Hej Er der en bestemt grund til du foretrækker Dandomain fremfor open-source løsninger? Vores speciale er High-Performance Magento Commerce Web Hosting. Du kan læse om Magento Commerce her : http://www.magentocommerce.com/ På template-monster.com kan du finde templates fra 160-200 USD Vi kan oprette en demoshop på vores server som du kan afprøve gratis og uforpligtende i 14 dage.
|
Nu er jeg egentligt ved at være lidt træt af det der evige salgs gejl... (jep, jeg sprang på vognen de første par dage jeg var her) MEn Damn, nu må det da stoppe... ?!?
activevps:Vores speciale er High-Performance Magento Commerce Web Hosting.
Forstår så bare ikke helt hvor jeres dokumentation på det er...?!?
Jeg sidder med DEN Hurtigste magento demo shop i DK. - Måske tilmed i EU. Under alle omstændigheder er jeg ikke bleg for at lade folk globalt teste det. og poste benchmarks på mit site. Og hvilke benchmarking tools der bruges.
Dedikeret ?!? - Får kunderne så en dedikeret server ?
Kan i ikke sætte en demoshop op bare til Amino'er...? - Så kan vi alle teste det.
- Jeg ville i det mindste have noget sammenlignings data til også at kunne poste på mit site... ;-)
@MMalling
Forstår absolut godt du vælger at prioritere det du kender. Det giver uden tvivl, for dig som bruger, en væsentligt hurtigere tilgang til markedet du bevæger dig i. Af og til er det i den grad et udtryk for seriøsitet netop en vurdering af hvor man får størst muligt afkast af sine investerede resourcer.