Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går du ind for ligestilling? Så stem nej på søndag

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

"bidrager de faktisk positivt til samfundsøkonomien "

Det ved jeg ikke et klap om, men de holder da folk beskæftiget på Billed Bladet Smile

Jeg stemmer iøvrigt blankt, ikke fordi jeg hverken er for eller imod - bare ligeglad.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe  - ja vanskeligt emne at hidse sig rigtigt op over....

Så er det sku noget andet med folkekirken og EU...............Super Angry

JESPER

www.sliknet.dk

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg tror faktisk bare jeg undlader at stemme der på søndag.

Fint, bare du stadig husker stadig at gå hen og stemme til EU valget! :)
- der er i forvejen alt for få mennesker der stemmer til EU valg - det begynder sgu at være lidt pinligt at kalde det demokrati. Folkestyre er det i hvert fald langt fra ...

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Folkekirken og kongehuset, så hænger de faktisk godt sammen.

Læg mærke til biskoppernes ordener. Det er forresten lidt problematisk, da præstekjolen symboliserer Gud, og så sætter man da ikke sine personlige hædersbevisninger på en sådan. Der står også et sted i biblen. "At når man gør en god gerning, bør man ikke blæse i basun"

Men det er vist uden for emnet Embarrassed

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan et nej/blank skulle kunne rykke ved at vi har et kongehus. Det svarer til at EU-modstandere undlader at stemme for at vise deres utilfredshed med at vi er med i EU - det har bare ingen effekt! Og den debat det evt. måtte skabe, er jo allerede i gang.

Hvis det bliver et nej, så skal vi da alligevel bare stemme igen hvis det engang bliver aktuelt med en prinsesse - så lad os dog få det overstået nu hvor det er sat i gang. Der må sgu da være sjovere og mere effektive måder at protestere på hvis man virkelig vil af med monarkiet. Det her virker lidt for "nemt".

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Der må sgu da være sjovere og mere effektive måder at protestere på hvis man virkelig vil af med monarkiet. Det her virker lidt for "nemt".

Anja ved du hvad vi stemmer om?

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Anja ved du hvad vi stemmer om?

Ja?

 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Ja?

Så går jeg ud fra vi er enige om, at det ikke er monakiet vi skal tage stilling til. Jeg tror Konservatives Ungdom ville være kede af at høre et 'nej/blank' betyder afskaffelse af monakiet nu hvor de anbefaler et nej fordi de vil bevare tingene som de er.

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Så går jeg ud fra vi er enige om, at det ikke er monakiet vi skal tage stilling til. Jeg tror Konservatives Ungdom ville være kede af at høre et 'nej/blank' betyder afskaffelse af monakiet nu hvor de anbefaler et nej fordi de vil bevare tingene som de er.

Jeg tror du misforstår mig. Vi er så absolut enige om at det ikke er monarkiet vi skal tage stilling til, men det er jo åbenbart det folk gør - eller prøver at signalere at de gør, med deres nej/blank.

Eller misforstår jeg dig? :-)

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja, jeg synes bare det er helt absurd, at skulle tage stilling til om det er det ene "diktator-barn" eller det andet der skal overtage tronen - når det er "diktaturet" der er problemet.

Det er Kongehuset som institution der er problemet - jeg har ingen intentioner omat gøre det mere retfærdigt. Det skal simpelt hen ud af Grundloven og sælges til AP Møller. Og sålænge politikerne vil have mig til at svare på deres ligegyldige detalje-spørgsmål vil de får de et rungende nej - eller en blank (som jo lige i dette tilfælde er det samme).

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)