Hej cpufan
Er det mest optimale/prof ikke og lægge det som et nyt site, som et subdomæne til den eksisterende shop - altså en løsning uden youtube?
Og denne kan vel også bruges til andre ting? - men det jeg egentlig overvejer er at jeg har pt. et inaktivt domæne navn, hvor jeg egentlig mangler og få sat en forside på til vores firma - så tænkte jeg på at videoen vel kunne ligge på denne side? - Men jeg har stadig brug for at en eller anden kan trække denne film ud af dvd'en og sætte det pænt op - er det evt. også noget du kunne klare.
Jeg vil samtidig sige at vores firma hjemmeside har jeg en skabelon til, jeg kunne dog godt tænke mig der blev rettet lidt på denne...
Så min løsning som jeg ser det burde være - redigering af indholdet til min firma hjemmeside, hvor der også indgår lidt flash halløj - jeg mener og kunne huske den har en forside og tre undersider - det jeg så påtænker er at den kan få en ekstra underside da vi er eneforhandler af disse produkter i Danmark - også møntet på B2B senere hen - og så lægge et link direkte til denne underside.
Jeg betaler i forvejen for domæne mv. for denne inaktive side - så det ville være lidt skævt hvis jeg bruger penge på et ekstra sub domæne? På denne måde slår jeg vel to fluer med et smæk.
Hvad mener i? og giver det mening...
Bendtsen