Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 18 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Bording
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg må tilslutte mig gruppen af mennesker der ikke hopper på den! Er sikker på den største brænstoftbesparelse ligger gemt i en fornuftig kørestil samt en altid serviceret bil/motor. Desuden er der lidt gemt i, at holde sin bil ren for insekter og snavs. Og sidst men ikke mindst, at holde hastigheden nede, da modstanden øges kraftigt i forhold til hastigheden. Ja, den sidste skyldes nok min miljøskade med hensyn til luft og hastighed........, men den er faktiskt også relevant ved hastigheder under 600 kilometer i timen...........

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:15
PYRAMIDESPIL/ FIRMA det er min mening fup og svindel det hele
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:02
Hvor er det dog dejligt at se, at der er så mange forskellige meninger om nye produkter, det afspejler jo stort set den alm Danske holdning til andres positive synspunkte på nye ting.

Det er da også glædiligt at høre en virkelig seriøs bruger af disse tabletter, jeg må så sige at jeg er også gået ned til halv ration nu.

Til pers 29:. Læs lige på din lektie til en anden gang, så ved du hvad forskellen er på et pyramidespil og MLM.

"The richest people in the world build networks. Everybody else looks for work!"..

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 07:05
Dato: 20-11-2006 19:01:49
Forfatter: MLM med STOORT M
Hvor er det dog dejligt at se, at der er så mange forskellige meninger om nye produkter, det afspejler jo stort set den alm Danske holdning til andres positive synspunkte på nye ting.

Det er da også glædiligt at høre en virkelig seriøs bruger af disse tabletter, jeg må så sige at jeg er også gået ned til halv ration nu.

Til pers 29:. Læs lige på din lektie til en anden gang, så ved du hvad forskellen er på et pyramidespil og MLM.

''The richest people in the world build networks. Everybody else looks for work!''..

Den ene er ulovlig og den anden er ikke... "same shit, different asshole"...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:44
Dato: 21-11-2006 07:04:54
Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen
Dato: 20-11-2006 19:01:49
Forfatter: MLM med STOORT M

Til pers 29:. Læs lige på din lektie til en anden gang, så ved du hvad forskellen er på et pyramidespil og MLM.

''The richest people in the world build networks. Everybody else looks for work!''..

Den ene er ulovlig og den anden er ikke... ''same shit, different asshole''...

Plus den ene kan man tjene penge på, den anden ikke.
Det er meget meget svært at sælge en gul nøglering videre, som er blevet erhvervet for 12.000 ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:33
Dato: 30-09-2006 07:32:18 Forfatter: Lasse Burholt
Både du og jeg kører bil - sandsynligvis mange tusinde kilometer hvert år - og i forlængelse af dels pille-debatten og vores korte FDM ping-pong - kan jeg vel godt snige dig hen i en retning af at DU vil give mig ret i, at dels vil 8-10% i besparelse på ens benzin/diesel forbrug være næsten uinteressant - også selvom pillerne rent faktisk virker - ligesom man blot ved at køre anderledes lynhurtig kan hente 10% brændstofbesparelse.

Nu ser jeg mig helst fri for at kritisere specifikke produkter - men set udfra et markedsperspektiv - synes jeg ikke umiddelbart at brændstofpiller er et særligt interessant marked at involvere sig i som networker: De fleste involvere sig sandsynligvis fordi der er ''hype'' over det - og bruges ''sælgerfrasen'' som: ''Jamen, alle kører jo bil - så du kan godt se, der er saftsuseme et stort marked!'' så det er jo ingen sag at interessere en ivrige networker, især ham, som ikke engang selv har en bil ;-)

Produktet henvender sig potentielt til alle bil-ejere, men man henvender sig alligevel mest til ham den typiske svoger ved familiebordet der ved præcis hvor mange centimeter hans bil kører på literen; for han vil straks kunne se om pillen har en effekt. Alle os andre, som kører lidt mere end 80 i gennemsnit og som ikke spilder tid på at tælle kilometer og blot tanker bilen op når den er tom, ja, der går produkter altså fuldstændig ram forbi. Beklager, but thats a fact ;-)

Nu må du altså være lidt objektiv Lasse - disse mirakelpiller til benzinen er da MINDST lige så markedsrelevante og interessante som en mirakeljuice med nonifrugt...!?

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 22:36
Dato: 29-09-2006 13:40:49 Forfatter: Lasse Burholt
FDM har en vis vægt - helt bestemt - og skal heller ikke ud i en længere infight om FDM; har jo læst det blad siden jeg var ganske lille knægt.

Men det er jo ikke så længe siden vi også havde en højtrespekteret og ofte offentligt eksponeret CHAT ekspert i Danmark, hvis ord, udsagn og ekspertise alle tog for gode varer... og det fortæller mig at den ene kan være lige så røget som den anden er speget ;-)

Det var iøvrigt uden sammenligning med FDM - men kunne ikke dy mig for at kaste bemærkningen ind. En eller anden dag kan vi jo havne i at FDM har vist at være i lommen på x-et-eller-andet ;-)

Nej - hvor pudsigt - denne sikker-chat konsulent blev afsløret i ''Operation X'' på TV2.

Samme program afslørede også en nonijuice for nylig...!?

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 23:25

Dato: 27-07-2006 16:05:00 Forfatter: Casper Sigaard
Det her handler, som jeg også skrev i mit tidligere indlæg ikke kun om, hvad vi herinde tager for gode vare. Skal du sælge disse piller til Hr. Hansen der bor i en lille landsby, ja så er han skide ligeglad med hvad tests på nettet viser og hvad dine egne tests viser. De eneste han stoler på er FDM, Go' morgen danmark og lignende - samt hans nabo/gode ven! 

Det er jo netop hele humlen ved at sælge benzin-tabletten igennem network marketing - altså mund-til-øre-metoden. 'Use and Share' - man bruger den i sin egen bil - og hvis den virker, så er det da oplagt at dele den gode oplevelse med sin nabo og/eller sin gode ven.

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 23:30
Dato: 16-10-2006 10:25:15 Forfatter: pille sælgeren Jeg glemte lige, til jer der bare er lidt interresseret  www.rewiewourmovie.com ikke at den beviser noget

Det rette link er nok:  www.ReviewOurMovie.com

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:13
En af mine venner har købt disse piller, hans konklusion var.. : Det ødelægger din motor. Så hold dig langt væk!
Side 18 ud af 19 (183 indlæg)