Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain contra vituemart..

Side 2 ud af 24 (234 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en bestemt grund til du foretrækker Dandomain fremfor open-source løsninger?

Vores speciale er High-Performance Magento Commerce Web Hosting.

Du kan læse om Magento Commerce her : http://www.magentocommerce.com/

På template-monster.com kan du finde templates fra 160-200 USD

Vi kan oprette en demoshop på vores server som du kan afprøve gratis og uforpligtende i 14 dage.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 02:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg egentligt ved at være lidt træt af det der evige salgs gejl... (jep, jeg sprang på vognen de første par dage jeg var her) MEn Damn, nu må det da stoppe... ?!?

activevps:
Vores speciale er High-Performance Magento Commerce Web Hosting.

Forstår så bare ikke helt hvor jeres dokumentation på det er...?!?

Jeg sidder med DEN Hurtigste magento demo shop i DK. - Måske tilmed i EU. Under alle omstændigheder er jeg ikke bleg for at lade folk globalt teste det. og poste benchmarks på mit site. Og hvilke benchmarking tools der bruges.

Dedikeret ?!? - Får kunderne så en dedikeret server ?

Kan i ikke sætte en demoshop op bare til Amino'er...? - Så kan vi alle teste det. 

- Jeg ville i det mindste have noget sammenlignings data til også at kunne poste på mit site... ;-)

@MMalling

Forstår absolut godt du vælger at prioritere det du kender. Det giver uden tvivl, for dig som bruger, en væsentligt hurtigere tilgang til markedet du bevæger dig i. Af og til er det i den grad et udtryk for seriøsitet netop en vurdering af hvor man får størst muligt afkast af sine investerede resourcer.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:59

Singularity:
Nu er jeg egentligt ved at være lidt træt af det der evige salgs gejl... (jep, jeg sprang på vognen de første par dage jeg var her) MEn Damn, nu må det da stoppe... ?!?

Især når der er nogle der næsten KUN poster det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Singularity:
Jeg sidder med DEN Hurtigste magento demo shop i DK. - Måske tilmed i EU.

Hvordan ved du det, for at du kan være sikker på at det du siger er sandt skal du havde prøvet alle andre demoshops i danmark. Har du det ?

Når du beder andre om at være mere seriøse omkring deres kommunikation, så ville det klæde dig at feje for egen dør først.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:47
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 11:33

Jeg er meget glad for alle jeres svar uanset om  det er salgstaler eller ej. Mit problem er lidt at det er svært at forholde sig til, nogle kommer med en masse fine ord, men der mangler mange gange referencer og sammeligningsgrundlag, og på den måde er det svært at holde det ene system op mod det, og se hvad man virkelig får for pengene, og det er jo en ret så vigtig ting.

Jeg har da også fået nogle tilbud som jeg måske kan bruge til noget, men det nogle af dem falder på er at det er en pakke man skal købe, med design hosting osv, så istedet for at betale leje til feks dandomain skal man istedet betale til et andet firma, og det afskrækker mig lidt, jeg vil gerne vide hvad det er jeg betaler til, jeg vil gerne selv have kontakten til det firma der hoster min shop feks dandomain. Set i et økonomisk perspektiv er det jo også det mest omkostnings beviste at der ikke kommer nogle for dyrende mellemled.

Hvis det drejer sig om dandomain er det eneste jeg er interresseret i kun prisen for implantering og design, oprettelse af domæne osv skal jeg nok selv klare.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:37

mmalling:
Jeg har da også fået nogle tilbud som jeg måske kan bruge til noget, men det nogle af dem falder på er at det er en pakke man skal købe, med design hosting osv, så istedet for at betale leje til feks dandomain skal man istedet betale til et andet firma, og det afskrækker mig lidt, jeg vil gerne vide hvad det er jeg betaler til, jeg vil gerne selv have kontakten til det firma der hoster min shop feks dandomain. Set i et økonomisk perspektiv er det jo også det mest omkostnings beviste at der ikke kommer nogle for dyrende mellemled.

Vi anvender MagentoHotel.dk som hostingpartner. Har du problemer med webhotellet har du support direkte hos dem. Hvis du har problemer med shoppen har du support inkl. i vores pris den første tid efter færdiggørelsen af shoppen.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 11:44

Shoppen skulle helst være på dansk både i frontend og backend

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:44

mmalling:

Hvis det drejer sig om dandomain er det eneste jeg er interresseret i kun prisen for implantering og design, oprettelse af domæne osv skal jeg nok selv klare.

Uanset hvad du vælger, så er domæneregistrering osv en MEGET lille del, og de firmaer der tilbyder det gør det som regel af ren service. Jeg tror ikke på der er noget at spare ved at gøre det selv. Så selv om firmaer tilbyder en samlet pakke er det ca prisen for design om implementering, da resten er noget der hurtigt er overstået, og kun inkluderet i pakken for at hjælpe de kunder der ikke kan selv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9730
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dennis Kjærgaard:

Mht dandomain ved jeg at den er optimeret af os vores seoekspert, så det er en god shop når det kommer til søgemaskineoptimering.

Det er naturligvis op til jer selv i hvilken grad I vil forholde jer til sandheden, men jeg synes nu det er påfaldende at jeg nu flere gange har måtte lægge øre til at I skulle have optimeret DanDomain shoppen, al den stund at det var undertegnede de hyrede til at rette de fejl de havde for nogle år siden, og som gav store problemer. Jeres øvrige referencer lugter meget af samme problem.

Det er iøvrigt fortsat kun min virksomhed som de refererer til under "SEO partnere". Måsker er der en grund til dette ...
http://www.dandomain.dk/om/samarbejdspartnere.html

I forlængelse af dette kan jeg blot anbefale folk, at de ikke altid tager referencer for gode varer Smile

Side 2 ud af 24 (234 indlæg)