Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Hvad afholder dig fra at komme?

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Ja. En hverdag kl. 9-11 ville være ideel – og så i Holstebro.

Er det fordi du er genert?

Jeg er nok nærmere for fremfusende. Arbejder på det.

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Næh, det synes jeg ikke. Det kunne være rigtig spændende at møde jer andre, men det er lige med at få det til at passe ind.

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Nope. jeg har bestemt meget at bidrage med.

Andre grunde?

Min dumme overfølsomhedssygdom, der gør at jeg aldrig vil kunne vide mig sikker på, om der er for mange dufte, som ødelægger helbredet den dag…

Håber I har lyst til at svare så vi kan finde en facon der passer flest muligt og måske få lidt flere med som i de gode, gamle dage. :-)

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

KarinaGW:

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med? Der ramte du hovedet på sømmet, det har faktisk været den grund der har afholdt mig fra at komme. Da jeg stadig føler mig utryk her på siden tiltider, da jeg ikke aner særlig meget om alt det der bliver diskuteret på siden og når jeg endelig prøver at åbne munden føler jeg at der altid er en der kommer med en hammer for at banke mig ned i jorden igen. Og det firma jeg vil starte er inde for et meget begrænset område, som jeg ikke tror der er nogen her på amino der her interesse i og føler derfor ikke at jeg kan tilbyde andre noget.

Jeg var ved at skrive et svar til dig, men så udviklede det sig altså til et blogindlæg i stedet for Angel , så læs her: Du har mere at bidrage med end du tror!

...og mht. stedsansen så har jeg det på præcis samme måde - og har nu en mobiltelefon med GPS Stick out tongue

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt blogindlæg Anja. det du beskriver i din blog er præcis som jeg har det. Jeg har det meget svært at tale foran andre medmindre jeg kender dem eller har 100procent styr på det jeg taler om. Ret mærkeligt at jeg har holdt 1. maj taler uden så meget at skælve for omkring 1000mennesker, men når jeg skal sidde i en rundkreds og fortælle om mig selv bliver jeg usikker og stammer og bliver genert.

Jeg glæder mig nu til næste møde som efter min mening da gerne må være på fredag Stick out tongue

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt:

Afstand & tid - lysten fejler ikke nogetGeeked

 

Sommerhilsner

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)