Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er shoppen åben - www.firstglass.dk

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Jeg vil overveje det med farverne, du er jo ikke den første, men synes dog at siden hurtig kommer til at ligne noget IT halløj med de skabeloner mv der følger med sådan et shop system.

Og så iøvrigt tak for rosen - det er et superprodukt vi har her, men jeg tror der er brug for lidt mere info både generelt og under de enkelte produkter - men det kommer i løbet af ugen her.

Tak for dit indlæg

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 14:09

Hej igen

Så langt så godt, med hjælp fra cpufan er logoet nu opdateret, se det flotte resultat på www.firstglass.dk

Vi tager et skridt ad gangen :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Det er virkelig blevet tusind gange flottere med det opdaterede logo, ser meget mere professionelt ud !! :) Fedt du tager action på feedback så hurtigt !!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 21:00

Hej Bendtsen

Kan glassene tåle opvaskemaskine? Uanset, hvor meget jeg elsker vin, så elsker jeg altså ikke opvask...

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:20

Hej Birthe

Jeg er meget glad for dit spørgsmål - for vores glas er faktisk de glas på markedet pt. der er testet til at kunne holde flest gange i en opvaskemaskine.

Glassene er testet til at kunne klare mere end 2000 gange i en privat opvaskemaskine og op til 5000 gange i industri opvaskemaskiner - grunden til at at tallet er lavere for den private husholdnings opvaskemaskine er at trods den lavere temperatur er sæberne der bliver brugt i dag så koncentreret og kraftige at de for normale glas vil fra første færd gå ind og begynde og æde overfladen af glasset - vores glas er resistente overfor dette problem grundet den specielle komposition af glasset.

Så kort og godt er svaret JA, vores glas kan bestemt godt gå i opvaske maskinen, så du slipper for opvask i hånden.

Samtidig er vores glas ekstrem stærke over for stød og meget fleksible - de største glas kan faktisk tvinges ca. 1 cm fra center til hver sin side, hvor normale glas vil knække i stilken med det samme pga. at der altid er en form for stress i glasset. Disse to ting er også en fordel ved maskinopvask.

Håber disse info var noget du kunne bruge - jeg er allerede i gang med at lave et kort skriv omkring dette som også vil kunne findes på siden inden længe.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:21

Hej Lars

Ja vi rykker hurtigt, men kun takket være fantastiske Amino brugere der ikke har noget imod og give et nap med.

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:21

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Bendtsen, nu er det ikke for at være en lyseslukker, men på min skærm er jeres header stadig "kornet". Tror jeg ville bede CPUFAN, lave jeres header i to dele, tekst og billede, hvis det er fordi i vil undgå for stor en billedfil og loadtime af siden. Det kan jo undgås ved at lade teksten være i højere oplysning.

Der udover vil jeg give nogen af de andre ret, siden ser meget "homemade" ud, og mangler troværdighed, jeg ville for eksempel være bange for at siden skulle være forældet og siden ikke længere var i brug, bare fordi siden ligner de allerførste templates vi så til webshops.

- det kunne til dels undgås med TrustPilot som der også var en anden der foreslog, og det er jo gratis at implementere.

Farvetemaet kunne godt bruge en opfriskning, og menuen samt kurv kunne godt være lidt mere i øjenfaldende.

Jeg synes også i mangler en horisontal menu, det giver altså bare kunden et meget bedre overblik.

Jeg vil også foreslå at få en mail tilknyttet til shoppen, det virker altid mere professionelt at have en Bendtsen@firstglass.dk mail, frem for jeres Pondus mail.

Det kan godt virke ret demoraliserende, og nu er jeg jo også lidt hård i mod dig, men du bad om kritik, og kritik skal du få!

- Hvis du ikke har mod på at få det hele rettet, så kan jeg anbefale en rigtig dygtig udbyder af webshops, vi selv har brugt før, og har været rigtig tilfredse med.

Du kan skrive til mig på Anders@memedia.dk - hvis det bliver aktuelt

Held og lykke

Anders Therkildsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:30

Hej Anders

Jeg synes bestemt ikke du er hård ;) - er glad for det ris/ros jeg kan få blot det er godt begrundet som dit indlæg her.

Jeg synes nu selv logoet er blevet rigtig godt, og jeg har netop prøvet det på flere skærme, men jeg ved ikke hvad du sidder med af udstyr - jeg har ikke tænkt i tid eller lign - mine begrænsning var blot min egen software - synes nu cpufan har gjort det væsentlig bedre, så du det inden det blev lavet om?

Jeg ved der er flere der har snakket om farver, jeg er nu rimelig tilfreds, da jeg synes en hjemmeside nemt kommer til at ligne en farvelade, men jeg er åben for forslag som jeg da kan prøve af - så hvilke farver mener i der vil passe?

Du har måske ret mht. mailen, det vil jeg se om jeg kan få lavet, jeg ejer trods alt domænet så det burde ikke være det store problem.

Er der nogen der kan fortælle lidt mere om det trustpilot - lyder interessant men ved ikke helt hvem og hvordan det kan/skal implementeres.

"Der udover vil jeg give nogen af de andre ret, siden ser meget "homemade" ud, og mangler troværdighed, jeg ville for eksempel være bange for at siden skulle være forældet og siden ikke længere var i brug, bare fordi siden ligner de allerførste templates vi så til webshops."

Dette udsagn er det eneste jeg ikke helt kan følge dig i - kan du evt. uddybe dette?

Mht. menu vil du så gerne både have menu den ene og den anden vej?

Håber du nu når du har givet mig noget konstruktiv kritik vil prøve og uddybe og forklare lidt nærmere.

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 21:33

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 21:38

Hej Peter

Vi er i fuld sving, men det er en lidt større opgave end jeg havde forventet, men håber vi har alle søgeord mv på alle produkter klar i løbet af denne uge, synes dog trods at vi ikke kan findes via google pt. at vi har haft rigtig mange besøgende siden i går middag, så vi håber bare det fortsætter og bliver endnu bedre når vi får google til at se vores vej og når vi starter noget adwords kampagne her til den 1. Juni.

Men tak for opmærksomheden

Bendtsen

Side 2 ud af 7 (66 indlæg)