Jeg er væltet et forsikrings selskab, som har unikke produkter i Pension og livsforsikringer og meget fordelagtige. Forsikringselskabet hedder Fortuna AG og er datter selskab til europas største selskab GENERALI Holding, som blev stiftet 1831 GENERALI består af mere 650 virksomheder, heraf 162 finans og forsikringsselsaber. En anlægsformue på mere end 2.985 Mia. Premie indtægt på mere end 495 mia årligt. Opererer i 40 lande og har omkring 80.000 medarbejder. Nr 1 i Schweiz med en markedsandel på 50% og de har mere end 50 mio kunder på verdensplan. Jeg ville såmænd bare dele denne viden med jer. Kig ind på min facebook side for at læse mere. http://www.facebook.com/group.php?gid=62015550501 Kontakt mig for interesse. Jeg formidler kontakten til selskabet og de sender en sælger ud til dig efter aftale. Eller Du kan blive henviser og få bonus for hver kunder der tegner en forsikring. Sælgeren tager sig af mødet og forhandlingerne, du skal bare henvise. Nemmere bliver det ikke... |
Jeg forstår ikke helt din tekst;"Jeg er væltet et forsikringsselskab" ...
Hvorom alting er.. hvis man skaffer en forsikringskunde til dig, så udarbejder du en provision til den der har fundet kunden? Er det rigtigt forstået? Hvis ja, hvad er så provisionen?
For en god ordens skyld, jeg er ikke interreseret i at sælge forsikringer, jeg er bare megakritisk anlagt overfor sådan nogle indlæg og er altid bange for, at mine godtroende medmennesker bliver snydt.
Og jeg antager altid at hvis jeg er skeptisk er der nok også andre der er det.. derfor kan du måske få mere gang i din forretning hvis du kan "berolige" mig, så måske hjælper jeg dig... måske er jeg bare pisseirriterende også må du undskylde.