Jeg vil på forhånd gerne undskylde mit indlæg, men jeg er da godt nok blevet rasende af at læse de indlæg der kommer i denne tråd.
Først og fremmest undre det mig at medlemmer af debatten vi ellers ALRDIG ser kæfter op om det ene og det andet. Jo selvfølgelig skal i have lov til at have Jeres menig, men i min vægt skål så er alle jeres utaknemmelige opråb, så ubetydelige at de intet tæller, INTET. Jeg fatter ikke hvordan fanden tudekoret lige pludselig blev vækket at deres hi og når nu amino er så svær at få hjælp i, hvordan faen fandt i så overhoved dette indlæg?
Lone du overrasker mig sgu igen og igen, jo du er da god til at illustrer din mening, men igen, hvad er det lige du selv bringer til amino? Hvis ikke amino kan hjælpe dig og dine virksomheder og du aldrig kunne finde på at bruge amino til dette, hvorfor i alverden skal du så blande dig i en tråd der handler om amino's fremtid?
Helt ærlig venner, det er da fantastisk som alle pludselig kan blive enig om at amino nu er på vej til at blive den store stykke ulv, og at der er alt for meget støj og unødvendig galde på amino. At det er umuligt at få svar på sine spørgsmål og at man næste ikke kan få hjælp herinde mere.
Undskyld mig, men BULLSHIT. Hvis du ikke dagligt følger med på amino og ser hvor mange der egentlig får hjælp og kæmpe støtte fra andre amino'er, så syntes jeg netop det er NU du skulle trykke på den røde kryds oppe i højre hjørne.....for så er du bare ikke særlig representiv for amino og har overhoved ikke fingeren på pulsen.
Det er da det værste dobbelt moralske .... der sker her. Vi befinder os i et iværksætter forum, startet af en iværksætter og drevet af iværksættere. Vi er alle her for på en eller anden måde at få noget igen. Mange af os giver så meget det er muligt, da regnskabet aldrig går op....man for altid mere ud end man ligger.
Så er det det undre mig, hvordan man ikke kan acceptere brugerbetaling banner reklamer fra TDC eller nok så meget andet......når man selv er her for at få udbytte...enten via pengen eller viden/kvalifikationer. Næææææ iværksætter portalen må ikke tjene penge.....kun mig kun mig kun.
Ak nu ønsker man lige pludselig et ekspertpanel på amino....hvis nu man gad at dykke ned i amino vil man hurtig opdage at amino faktisk er et stort ekspertpanel og hvorfor faen skulle amino så bruge penge på det, når folk alligevel brækker sig over noget så ubetydeligt som banner reklamer.
remydk dit indlæg undrer mig sgu ikke, SURPRISE at mister modsat pludselig ikke bruger amino til noget. Ellers sjovt som du da selv ikke er genert med at reklamere for dine produkter. Kik lige i din signatur ven.
Afsluttende vil jeg sige at jeg selvfølgelig er farvet a helved til. For jeg følger nemlig med i amino, jeg læser dagligt tråde og jeg søger altid på amino når jeg skal have hjælp til mine virksomheder. Jeg er nu ejer af 2 webshops, takke være amino og alle opgaver på vejen er givet til amino'er. Jeg høster stort af amino og ser intet galt i at amino skal generer overskud....for det skal jeg også selv.