Der er flere men her er 2: www.aplus.net og www.siteground.com |
Tak for det. :)
Der er flere men her er 2: www.aplus.net og www.siteground.com |
Jeg kan anbefale Unoeuro, samme pris som hos One.com, bare klasser bedre...:) |
Det fortjener da i hvert fald et kig. Jeg takker. :) |
Det betyder ikke noget, og heller ikke i dine subdomæner. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det var noget af en kategorisk udtalelse. Her er hvad en lang række eksperter har udtalt på området: http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors Keyword Use in Domain NameIncluding the targeted term/phrase in the registered domain name, i.e. keyword.com 3
Moderate Importance 1.2
Average Agreement
|
Jesper, som du sikkert har hørt om sker der en løbende udvikling med søgemaskinerne - og den undersøgelse, som du henviser til, er over 2 år gammel Vægtningen af keywords i domænet har været for nedadgående siden 99, hvor du stort set røg lige til tops med et keyword-domæne - på det ord. Siden 2007 er det fortsat den vej. Men vigtigst af alt: Folk søger i praksis med tusindvis af ord efter de samme ting, så at få et lille - og faldende, boost på blot et enkelt ord er næsten uden betdning for den samlede effekt i søgemaskinerne. Det er langt mere vigtigt at udnytte bredden i dit marked. Dertil kommer hvor let dit domæne er at kommunikere - og hvor meget det skræmmer. Et domæne som billige-mobiltelefoner-på-hyper-super-udsalg.dk skræmmer folk. Det virker som et scam på dem der læser URL'en. Et stærkt brand domæne som TDC.dk eller Nykredit.dk derimod skaber tillid. Dette gør at der er flere der naturligt linker og i søgeresultaterne er der flere der klikker. Amino.dk er således et langt bedre navn til dette site end nogle af de andre løse ideer Martin oprindeligt havde. F.eks. vill: www.ivaerksaetter-debat-virksomhedsboers.dk (ikke at lige dette var en af hans forslag) ikke have været nært så godt - selvom det indeholder nogle af de rigtige keywords, da færre nok ville have linket til det og klikket på det i søgeresultaterne. Og det ville generelt have været sværet at huske og anbefale til andre. Husk, at dit valg af domæner og subdomæner - hele den del af arkitekturen, IKKE kun skal gøres for søgemaskinernes skyld! Faktisk får du bedre resultater i søgemaskinerne, hvis du opbygger den del med rigtig meget fokus på brugerne, og knap så meget på søgemaskinerne :) |
Og jeg kan kun svare rent praktisk. En af mine firmaer er repræsenteret i en af de mest konkurrence stærke brancher der findes : rengøring. Og der ligger vi nr 1 i mange af de vigtige søgninger. Og i flere søgninger har vi 2-3-4 sider i top 5-6 stykker. Og det var uden domæne eller subdomænenavne til at hjælpe. Nu er subdomænenavnene så rettet ind. Men alligevel. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.