Jeg kunne godt tænke mig at få et billede af hvor meget aminoerne bruger på markedsføring i forhold til deres omsætning. Glæder mig til at se resultatet, husk nu selv at stemme
Hvor stor en del af din virksomheds omsætning bliver brugt på markedsføring?
Kan se der pt. er flest i niveauet 0-5 %. Hvorfor bruger i ikke mere? Har i ikke kapacitet til flere ordre, får i ikke nok ud af jeres markedsføring eller hvad ligger til grund for din virksomhed? Det kunne jeg godt tænke mig at høre.
Jer der bruger meget, for i nok ud af jeres markedsføring, leder i altid efter nye markedsførings kanal til jeres målgruppe, eller er det blot normalt for jeres branche at have et højt markedsføringsbudget for at kunne eksistere?
Jeg håber i vil dele jeres mening og gøre mig, andre og dig selv en erfaring rigere.
Jeg tror det fordi vi kan se hver krone vi smider af sted kommer der mange afsted, - og ja kunne vi bruge flere penge og få det samme ud af det som vi gør nu, så havde vi gjort det.
Og ja, bruger cirka en halv time dagligt på at optimere dem. Vi har fuld tracking på alle vores landingpage som gør vi får det bedste ud af det. Jeg vil ikke mene vi kan få mere ud af facebook. Men kan vi få det samme et andet sted til samme pris, er vi åben for det.
Og ja, bruger cirka en halv time dagligt på at optimere dem. Vi har fuld tracking på alle vores landingpage som gør vi får det bedste ud af det. Jeg vil ikke mene vi kan få mere ud af facebook. Men kan vi få det samme et andet sted til samme pris, er vi åben for det.
Hej Simon.
Jeg kiggede lige på din gratis-slik side og spekulerede over hvad en annoncør kan have ud af et samarbejde med jer.
Og ja, bruger cirka en halv time dagligt på at optimere dem. Vi har fuld tracking på alle vores landingpage som gør vi får det bedste ud af det. Jeg vil ikke mene vi kan få mere ud af facebook. Men kan vi få det samme et andet sted til samme pris, er vi åben for det.
Så lyder det jo som om du har fuld kontrol over dine facebook reklamer. Har du prøvet med Adwords, der vil du virkelig kunne ramme din målgruppe præcis, og vide hvad du får for hver krone du investere. Hvis du har tiden til at sætte dig ind i det, vil du sagtens kunne komme langt selv. Hvis du ikke vil bruge de mange timer som det vil tage at lave en optimal annonce, burde du for en professionel til at håndtere dine kampagner, det tjener sig for det meste hjem, og sparer dig for mange penge i det lange løb.