Tusind tak for din korrektion fashion-seller, og fordi du skal bruge mine formuleringer til at få din egen holdning frem. Klart man skal se på andre alternativer til eksport, men det er en anden side af sagen - tråden blev startet med et visa electron spørgsmål. Jeg står stadig ved alt det jeg har sagt her. Jeg har bidraget med hvad jeg kan til denne debat. Held og lykke med valget af den rigtige løsning. |
Fashion-Seller:Jesper Skov:Det kan godt være man er sikret på en måde, hvis man betaler direkte til butikken gennem Paypal (kender ikke reglerne her), men hvis man overfører penge til Paypal og bruger dem fra sin konto, er man ikke sikret på samme måde.
Enig, men hvem gør det? Iøvrigt var det heller ik det der blev diskuteret, men en B2B solution...
Jesper Skov:Jeg anbefaler blot, at hvis i vil drive en forretning på internettet, bør i undgå Paypal og andre lignende services, og køre med en direkte godkendelse gennem pbs og jeres eget betalingssystem.
Der er vi så uenige igen. Du bør måske udtrykke det nærmere således:
"Jeg anbefaler blot, at hvis i vil drive en forretning på internettet, OG KUN SÆLGE TIL DANSKE FORBRUGERE OG AFSKRIVE DIG FRA EKSPORT MARKEDERNE, bør i undgå Paypal og andre lignende services, og køre med en direkte godkendelse gennem pbs og jeres eget betalingssystem."
For jeg vil gerne se din online forretning i Sverige, England, Tyskland, Frankrig eller Italien med kun en PBS løsning...
Præcis!
Der er slet ikke tale om andet end en Business Solution her...
Vi snakker ikke private handler folk imellem!
Jeg kunne ikke være mere enig med dig i dit udsagn om internationale handler, Fashion-Seller!
Med mange internationale handler (som vi også har)...er PBS ganske simpelt ikke godt nok...OG, hvad mere interessant er:
Danskerne er ved at komme godt efter PayPal også...heldigvis!