Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er shoppen åben - www.firstglass.dk

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg forstår hvad du mener "din klovn" ;)

Og tak for støtten - jeg tror nu også folk vil købe vores varer når vi får det udbredt lidt mere - dette er en begyndelse, og al begyndelse er svær, men der er heller ikke nogen der har sagt det skal være nemt, eller at man skal tjene penge fra day one.

Så jeg håber at de tråde jeg er igang med at trække i kan hjælpe det lidt på vej - snakker med diverse vinforum's , vinmedier især online hvor flere har vist deres interesse for faktisk at skrive lidt om os i en artikkel. Så det håber vi meget på vil give en masse positiv respons.

Nå men, ha en dejlig dag alle.

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:11

Bendtsen:
Og tak for støtten - jeg tror nu også folk vil købe vores varer når vi får det udbredt lidt mere - dette er en begyndelse, og al begyndelse er svær, men der er heller ikke nogen der har sagt det skal være nem

Præcist!

Dine glas er både flotte, funktionelle og ikke mindst godt prissat.!Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:04

Hej Alle

Jeg har netop talt med Vinavisen der ønsker at bringe en artikkel om vores nye glas og shop mv. I denne artikkel vil de så også lave et link til vores shop naturligvis, MEN så fortalte jeg at jeg faktisk havde en "performance test video" der viser hvor stærkt produktet egentlig er, og dette ville de også gerne linke til.

Jeg ved jeg ikke kan få denne flash video til at køre direkte på shoppen, men er der nogen der ved hvor jeg evt. kunne lægge sådan en video ud på nettet - et seriøst sted! - hvor de så kan linke til og hvor jeg fra vores shop også efterfølgende kan linke til - gerne et sted hvor jeg også kan læse statistik for antal besøgende.

Håber der er nogen der kan svare mig på dette.

På forhånd tak.

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:16

utube?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:39

Er det seriøst? Cool

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:49
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:28

Hej Henrik

Det er svært at beskrive sit "toneleje" herinde - så jeg tror du misforstod min mening med dette - dit svar var fint, men jeg spørger så bare mig selv (højt) om det virker troværdigt hvis jeg lægger sådan en video ud på youtube?

For mig virker youtube som mere private og amatør optagelser selvom indholdet som sådan er fint, men dette jeg vil vise er meget teknisk og professionel flash video - og jeg synes ikke dette går godt i spænd med youtube, er der andre forslag?

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:37

Bendtsen:
For mig virker youtube som mere private og amatør optagelser selvom indholdet som sådan er fint,

Prøv at sige det Mercedes, X-box og mange af de andre firmaer der bruger youtube til markedsføring.Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:55

Okay du vinder !

Men er der slet ingen andre alternativer? Der må da være nogen...

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:03

Det er ikke spørgsmål om at vinde - men at se muligheder......Yes

Så jeg går ud fra at Facebook heller ikke bliver modtaget som et seriøst forslag selvvom der findes mange vinrelaterede grupper der.... og et link ind fra Vinavisen kunne bruges som starten på en god lille fanklub.....Geeked

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)