Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 35 ud af 60 (598 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Søndergård:
Øh, nu har jeg så testet det infamøse plugin i IE og FF. Diverse antiscripts virker i FF, men ikke i IE. Jeg sidder netop nu på Amino i IE med skidtet slået til...

Med beklagelse og skuffelse i stemmen... må jeg desværre bekræfte at den oplevelse sidder jeg netop nu og deler... Øv!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm....det virkede da jeg testede det for lidt siden. Men browser-procesen skal også have været lukket ned. Så næste gang du går på Amino kan du ikke.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken. Jacob kigger på det igen i morgen tidlig. Det skal naturligvis virke efter hensigten.

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Jakob. Det skal bare virke :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hmm....det virkede da jeg testede det for lidt siden. Men browser-procesen skal også have været lukket ned. Så næste gang du går på Amino kan du ikke.

Desværre jo... :(

Hvis det har virket tidligere har de måske ændret noget? I øvrigt virker det forfærdeligt rodet, plugin'et altså. Noget er engelsk, noget er dansk, mv.

Bortset fra det står der konsekvent "Indsamlet 15.635 kr" i statusbaren. Gad vide om de første annoncører allerede har trukket sig?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hmm....det virkede da jeg testede det for lidt siden. Men browser-procesen skal også have været lukket ned. Så næste gang du går på Amino kan du ikke.

Det passer altså ikke med min oplevelse... Det virkede efter jeg havde svaret, så kom ingen-adgang siden frem...

Så gik jeg tilbage til forsiden, og kunne nemt surfe rundt, og efter at have læst din besked Jacob loggede jeg ud og ind igen, det virkede stadigt fint...
Så loggede jeg ud igen, og lukkede derefter browseren ned, startede op igen og nu sidder jeg så og svarer dig... uden problemer... skriver lige igen, og fortæller hvad side jeg får efter at have trykket ok denne gang... 

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop installeret adwaren igen for at teste det. Og det virker fint - altså blokeringen forstås Big Smile.

Det er korrekt at det først virker efter at browser-processen har været lukket ned. Så efter at brugeren har installeret AidOnline, vil personen godt kunne gå på Amino (og de andre sites såsom bold.dk der bruger scriptet). Men lige så snart browseren (IE) har været lukket ned, og så åbnet igen, bliver brugeren blokeret.

Så det virker helt fint. Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et banner til sit site, hvor man udtrykker sin utilfredshed med AidOnline? Man kan evt. donere til SOS-børnebyerne hver gang der er nogen, der klikker... Wink

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Det passer altså ikke med min oplevelse... Det virkede efter jeg havde svaret, så kom ingen-adgang siden frem...

Så gik jeg tilbage til forsiden, og kunne nemt surfe rundt, og efter at have læst din besked Jacob loggede jeg ud og ind igen, det virkede stadigt fint...
Så loggede jeg ud igen, og lukkede derefter browseren ned, startede op igen og nu sidder jeg så og svarer dig... uden problemer... skriver lige igen, og fortæller hvad side jeg får efter at have trykket ok denne gang... 

Det er virkelig meget mærkeligt. Jeg har lige for to sekunder siden selv installeret AidOnline. Indtil jeg havde lukket browseren ned, kunne jeg sagtens surfe på Amino, men lige så snart jeg havde lukke browseren ned, kunne jeg ikke.

Er du sikker på at du lukkede **alle** browserens vinduer?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Har netop installeret adwaren igen for at teste det. Og det virker fint - altså blokeringen forstås Big Smile.

Det er korrekt at det først virker efter at browser-processen har været lukket ned. Så efter at brugeren har installeret AidOnline, vil personen godt kunne gå på Amino (og de andre sites såsom bold.dk der bruger scriptet). Men lige så snart browseren (IE) har været lukket ned, og så åbnet igen, bliver brugeren blokeret.

Så det virker helt fint. Big Smile

Ikke hos mig... Kun i FF.

Side 35 ud af 60 (598 indlæg)