Det enkle svar er: Nej, det er absolut ikke nogen kæmpe fordel
Du skal hellere vælge et domæne der "klinger" godt, som folk kan huske, og som er let at stave. Det har langt større værdi.
Det kan være en lille smule lettere at ranke på f.eks. billige mobiltelefoner, hvis du har domænet billige-mobiltelefoner.dk, men da dem der søger efter billige mobiltelefoner i praksis søger efter dette på titusindvis af andre måder end bare på "billige mobiltelefoner" er det så godt som ligegyldigt.
Nu når du skal til at købe domæne, så køb det hos de rigtige.
Personligt har jeg både domains på one.com og elitehost.dk - jeg kan klart anbefale one.com, da de er bedst og billigst Desuden flytter jeg mine domæner fra elitehost.dk til one.com snart ;-)
Held og lykke fremover
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Nu når du skal til at købe domæne, så køb det hos de rigtige.
Personligt har jeg både domains på one.com og elitehost.dk - jeg kan klart anbefale one.com, da de er bedst og billigst Desuden flytter jeg mine domæner fra elitehost.dk til one.com snart ;-)
Held og lykke fremover
/ Morten
Hej morten,
Lad nu være med at forvirre den gode danske befolkning. Du taler omkring hosting. Selve købet af domænet kan være tæt på fuldstændig ligegyldigt.
Har jeg gjort for lang tid siden Morten, måske skulle du gøre det samme. Jeg bliver hostet fra udlandet = billigt, meget plads, ubegrænsede DBs, etc. etc. Derudover har de 24 timers chatsupport = fikser tekniske problemer med det samme!
Massere af ting som du absolut IKKE får hos one!!!!
Har jeg gjort for lang tid siden Morten, måske skulle du gøre det samme. Jeg bliver hostet fra udlandet = billigt, meget plads, ubegrænsede DBs, etc. etc. Derudover har de 24 timers chatsupport = fikser tekniske problemer med det samme!
Massere af ting som du absolut IKKE får hos one!!!!