Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelsesfrist

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også kun bakke op om at du skal holde fast i dit standpunkt og ikke rokke dig en meter eller overhovedet virke som om du tager deres krav seriøst - opfør dig som om det er dig der har fat i den lange ende :)

Jeg har selv prøvet kreditorer der prøver at presse en for alt hvad de kan. Havde en meget sjov episode med en internetudbyder vi benyttede tidligere, der da vi opsagde vores aftale holdt fast på at vi skulle af med X måneders leje ekstra selvom vi mente at vi havde overholdt opsigelsesfristen. De blev ved med at insistere indtil vi sagde at vi havde fået en advokat til at læse kontrakten i gennem der gav os medhold, så kunne de "pluslig" godt se at det var rigtigt og lod os komme ud af aftalen uden problemer.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde heller ikke betalt en krone :) så kunne de rive nok så meget i mig.

 
Jeg synes allerede du har bevis på at det er et kludder mudder firma når de skriver de har modtaget din opsigelse på mail? og du kun har sendt med post.
 
Derudover vil jeg anbefale at når du fremover afmelder breve sender som et eller andet specielt post som jeg ikke kan huske lige nu :) Så får du en kvittering på at den er afsendt dato og så er der ikke noget at diskutere mere.
 
En eller anden husk mig lige på hvad sådan noget post hedder.
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hedder Anbefalet post eller rekommanderet post og mærkes fra posten med et  R
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Basco, det var lige det jeg ledte efter, det koster lidt ekstra, men det er altid det værd når vi snakker opsigelser.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alles respons..

Jeg er helt enig i at jeg heller ikke har givet postvæsenet meget tid at gå på, men jeg har aldrig haft problemer med at få breve frem på få dage og har derfor heller ikke gjort en undtagelse her - det burde jeg måske have gjort.
Jeg tror jeg vil tage en yderligere kontakt til firmaet som hedder Key2More (www.k2m.dk) og snakke med dem om sagen. Det må kunne findes en favorabel løsning på dette problem.
Ifølge min opfattelse er det også en forkert måde at drive forretning på, men det må vi jo lade dem om.
 
Endnu en gang tak til alle. Det er sgu for lækkert man kan få noget hjælp herinde!   Og jeg må nok indrømme at jeg føler mig noget mere selvsikker efter at have spurgt herinde. Det er superfedt at man kan få hjælp når man ikke har så meget iværksætter-erfaring..
 
 
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
En ting til.. Bør jeg nævne overfor firmaet at sagen har været diskutteret her? Nej, vel..?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/8/2005 9:48:16 PM Forfatter: Grunk
Jeg tror jeg vil tage en yderligere kontakt til firmaet som hedder Key2More (www.k2m.dk) og snakke med dem om sagen. Det må kunne findes en favorabel løsning på dette problem.
 
Klart en god idé. Nu ved jeg ikke, om du allerede har brændt nogle broer, men et råd herfra er at køre på en konsensussøgende tone, og prøv at vække forståelse for din situation. Selvom det kan føles urimeligt (når det nu er dem, der synes at være galt på den) kan det sandsynligvis få dig længere end hvis du ringer og er vred.

Ifølge min opfattelse er det også en forkert måde at drive forretning på, men det må vi jo lade dem om.

Det tror jeg alle herinde er enige i :)
 
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. Tak for det Martin! ;) "Google is my friend ;)"

 
Ja, en venlig og høflig tone giver nok mere resultat end at jeg ringer og er vred. Jeg er egentlig heller ikke sådan vred, bare irriteret. Har egentlig også en god tro på at jeg ikke kommer til at betale de mange penge - som det er jo er med mit budget!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om at være flink. De lever af at du "glemmer" at melde fra.
Der er kun hårdt mod hårdt der gælder. Hold fast i at du har afmeldt dig til tiden og at du under ingen omstændigheder vil betale.
Den slags firmaer truer og truer, men de gør sjældent noget ved det. De er godt klar over at en dommer aldrig vil give dem ret.
Send dem et brev hvor du skriver at alt yderligere korrespondacne skal gå til din advokat. Hvis ikke du har sådan en, så tag den største du kan finde i tlf. bogen, så pisser de i bukserne og lader dig være.

Dbh Martin

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)