Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget bruger din virksomhed på markedsføring

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg vi sigel man skal bruge så meget som muligt på markedsføring så lang tid man tror det vil give positiv respons pengene igen Big Smile

venlig hilsen

Mikael

Enig, det handler om altid at have en positiv ROI. Det gælder for alt markedsføring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Jeg svarede nul og du ønsker svar på hvorfor flere svare dette.

For mit vedkommende skyldes det at jeg ikke har et produkt. Jeg overvejer dog at få det - i form af E-bøger jeg arbejder på om indretning.

Jeg er Arkitekt og bliver kontaktet via netværk. Google har også på magisk vis givet mig en god placering.

Men lige nu er der ikke det store at lave for min faggruppe og jeg tror bestemt ikke at rekvalme vil hjælpe ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Jeg er lidt pinligt berørt af min hjemmeside dog: www.aneboa.dk Tror det måske kan blive aktuelt at betale mig fra at få den professionel

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:58

Vi reklamere slet ikke da vi ikke har brug for det. Det er vores koncept ikke at reklamere ligesom loger og andet ikke gør.

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:47

Arkitekt:

Jeg svarede nul og du ønsker svar på hvorfor flere svare dette.

For mit vedkommende skyldes det at jeg ikke har et produkt. Jeg overvejer dog at få det - i form af E-bøger jeg arbejder på om indretning.

Jeg er Arkitekt og bliver kontaktet via netværk. Google har også på magisk vis givet mig en god placering.

Men lige nu er der ikke det store at lave for min faggruppe og jeg tror bestemt ikke at rekvalme vil hjælpe ;-)

Hej Arkitekt

Det kan godt være du ikke har et produkt, men du har jo en ydelse som du sælger. Hvis der ikke er meget at lave fortiden, så er det vel netop nu, at der er brug for markedsføring for at få nye kunder.

Den magiske plads på google, går jeg ud fra er når du søger på dit navn, men det er jo netop dem som allerede kender til dig, som vil søge på det. Hvad med søgninger som "arkitekt til ombygning", "arkitikt københavn" eller "hjælp til tilbygning af hus". Det kan være her de nye kunder er at hente for dig, måske du skulle have det i tankerne, når du skal relancere dit site.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:50

Interessant, kan du sige hvilken branche der er tale om?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)