.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:

Fashion-Seller!

Jeg er enig med dig...paypal er på linie med alle andre kreditkort.

Min kone omsætter for flere millioner i hendes webshop, og bruger udelukkende paypal.

Det er lidt sjovt, at folk kan tale ned om et produkt/service ydelse, som de åbentlys slet ik kender...

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:07

Jeg har samme problem, jeg igang med at lave min webshop og har valgt Paypal fordi det rimlig billigt og der er visa , som jeg går ud fra de fleste dansker har nu til dags... men det er jo sindsygt dyrt så følger lige med :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

Tja..Visa Elektron har du gratis, når du vælger Pay-pal!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:25

Jesper Skov:

Paypal, ewire og lignende er billige alternativer - men vil du det seriøst i danmark skal du se bort fra disse alternativer.

Jeg bliver da godt nok ked af det (og også lidt træt), hvis holdningen er, at man ikke er en seriøs forretningsdrivende, såfremt man bruger PayPal betalingsløsning til sin Shop! Sad 

Vi har haft diskussionen herinde...ja, jeg har opgivet at tælle gangene...og der florerer tilsyneladende stadig både forkerte fordomme og uvidenhed omkring PayPal!

Som, Peter skriver ovenfor...så kører jeg nu 2 butikker på PayPal betalingsløsning...Business løsningen...

Og jeg har ABSOLUT INGEN grund til at klage over min omsætning Wink

Jeg har unge kunder + medio kunder + ældre kunder...og der er virkeligt sjældent, at de ikke kan finde ud af det!

Kan det ikke være fuldstændigt ligegyldigt om PBS popper op ved Check Out...eller PayPal gør???

PayPal er så meget forbedret de sidste par år...så der er ingen ben i at gennemføre en ordre og vælge betaling med kort via PayPal!

Vi har også EWIRE til DanKort...men PayPal er absolut at foretrække...

Til trådstarter:

Jeg ville ikke tøve et sekund på at få PayPal på din Shop...så kan du få VISA Electron kortet med...uden at skulle hoste op med kassen for tillægsmoduler hos PBS...

Vælg Business løsningen Smile 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:34

Ja, jeg har nu ikke fortrudt de store pakke hos PBS. Det er godt nok lidt binding af kapitalen - men det er jo ren faktisk kun den første måned, så køre det. Har lige tjekket min shop. Det er helt oppe på 49% på Master og Electronic - mod resten på Dankort. Måske lidt overraskende når det er dagligvarer. Var informeret om at jeg kunne påregne ca. 15% på Master m.m.

Stig H Jensen

www.shoponjob.dk

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)