Ja, hvorfor er MAC'en at fortrække? |
For nogle er det religion, for mig er det et spørgsmål om hvad jeg finder bedst! Har f.eks haft Iphone og droppet den fordi andre telefoner virker bedre efter min mening.
Ja, hvorfor er MAC'en at fortrække? |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
For nogle er det religion, for mig er det et spørgsmål om hvad jeg finder bedst! Har f.eks haft Iphone og droppet den fordi andre telefoner virker bedre efter min mening. |
Per 1000 kroner brugt sparker photoshop altså voldsomt mere ende på PC end Mac. Hvis du har for mange penge og godt kan lide det brand du køber dig adgang til, så køb mac. Hvis du tror det handler om brugerinterface osv. så download den nye ubuntu ;) |
Vi var nede i en computerforretning hvor min kone strøg hen til en mac (uden at vide at det var en mac) og udbrød "neeeeeeej hvor er den flot... sådan en vil jeg ha"... A panik udbrød jeg "aaaaldrig i livet" :) Vil ikke kunne overskue at skulle lære den samtidig med at vise hende hvordan den virker. Den gang jeg sad på mac (lærte 10-fingersystemet på den) så skærmen sådan ud : http://en.wikipedia.org/wiki/File:System68.png
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det screenshot vækker minder |
Hos os bruger alle undtagen grafikkerne PC, det er vidst meget sigende for branchen generelt:-) |
Helt klart PC - den er langt mere fleksibel hardwaremæssigt - men nu er jeg også techno-geek... Med fare for at starte en Flamewar : Mac er for mennesker der har en simultankapacitet på et niveau som gør at de ikke kan håndtere mere end een knap på musen mvh Jan |
lol, til gengæld er den kæmpe ;o) |
LOL, den var go'!! Min gode, gamle kollega og landets største mac-nørd har også måttet krybe til korset for år tilbage og købe en pc til sønnike, der jo gerne ville spille de samme spil som kammeraterne! PC-brugere må så være dem, der er nødt til at have netop to knapper for at kunne styre alle funktioner uden at gå vild i dem! hehe! |
Vi har efterhånden 7-8 knapper, scroll og genveje på for at kompensere for vores lave budgetter |