Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal du have for at lave ny hjemmeside?

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få en gratis hjemmeside godt design du skal bare have en god pagerank og vil link til den der har lavet siden , jeg har fået 4-5 tilbud på unik design opsætning og det hele de skal bare have linket i bunden til deres siden , da jeg endnu ikke er startet på alvor med link building , vil den stige til mere end den nuværende pagerank 4 , jeg har desuden købt amino.dk plus da jeg ønsker at støtter amino.dk , da de giver links tilbage og man får gode råd herinde

Jeg tror desuden, det er svært for dig måske at  finde en udvikler ,der laver et gratis unik design udkast det skulle lige være fordi de intet har at lave , derfor gerne vil give dig et gratis udkast og se om du ønsker videre samarbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:50

Fashion-Seller:

Har du så tænkt over seriøsiteten og udkastets værdi, hvis du forventer at en designer kan gøre det på sølle 15 min... Hvis et logo udkast kan tage minimum samme tid at lave, hvordan forventer du så et brugbart udkast til en website på samme tid?

Nogle gange må man gerne være en smule realistisk og fair. Du forventer et godt udast, men vil have det lavet på 15 min og gratis...

Lad os kalde det en ny måde at handle på. 

Vis hvad du kan gøre for mig og hvad din ydelse koster, så kan vi handle :)

Er folk virkelig gået hen og blevet dovne med tiden, kører det for godt til at man tør arbejde lidt for måske at få en ordre?

Det handler ikke om at arbejde gratis, det handler om at jeg søger en der er villig til at arbejde og er god til det- mod betaling selvfølgelig. 

Vis hvad du kan, så skal jeg vise dig min tegnebog Wink

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:57

Hej Jonas,

Dertil kan du bede om reference på leverandørens arbejde, og udfra dette vurdere om dette er den rigtige leverandør for dig.

Det skulle være relativt nemt at gennemskue om din leverandør kan levere hvad du ønsker.

Nu hvor du meget gerne vil have mulvarpen op at lommen, hvilket prissegment havde du selv forstillet dig? 5-7.000? 8-15.000? eller ligger vi højere?

Vh
Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:59

Jonas:

Fashion-Seller:

Har du så tænkt over seriøsiteten og udkastets værdi, hvis du forventer at en designer kan gøre det på sølle 15 min... Hvis et logo udkast kan tage minimum samme tid at lave, hvordan forventer du så et brugbart udkast til en website på samme tid?

Nogle gange må man gerne være en smule realistisk og fair. Du forventer et godt udast, men vil have det lavet på 15 min og gratis...

Lad os kalde det en ny måde at handle på. 

Vis hvad du kan gøre for mig og hvad din ydelse koster, så kan vi handle :)

Er folk virkelig gået hen og blevet dovne med tiden, kører det for godt til at man tør arbejde lidt for måske at få en ordre?

Det handler ikke om at arbejde gratis, det handler om at jeg søger en der er villig til at arbejde og er god til det- mod betaling selvfølgelig. 

Vis hvad du kan, så skal jeg vise dig min tegnebog Wink

Det er ik et spørgsmål om, at folk ikke gider, men at der er en masse af disse tråde konstant, hvor seriøsiteten er lig med - 12. Med andre ord så er der for mange som laver useriøse indlæg omkring dette...

Og husk på så snart et udkast er lavet, så kan du reelt tage det og gå hen til en anden person og få det lavet. Dvs den person som bruger 15-30 min og laver det bedste udkast, er på ingen måde sikker på at vinde... Så måske du skulle overveje hva det er du spørger folk om, for alle de dygtige og seriøse vil aldrig kontakte dig...

Du får hva du betaler for...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:03

Jeg er godt klar over, at jeg risikerer at få "tæv" Wink...men:

egentligt er det, som Jonas efterlyser...vel ikke så meget anderledes end...

at masser af håndværkere + revisorer + + + sidder og laver tilbud / går ud og vurderer et stykke arbejde Huh?

