Du kan sagtens få en gratis hjemmeside godt design du skal bare have en god pagerank og vil link til den der har lavet siden , jeg har fået 4-5 tilbud på unik design opsætning og det hele de skal bare have linket i bunden til deres siden , da jeg endnu ikke er startet på alvor med link building , vil den stige til mere end den nuværende pagerank 4 , jeg har desuden købt amino.dk plus da jeg ønsker at støtter amino.dk , da de giver links tilbage og man får gode råd herinde
Jeg tror desuden, det er svært for dig måske at finde en udvikler ,der laver et gratis unik design udkast det skulle lige være fordi de intet har at lave , derfor gerne vil give dig et gratis udkast og se om du ønsker videre samarbejde |
Fashion-Seller:Har du så tænkt over seriøsiteten og udkastets værdi, hvis du forventer at en designer kan gøre det på sølle 15 min... Hvis et logo udkast kan tage minimum samme tid at lave, hvordan forventer du så et brugbart udkast til en website på samme tid?
Nogle gange må man gerne være en smule realistisk og fair. Du forventer et godt udast, men vil have det lavet på 15 min og gratis...
Lad os kalde det en ny måde at handle på.
Vis hvad du kan gøre for mig og hvad din ydelse koster, så kan vi handle :)
Er folk virkelig gået hen og blevet dovne med tiden, kører det for godt til at man tør arbejde lidt for måske at få en ordre?
Det handler ikke om at arbejde gratis, det handler om at jeg søger en der er villig til at arbejde og er god til det- mod betaling selvfølgelig.
Vis hvad du kan, så skal jeg vise dig min tegnebog