Folk udtrykker deres mening om hvor ligegyldig deres Karma er og de forsøger at overbevise Amino Crew til at fjerne Karma. Men den skumle bagside ved at folk skriver herinde er for at få mere Karma. Jo mere de skriver jo mere Karma får de. Så når nogle siger "jeg er ligeglad med Karma" så er der andre der straks forsøger at score lidt mere Karma ved at sige "ja det er jeg også". Selv erfarne brugere herinde score en del Karma ved små korte beskeder men alligevel så beholder Amino Karma for at få folk til at blive på sitet og komme med gode råd og spørgsmål som alle kan forholde sig til. Derudover er der jo også en vis prestige ved at få flere og flere Karma da man så bliver betragtet som "gammel" selvom alder er et vidt begreb. Vi kan bare se på menneskets alder kontral jordens alder. Der vil den tid som menneskeheden har forbrugt på jorden være et punktum i en forholdsvis tyk bog. Så hvad betyder det i forhold til Karma? Ikke en dyt. Karma er blot en "ting" som der ikke kan bruges til noget fordi vi ikke kan veksle den til Amino-krus eller Amino-musemåtte. Selv kunne jeg godt tænke mig Amino-sengetøj så man kan "så i seng med Amino", selvom konen nok vil blive lidt mopset over det. Og nu er det vist tid til en kop (kande?) kaffe. |
Niels:Og nu er det vist tid til en kop (kande?) kaffe.
Jeg vil også have en kop karm.... øhhh kaffe![]()
mvh Hans
Bliv gratis medlem