Kan i to konkurrenter ikke slås et andet sted. Jeg kan så fortælle, jeg aldrig har mødt en e-købsmand der gik på i hastighende. Det er en selvfølgelig at tingene kører optimalt, ligeså vel som at man kan ligge varer ind i shoppen. |
activevps:
Jep,
At lade en demo shop være offentligt presser selvfølgelig belastningen. Når man giver lov til at ændre også kan benchmarke ens demoshop.
Apache Bench / Siege + Ligende benchmarking tools har det jo med at åbne temmelig mange connections imod en server. og belaste den en smule. HVorfor sådanne benchmarks ret hurtigt kan komme til at minde om DDOS.
Kan jeg bestille en demoshop hos jer og teste den...? Bare sådan for at være nysgerrig omkring hvordan det performer ?
Tror faktisk jeg betaler 8K om året for at kunne kalde mig Community Partner. Får adgang til en del salgs materiale og Enterprise salgs materiale. Føler også det giver både min virksomhed og mine kunder en oplevelse af mine seriøsitet og tro på Magento Produktet. Samt støtter den kontinuerlige udvikling af et ualmindeligt skarpt gennemtænkt produkt.