Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget bruger din virksomhed på markedsføring

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at få et billede af hvor meget aminoerne bruger på markedsføring i forhold til deres omsætning. Glæder mig til at se resultatet, husk nu selv at stemme Yes

Hvor stor en del af din virksomheds omsætning bliver brugt på markedsføring?

• Ved ikke (12,8%)
  • 0 - 5 % (36,2%)
  • 5 - 10 % (10,6%)
  • 10 - 15 % (14,9%)
  • 15 - 20 % (6,4%)
  • 20 - 25 % (4,3%)
  • 25 - 30 % (4,3%)
  • 30 - 35 % (2,1%)
  • 35 - 40 % (0%)
  • 40 - 45 % (2,1%)
  • 45 - 50 % (0%)
  • Over 50 % af omsætningen (6,4%)
  • Totalt antal stemmer: 47
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:13

Der er heldigvis ingen som har stemt "Ved ikke" endnu Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:31

Kan se der pt. er flest i niveauet 0-5 %. Hvorfor bruger i ikke mere? Har i ikke kapacitet til flere ordre, får i ikke nok ud af jeres markedsføring eller hvad ligger til grund for din virksomhed? Det kunne jeg godt tænke mig at høre.

Jer der bruger meget, for i nok ud af jeres markedsføring, leder i altid efter nye markedsførings kanal til jeres målgruppe, eller er det blot normalt for jeres branche at have et højt markedsføringsbudget for at kunne eksistere?

Jeg håber i vil dele jeres mening og gøre mig, andre og dig selv en erfaring rigere. Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:33

Hej Dennis,

Jeg var den der svarede 30% +

Jeg tror det fordi vi kan se hver krone vi smider af sted kommer der mange afsted, - og ja kunne vi bruge flere penge og få det samme ud af det som vi gør nu, så havde vi gjort det. Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:38

Hej Simon

Hvilke markedsføringskanaler anvender du nu? Optimere du på dem?

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 14:43

Hej Dennis,

Facebook Smile

Og ja, bruger cirka en halv time dagligt på at optimere dem. Vi har fuld tracking på alle vores landingpage som gør vi får det bedste ud af det.
Jeg vil ikke mene vi kan få mere ud af facebook. Men kan vi få det samme et andet sted til samme pris, er vi åben for det. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:57

Simon:

Hej Dennis,

Facebook Smile

Og ja, bruger cirka en halv time dagligt på at optimere dem. Vi har fuld tracking på alle vores landingpage som gør vi får det bedste ud af det.
Jeg vil ikke mene vi kan få mere ud af facebook. Men kan vi få det samme et andet sted til samme pris, er vi åben for det. 

Hej Simon.

Jeg kiggede lige på din gratis-slik side og spekulerede over hvad en annoncør kan have ud af et samarbejde med jer.

VH Jørgen Olsen

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 15:08

Det er jo et Cashback site simon driver for mig at se, derfor får annoncørene jo en ny kunde hvergang de tilmelder sig et abbonoment hos simon.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:09

Simon:

Hej Dennis,

Facebook Smile

Så lyder det jo som om du har fuld kontrol over dine facebook reklamer. Har du prøvet med Adwords, der vil du virkelig kunne ramme din målgruppe præcis, og vide hvad du får for hver krone du investere. Hvis du har tiden til at sætte dig ind i det, vil du sagtens kunne komme langt selv. Hvis du ikke vil bruge de mange timer som det vil tage at lave en optimal annonce, burde du for en professionel til at håndtere dine kampagner, det tjener sig for det meste hjem, og sparer dig for mange penge i det lange løb.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 15:13

Hej Dennis,

Helt sikkert, google adwords er noget vi har glemt, det er der dog visse grunde til, men dem kan du høre mere om.

Du er velkommen til sende mig et tilbud på Google Adwords.

Simon@makanomedia.dk 
(+45) 27241432 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)