Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg køre på piller!!!! gør du????????

Side 17 ud af 19 (183 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej James
Du har helt ret i det du skriver, men den hinde vil også blive for videre til ventilerne, og dermed være med til at få dem til at køre mere knidningsfrit

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-10-2006 10:15:22 Forfatter: vierhurtigst Ja, jeg vil nu godt prøve pillerne, hvis du giver mig en bankgaranti på min bils værdi, bare i tilfælde af der skulle ske noget, vil du det?



Hej Jesper.

Du skrev forleden du gerne ville have en bankgaranti, som jeg ikke kan anskaffe... Jeg fik af vide i går at man nu
kan få en forsikringspolice på sit køretøj. Det burde da være fremragende som en erstatning til den bankgaranti du efterspørger... Hvis jeg anskaffer dig denne, vil der vel ikke være problemer med at køre med pillen... Eller...? 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fabriksgarantien bortfalder hvis jeg putter ting i tanken som ikke skal være der.

Men tilbuddet om bankgaranti gælder stadig, men måske du skulle prøve at sælge dit produkt andetsteds, da det ikke virker som folk er vildt begejstret for det herinde, jeg ønsker dig naturligvis al mulig held og lykke med projektet.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-10-2006 09:38:39 Forfatter: vierhurtigst Fabriksgarantien bortfalder hvis jeg putter ting i tanken som ikke skal være der.

Jeg takker mange gange for din støtte. Til din orientering kan jeg oplyse at din fabriksgaranti ikke kan ryge, da pillen ganske enkelt er EPA registreret... Det er en længere historie som vi ikke behøver at diskutere... Nu vil jeg også selv videre. Tak for debatten alle sammen... God efterårsferie...

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hey allesammen

 

tro det eller lad være men de piller de virker, fik de første i maj mdr. kunne ikke drømme om at tanke op idag uden at putte en halv tabl. i.

 

Til alle jer der siger at de ikke virker. Har i prøvet dem? hvis ikke så lad være med at udtale jer om noget i ikke har kenskab til. Det er typisk Dansk, nytænkning skal kules ned med det samme, jeg spår ffi en stor fremtid, held og lykke til alle der har med dette produkt at gøre, i dette afgift og misundelses plagede land. 

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Igen en med MLM baggrund som kan lide pillen...

Jeg stoler mere på FDM end en der har noget med MLM at gøre...

Men vil du smide grus i din tank hvis jeg sagde det hjalp?

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad FDM og en præst siger er for mig ligegyldigt, jeg stoler på de resultater jeg personligt erfarer.
 

At jeg er mlm med stort M, betyder ikke at jeg selv sælger disse produkter, jeg er alm bruger af disse pt. At jeg så overvejer at bygge en org. senere, er så noget andet, men det er så en helt anden historie.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom med nogle gratis prøver?
Så kan folk se om det er noget man skal have mere af...


Men p.t holder jeg mig til at nakke benzin af naboen... det er billigere...

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det vil jeg da gerne give dig, hvis du til gengæld kan give mig bare et bevis på at benzinselskaberne bare en eneste gang har givet DIG så meget som 1 liter gratis benzin, for at overbevise dig om at deres produkt er bedre end andres produkter. Indtil da held og lykke med dit forehavende som benzinsluger.
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu rundet 20 tanke på pillerne.

Jeg tanker altid mellem 45-55 L og putter 1 pille i.

 

Jeg har haft et noget besynderligt resultat. Det startede rigtigt godt ud med en tydelig besparelse på ca 10%.

Efter ca 10 tanke faldt jeg landsomt tilbage til startniveau.

De seneste 3 tanke har været lidt under mit normal niveau, og har været under 7 km/l 2 gange.

 

Jeg ved godt temperaturer mm kan spille meget ind, men alligevel underligt.

Min kørsel er ikke præget af testen, det kan jeg vist godt garantere.

 

Min pillesponsor har nu fortalt mig at de har fundet ud af at der kun skal en 1/2 pille i tanken ved ca 50l, da man ellers overdoserer og får et dårligere resultat. Det er jo positivt hvis det hjælper, da man jo så sparer ca 6 kr pr tank.

Jeg tester videre ca 10 tanke endnu, og hvis resultatet ikke er mærkbart forandret går jeg fra dem igen og vil så prøve Vpower.

 

Jeg har aldrig kunne mærke performance forskel på bilen, den har altid kørt som en drøm :-)

Jeg har heller ikke fået mekaniker eller andre til at kigge på det, Jeg har lovet at teste brændstoføkonomien og det er det.

 

Til pillesælgerne:

Har i ikke nogen mekanikere med i FFI, der kan teste motoren, det er vel ret simpelt at kigge på en gammel motor indeni både før og efter brug af pillerne. Det vil jeg gerne høre om.

Jeg er enig med de øvrige debatører at en FDM test ville være rigtigt godt. Hvis der kommer en 6 stjernet anmeldelse ud af det bliver i jo rige.

 

Jeg vender tilbage om en 10 tankes tid.

Side 17 ud af 19 (183 indlæg)