Det er fortalere for det ene eller det andet, men når det handler om nethandel skal det gøres så let som muligt. De danske kunder har alt andet lige noget lettere ved at komme igennem et let flow direkte i shoppen, frem for at skulle videre til en paypal side. En ekstern løsning som paypal eller ewire vil helt sikkert have en betydning for konverteringen, og ikke mindst frafaldet under betalingen. Sådan som jeg læser det, har Jesper også debetkort (dankort) i sin nuværende butik, så derfor ville jeg gøre alt for at samle det i en løsning, for at give kunden færrest mulige valg. |
Jesper Skov:Det er fortalere for det ene eller det andet, men når det handler om nethandel skal det gøres så let som muligt. De danske kunder har alt andet lige noget lettere ved at komme igennem et let flow direkte i shoppen, frem for at skulle videre til en paypal side. En ekstern løsning som paypal eller ewire vil helt sikkert have en betydning for konverteringen, og ikke mindst frafaldet under betalingen.
Ja og hvor er det lige Paypal ik lever op til det? Du ved godt man kan skræddersy sin B2B løsning så meget, at eneste sted der står Paypal, er nede ved siden af hængelåsen, der beviser at den er SSL sikret...
Så hvorfor er det lige Paypal ik kan bruges? Synes ik du kommer med et argument, der kan bruges, men nærmere nogle fordomme fra før i tiden... Og vil da give dig ret, at hvis det er Paypal anno 2005, så er det måske ik så godt, men anno 2009 er noget helt andet...
Jesper Skov:Sådan som jeg læser det, har Jesper også debetkort (dankort) i sin nuværende butik, så derfor ville jeg gøre alt for at samle det i en løsning, for at give kunden færrest mulige valg.
Den forstår jeg ik :S
Kunden skal vælge kort uanset, og hvem udbydderen af betalingsservicen er, er da totalt underordnet... Det lægger en kunde normalt ik mærke til...