Og hvis du syntes det er helt iorden så er det et eller andet HELT galt oppe i hovedet af dig ... eller også har du INGEN annelse om hvor meget arbejde der er i det en reisor laver og du er i givet faldt helt uden for pædagoisk rækkevide. Gutter! Vi taler for døve øre, jeg dropper samtalen her. |
jeg var godt klar over at "tævene" kom...
Men...jeg er ikke enig med Jer!
Jeg er medejer af vores revisionsfirma...og har altså en naturlig interesse i, at vi gør vores arbejde godt nok til, at bundlinjen viser løn som fortjent...
Dermed sagt, at jeg ikke er provisionslønnet sælger i firmaet...
Jonas beder om en lille "prøve" på, hvad man kan...han foreslå, at man måske har lyst til at bruge 15 min. på opgaven...
Vi...bruger meget ofte både 1+, 2+, 3+ timer for at vise kunden, hvad vi kan gøre for ham/hende...og måske er kunden ikke tilfreds alligevel...
Hvad kan man lære af det? at vi må gøre vores arbejde bedre...
Mange kunder bruger et sådant tilbud til at presse deres nuværende revisor ned i pris med...og havde altså nok ikke tænkt sig at skifte, som han/hun ved henvendelsen til os gav udtryk for...
Seriøst
Hvis man mener, at f.eks. en revisor ikke bruger ulønnet tid på at få en opgave...er det en meget forkert opfattelse!
Jeg vil blot tilkendegive, at jeg ikke finder det så formasteligt...ej heller unormalt...hvad Jonas beder om...han vil jo gerne betale, hvad det koster for, at han kan få den rette vare