|
Den har jeg også oplevet - altså folk der ringer fra Google og vil sælge os links m.m.
Og desværre, så præsenterer de fleste sig som "Hej mit navn er ....., jeg ringer fra Google...".
Og desværre, så præsenterer de fleste sig som "Hej mit navn er ....., jeg ringer fra Google...".
Den bedste var sidste gang, hvor en pige (Anja fra Google) ringede og ville sælge mig en række Ad-words.
Allerede dér undrede jeg mig en gang, for man er dylemne ude på tynd is allerede fra starten af, hvis man ikke på forhånd lige havde checket om kunden eventuelt allerede brugte Ad-words. Det næste var, at hun så ikke engang helt havde styr på hvordan Ad-words fungerede, da hun blandede en masse begreber sammen omkring Ad-words versus bannere. Da jeg så ikke længere gad at høre på hende og på en pæn kontakt måde stoppede hendes "tale" ved at fortælle at vi allerede benyttede Ad-Words og hun vidst burde have genopfrisket sit kursus i hvad Ad-Words er og ikke er, så begyndte hun på at forsøge at ville sælge mig bannerpladser på bl.a. K2M... Det var så der hvor min interesse faldt til et minus i stedet for blot et nul...