Jeg har nu rundet 20 tanke på pillerne.
Jeg tanker altid mellem 45-55 L og putter 1 pille i.
Jeg har haft et noget besynderligt resultat. Det startede rigtigt godt ud med en tydelig besparelse på ca 10%.
Efter ca 10 tanke faldt jeg landsomt tilbage til startniveau.
De seneste 3 tanke har været lidt under mit normal niveau, og har været under 7 km/l 2 gange.
Jeg ved godt temperaturer mm kan spille meget ind, men alligevel underligt.
Min kørsel er ikke præget af testen, det kan jeg vist godt garantere.
Min pillesponsor har nu fortalt mig at de har fundet ud af at der kun skal en 1/2 pille i tanken ved ca 50l, da man ellers overdoserer og får et dårligere resultat. Det er jo positivt hvis det hjælper, da man jo så sparer ca 6 kr
pr tank.
Jeg tester videre ca 10 tanke endnu, og hvis resultatet ikke er mærkbart forandret går jeg fra dem igen og vil så prøve Vpower.
Jeg har aldrig kunne mærke performance forskel på bilen, den har altid kørt som en drøm :-)
Jeg har heller ikke fået mekaniker eller andre til at kigge på det, Jeg har lovet at teste brændstoføkonomien og det er det.
Til pillesælgerne:
Har i ikke nogen mekanikere med i FFI, der kan teste motoren, det er vel ret simpelt at kigge på en gammel motor indeni både før og efter brug af pillerne. Det vil jeg gerne høre om.
Jeg er enig med de øvrige debatører at en FDM
test ville være rigtigt godt. Hvis der kommer en 6 stjernet anmeldelse ud af det bliver i jo rige.
Jeg vender tilbage om en 10 tankes tid.