Der skulle have stået: Endnu flere .... det-syn's-jeg-også-indlæg.
Men enig med dig i, at - enig-indlæg - også kan være for meget
På den måde ;) For ikselv at lave sådan et svar, så vil jeg blot sige vi har samme holdning
Hvis folks eneste måde at score de livsnødvendige point på, er ved at skrive "det-syn's-jeg-også-indlæg", så er jeg sikker på at de hurtige brugere nemt kan gennemskue dette, og værdien af sådanne indlæg/brugere.
Sjovt nok du siger det Frank, for det opdagede jeg også lige, men husker da bestemt at jeg har lavet lige "lidt" mere end 8 indlæg i min tid på Amino. Min signatur var også forsvundet, så tænker lidt på om hele min profil kan være blevet nulstillet?
Underligt. Jamen, så lyder det da til, at der er sket en eller anden nulstilling.
Det er formentlig sket, da de håndhævede de nye signaturregler, vil jeg tro. Der blev signaturerne slettet for de profiler, der ikke levede op til kravene.
Du har fuldstændig ret Martin. På en eller anden måde, er jeg kommet til at logge ind på en gammel profil. Jeg anede faktisk slet ikke at jeg var oprette 2 gange herinde. Nu passer karmaen bedre i forhold til ændringerne. Jeg beklager fejlen.