Jeg bruger f.eks. meget tid (læs: ulønnet) på at udarbejde tilbud til vores revisionskunder...

I vores 2 butikker...bruger jeg også meget ofte meget tid på at rådgive og servicere vores kunder...inden de beslutter sig for at købe taske, sko, ur m.v.

Får vi kunden...ja, så har vi gjort et godt stykke arbejde (og så får jeg MÅSKE min løn) Smile

Får vi ikke kunden...ja, så har arbejdet ikke været gjort godt nok...og så er der måske noget, som jeg skal kigge på ved mig selv Smile

Summen er, at jeg/vi bruger meget tid på tilbudsgivning + måske også et uforpligtende møde, rådgivning/vejledning...inden jeg/vi ved om kunden Takker Ja, Tak Smile

Dbh

Pia

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:04

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

at masser af håndværkere + revisorer + + + sidder og laver tilbud / går ud og vurderer et stykke arbejde Huh?

Jo ... det svarer til at Jonas beder 10 forskellige revisorer om at lave et prøve-regnskab, og så køber han _måske_ af den revisor han bedst kan lide.

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:11

Milla;

Hvis du skal sammenligne med revision, burde du sammenligne med at i revidere årsregnskabet for 2009 for kunden og kunden derefter "måske" vælger jer de næste år.

Din stilling lyder til at være sælger på provision, hvor du giver tilbud på prisen for x-antal bilag der skal bogføres og derefter en revision af årsregnskabet.

Forskellen er altså at din stilling er forebyggende sælger arbejde, hvor revisionen og webdesignet er kerneydelsen. Referencerne virker i mine øjne som det forebyggende sælger arbejde.

sammenligningen kan altså ikke bruges!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:18

Mikkel Mikjær Christensen:

Milla-Petit Denmark / ItalianBags:

Jo ... det svarer til at Jonas beder 10 forskellige revisorer om at lave et prøve-regnskab, og så køber han _måske_ af den revisor han bedst kan lide.

Lige præcis, du har fat i den helt rigtige vinkel der!

Jeg vælger selvfølgelig den der har det bedste produkt til den bedste pris. Lige for at slå tingene helt fast, at den der er billigst er nødvendigvis ikke den bedste Geeked

Hvis du skal have bygget et hus så kigger du vel ikke kun på hvad tømren har lavet før, og siger så at han skal lave dit hus på baggrund af hans refferencer uden at spørge nogen andre tømre samtidigt?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:21

Jonas:
Hvis du skal have bygget et hus så kigger du vel ikke kun på hvad tømren har lavet før, og siger så at han skal lave dit hus på baggrund af hans refferencer uden at spørge nogen andre tømre samtidigt?

Nej! Men jeg beder ham heller ikke komme og vise at han slå et søm i forinden.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:24

Jonas:

Lige præcis, du har fat i den helt rigtige vinkel der!

Jeg vælger selvfølgelig den der har det bedste produkt til den bedste pris. Lige for at slå tingene helt fast, at den der er billigst er nødvendigvis ikke den bedste Geeked

Nu hvor du lige netop tager tømreren som sammeligning, er det netop ikke det du gør.
Du beder faktisk tømreren om at bygge carporten før du vil købe resten af huset.

Hvis carporten ikke ser ud som du vil have det, vil du ikke betale noget og han kan tage det med sig igen.

Så det du skal gøre er:
- Lave en kravspecifikation over hvad siden skal kunne, samt farver og opbygning.
- Indhente tilbud fra feks 6 leverandører.
- Sammenlign pris, med det de tidligere har leveret, hvordan du syntes at ham der har lavet tilbuddet har fælles forståelse for dine behov, og du føler i er på samme niveau.

Så har du alt hvad du skal bruge for at vælge den rigtige leverandør.

God fornøjelse.

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)