Jeg vil da lige prøve det af - men jeg har et helt andeet problem. Den film jeg har ligger på en brændt DVD, men den ligger i noget hjemmesideagtig format (ved godt det ikke er særlig præcist), men når jeg prøver at gå bagom via stifinderen, kan jeg ikke finde selve filmen - hvad gør jeg så?
Er det mest optimale/prof ikke og lægge det som et nyt site, som et subdomæne til den eksisterende shop - altså en løsning uden youtube?
Og denne kan vel også bruges til andre ting? - men det jeg egentlig overvejer er at jeg har pt. et inaktivt domæne navn, hvor jeg egentlig mangler og få sat en forside på til vores firma - så tænkte jeg på at videoen vel kunne ligge på denne side? - Men jeg har stadig brug for at en eller anden kan trække denne film ud af dvd'en og sætte det pænt op - er det evt. også noget du kunne klare.
Jeg vil samtidig sige at vores firma hjemmeside har jeg en skabelon til, jeg kunne dog godt tænke mig der blev rettet lidt på denne...
Så min løsning som jeg ser det burde være - redigering af indholdet til min firma hjemmeside, hvor der også indgår lidt flash halløj - jeg mener og kunne huske den har en forside og tre undersider - det jeg så påtænker er at den kan få en ekstra underside da vi er eneforhandler af disse produkter i Danmark - også møntet på B2B senere hen - og så lægge et link direkte til denne underside.
Jeg betaler i forvejen for domæne mv. for denne inaktive side - så det ville være lidt skævt hvis jeg bruger penge på et ekstra sub domæne? På denne måde slår jeg vel to fluer med et smæk.
Ville blot sige tak for de pæne ord, der er dog stadig mange ting vi evt. kan gøre bedre og vi arbejder på sagen - bla nogle af de ting der er blevet nævnt fra andre personer i denne meget givende tråd jeg startede for en uge siden.
Dejligt at se at alle Aminoer tager sig tid til at kigge på vores side og komme med ris/ros og konstruktiv kritik - en god måde og få andre input til at kunne evaluerer ud fra og forhåbentlig i sidste ende gøre siden endnu bedre.
Så skete det endelig, det ser ud til google har fundet os - lidt overraskende efter kun 1 uge online.
Mit spørgsmål er så hvordan ser man hvilke søgeord man ligger under og hvilken placering - er der en metode eller værktæj til dette, eller er det den hårde vej med at indtaste sine søgeord i google og så bare bladrer sig igennem side efter side?