Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DSB og Marketing?!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde "fornøjelsen" af at flyve med Air France til Seychellerne. Vi skulle mellemlande i Paris og der fuckede de totalt op i tingene, så vi ikke nåede vores fly og det kostede os 24 timers forsinkelse på 1 uges ferie...
Da vi stod i en kæmpe kø og kunne se at vi nok ikke ville nå vores connecting flight hvis ikke vi blev ekspederet hurtigere, gik jeg op til kassen og spurgte om de ikke kunne dele os op i dem der skulle nå et andet fly og dem der blive i Paris. Så havde vi alle en chance for at nå det vi skulle. Jeg fik et uvenligt og arrogant svar og gik ærgelig tilbage i køen. Da vi 1 time senere var kommet 2 meter nærmere og kunne se at det ville tage yderligere 3 timer, gik jeg der op igen og forklarede dem at det var deres job at få os afsted og at min tålmodighed nu var brugt og jeg må indrømme at jeg da slog hånden i disken. Damerne blev så arrige, at de gik ind i et lille kafferum, og der blev de i 1 1/2 time for at straffe mig for min udåd og der stod så 200 passagerer med små børn kl. 23.00 om aftenen og måtte vente sammen med mig. Da de så kom tilbage, var der en anden mand der mistede besindelsen og så blev vi straffet med yderligere en times venten, mens damerne demonstrativt drak kaffe. I mellemtiden havde de fået 2 bevæbnede betjente til at holde orden i gemytterne.
Det var en fuldstændig syrealistisk oplevelse og mens alt det stod på, kunne vi bag kassen med store bogstaver læse: Air France - We care for you.

Så da det blev min tur og de sagde at vi kunne komme igen næste dag ved 17 tiden og se om der var plads på et i forvejen overbooket fly, tog jeg mit Air France kundekort og klippede det over og kastede det hen af disken. Vi klagede forøvrigt da vi kom hjem og fik en fotokopi af et standard beklagesesbrev uden indhold.
Behøver jeg at sige at vi ALDRIG flyver Air France mere og at deres fine tagline ikke har gjort mig mildere ? ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:49

Martin

Det du har opplevet med AirFrance, er hvad man tit ser i store organisationer, damen ved skranken
vil da gi en hujende fis for om du klager, klagen havner langt fra hendes skranke, højest sansynligt i et andet land, og så flader den ud der. Og så længe hun hver dag har en stor kø ved skranken, ja - så må det være klart for enhver at hun har pissetravlt, og at de rent faktisk er kraftigt underbemandet.
I mindre organisationer er man nok mere bange for en klage, da chefen måske kun sidder 20 skridt væk.
Ligeledes med ventelister på sygehusene, jeg kan ikke forestille mig at personalet er synderligt interesseret i at få dem nedbragt, da de er det bedste våben mod nedskæringer
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:59
Lyder somom, at det var en god idé med de 2 bevæbnede vagter!

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:14

Og så kom der endnu en kampagne fra det offentlige:

Det kunne være at de samme penge var brugt bedre hvis man havde inviteret folk der faktisk ved hvad der driver folk ind på websites, og ikke mindst fastholder dem. Måske skulle de forbedre deres sites. Måske skulle de sørge for at man faktisk kan finde alle deres herligheder i søgemaskiner?

Det der stinker sgu lidt for meget af hovedløs gammeldags dot-com tænkning. Som dengang flere af de store bureauer brugte slogannet (i forskellige variationer): "Off-line markedsføring skaber on-line salg" (Og ja, det er ikke en joke - det sagde fandme!).
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 15:33
vedr kampagne der skal få danskerne til at bruge off. netsteder.
det fremgår at der er trykt 7000 plakater og 70000 foldere der omdeles fra div off. institutioner.

Her så jeg på nethinden en lighed mellem en grå og trist skattemedarbejder og Eddie-C fra EDC
der præsenterer solskinspigen fra 1987

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:38

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:47
Jeg vil foeslå Regeringen, at de i tillæg til deres skattestop skynder sig at få vedtaget et "kampagnestop"
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:50
Ja, det var sgu ikke en dum ide
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:53
Inden kampagnestoppet burde de måske lige vedtage en kampagne der indfører, at der skal labels på narkosprøjter - i stil med dem der er på cigaretpakker: "Narko er yderst sundhedsskadelig".

Se det vil være en kampagne der ville virke

/Carsten
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:14

Endnu en kampagne! ÅÅÅHHH Nej!

I TV2 Nyhederne her til aften havde de et indslag om, at der ikke er så mange ældre i Danmark der får influenca vaccine som der måske burde være. I hvert fald ser det ud til at 1000-1400 dødsfald om året kunne undgåes. So far so good. MEN, så kommer de kloge læger og forskere fra Seruminstituttet med den konklusion at "Det der mangler er nogle flere kampagner!"

Undsklyd, men udtaler jeg mig om hvordan serum skal udvikles eller patienter behandles? nej vel, for jeg er ikke læge. Hvorfor helvede er det så lige at læger og forskere tages til efterretning som eksperter i kommunikation. Ja, vi skal da have overbevist de gamle om at de skal tage den skide vaccine, men er det en "kampagne" der skal til? Hvad med at snakke med dem? Hvad med at lave vaccine-fester? Hvad med at spørge nogle fagfolk der ved hvordan man "snakker med" en befolkningsgruppe og ikke mindst påvirker deres beslutninger og vaner. Sådan nogle eksperter findes faktisk!

Det er direkte pinligt at TV2 lader lægernes ord om "kampagner" som den eneste rigtige løsning stå som et sandhedsudsag. De fleste mennesker vil nok opfatte de pæne mennesker i hvide kitlers udtalelser som korrekte, men faktum er, at det er lægmands-udtalelser, om et område som de ikke nødvendigvis har en skid forstand på.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)