For at pisse jer alle godt op og ned af ryggen I sidder og snakker om en hel masse om SMBA og man kan faktisk ikke bruges jeres indlæg til noget. I stedet for at side og vende loven så vi andre bliver forvirret. Så tag og komme med noget reelevant. Har selv skabt et SMBA og har kikket en del her på amino og takket være nogle "kloge" mennesker tog oprettelsen 2måneder, fordi man sidder og kommer med en hel masse som slet ikke passer med hvad E og S de har af regler. *så kom jeg af med det* Har selv lagt et indlæg i lov og jura... det er ide til vedtægter og stiftelse... disse dokumenter lever 100% op til e og S regler om visse erhvervsdrivende selskaber som SMBA skal oprettes efter.
|
TSF-Trading:I sidder og snakker om en hel masse om SMBA og man kan faktisk ikke bruges jeres indlæg til noget.
Du skyder forbi Dennis. Jeg vil blot henvise til det svar jeg i denne tråd gav dig den 29. april http://www.amino.dk/forums/t/57218.aspx?PageIndex=7.
Dette er en debattråd, der startede på baggrund af Thorbjørn Henriksens relevante oplæg om et fremsat lovforslag. Selvom denne tråd i et vist omfang til tider har afveget fra trådes oprindelige emne er hovedsagen stadigvæk forskellig tolkning af en lovgivning, som var til diskussion i Folketinget.
Lige såvel som du gerne vil have lov til at spørge om certificeringer og finansiering i forhold til din forretning, så er der også plads til at vi andre vender emner, der er relevante for vores interesseområder.
Som jeg allerede anbefalede dig for tre måneder siden, iovenstående svar, kunne du eksempelvis have taget direkte kontakt til enten Thorbjørn Henriksen eller Ejler Ottesen for deres hjælp, Begge de herre vil uden problemer kunne have hjulpet dig på meget kort tid med at stifte et SMBA. Alternativt ligger der på Amino en god skabelon fra et advokatfirma.
Endelig kan det også være en billigere vej ved blot at købe stiftelsesparpirerne fra et allerede godkendt SMBA hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen og efterfølgende rette det til så det passer til ens formål.
Henrik