Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Pension og livsforsikring.

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er væltet et forsikrings selskab, som har unikke produkter i Pension og livsforsikringer og meget fordelagtige.

Forsikringselskabet hedder Fortuna AG og er datter selskab til europas største selskab GENERALI Holding, som blev stiftet 1831

GENERALI består af mere 650 virksomheder, heraf 162 finans og forsikringsselsaber.

En anlægsformue på mere end 2.985 Mia.

Premie indtægt på mere end 495 mia årligt.

Opererer i 40 lande og har omkring 80.000 medarbejder.

Nr 1 i Schweiz med en markedsandel på 50% og de har mere end 50 mio kunder på verdensplan.

Jeg ville såmænd bare dele denne viden med jer.

Kig ind på min facebook side for at læse mere.

http://www.facebook.com/group.php?gid=62015550501

Kontakt mig for interesse.

Jeg formidler kontakten til selskabet og de sender en sælger ud til dig efter aftale.

Eller

Du kan blive henviser og få bonus for hver kunder der tegner en forsikring.

Sælgeren tager sig af mødet og forhandlingerne, du skal bare henvise.

Nemmere bliver det ikke...

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:02

Jeg forstår ikke helt din tekst;"Jeg er væltet et forsikringsselskab" ...

Hvorom alting er.. hvis man skaffer en forsikringskunde til dig, så udarbejder du en provision til den der har fundet kunden? Er det rigtigt forstået? Hvis ja, hvad er så provisionen?

For en god ordens skyld, jeg er ikke interreseret i at sælge forsikringer, jeg er bare megakritisk anlagt overfor sådan nogle indlæg og er altid bange for, at mine godtroende medmennesker bliver snydt.
Og jeg antager altid at hvis jeg er skeptisk er der nok også andre der er det.. derfor kan du måske få mere gang i din forretning hvis du kan "berolige" mig, så måske hjælper jeg dig... måske er jeg bare pisseirriterende også må du undskylde.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Troede egentlig at det var dagens aprilsnar!

Men salgsformen siger vist alt...

"Formålet med Refergroup er at skabe et firma, der genererer kunder til en samarbejdspartner, som i dette tilfælde er et livsforsikringsselskab.

Dette skal ske ved at de folk, som tegner en livsforsikring, senere har mulighed for at tilmelde sig Refergroup. Hvis de tilmelder sig Refergroup skal de undervises i de forskellige livsforsikringsprodukter, så de kan anbefale disse produkter til andre interesserede. De må dog ikke sælge produkterne.

Selve aftalen bliver lavet af en uddannet forsikringssælger, som finder det rigtige produkt til kunden. Når kunden er godt inde i produktets virkemåde, kan han anbefale produktet til bekendte. Disse bekendte har således tillid til at produktet er i orden, da de kender anbefaleren, og ved at han selv også har et tilsvarende produkt.

Vi forventer, at disse henvisere månedligt henviser kunder, så firmaet på denne måde kan vokse sig til en passende størrelse, så det bliver en god forretning for både firmaet, sælgerne og henviserne. " Ick!

Kilde: http://www.refergroup.ch/opportunites.php

Inden nogen håber på vognen bør de undesøge om de udenlandske pensionsordninger opfylder de danske betingelser efter pensionsbeskatningsloven - imodsat fald er fidusen hurtig til at overse...

Sjældent har jeg set så overfladisk og mangelfuldt salgsmateriale for et forsikringsprodukt. Jeg vil bedst sammenligne dette koncept med at pirke torsk!

Henrik 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:38

Se... jeg var ikke den eneste der var skeptisk :)

Catillo, Web der virker!

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 19:51

Danskhosting.dk:

Jeg forstår ikke helt din tekst;"Jeg er væltet et forsikringsselskab" ...

Hvorom alting er.. hvis man skaffer en forsikringskunde til dig, så udarbejder du en provision til den der har fundet kunden? Er det rigtigt forstået? Hvis ja, hvad er så provisionen?

For en god ordens skyld, jeg er ikke interreseret i at sælge forsikringer, jeg er bare megakritisk anlagt overfor sådan nogle indlæg og er altid bange for, at mine godtroende medmennesker bliver snydt.
Og jeg antager altid at hvis jeg er skeptisk er der nok også andre der er det.. derfor kan du måske få mere gang i din forretning hvis du kan "berolige" mig, så måske hjælper jeg dig... måske er jeg bare pisseirriterende også må du undskylde.

Der skulle stå Jeg er væltet over et forsikringsselskab.....så skulle den være rettet.

Nej, jeg er henviser....Jeg fortæller folk om forsikringerne og bruger en hjemmeside, hvor jeg tilmelder kunden, hvis de vil have besøg af en konsulent fra firmaet.

Så kommer der en konsulent ud til kunden og fortæller om produkterne. Når kunden så vælger et produkt (forsikring/pension) og indbetaler, så får jeg en bonus 14 dage efter. Meget simpel.

Jeg er meget glad for din skepsis, det er det som frasorterer de selskaber som snyder folk. Men jeg er åben for alle spørgsmål og skal nok besvare dem alle efter min bedste viden.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 19:55

Klovn:

Troede egentlig at det var dagens aprilsnar!

Men salgsformen siger vist alt...

"Formålet med Refergroup er at skabe et firma, der genererer kunder til en samarbejdspartner, som i dette tilfælde er et livsforsikringsselskab.

Dette skal ske ved at de folk, som tegner en livsforsikring, senere har mulighed for at tilmelde sig Refergroup. Hvis de tilmelder sig Refergroup skal de undervises i de forskellige livsforsikringsprodukter, så de kan anbefale disse produkter til andre interesserede. De må dog ikke sælge produkterne.

Selve aftalen bliver lavet af en uddannet forsikringssælger, som finder det rigtige produkt til kunden. Når kunden er godt inde i produktets virkemåde, kan han anbefale produktet til bekendte. Disse bekendte har således tillid til at produktet er i orden, da de kender anbefaleren, og ved at han selv også har et tilsvarende produkt.

Vi forventer, at disse henvisere månedligt henviser kunder, så firmaet på denne måde kan vokse sig til en passende størrelse, så det bliver en god forretning for både firmaet, sælgerne og henviserne. " Ick!

Kilde: http://www.refergroup.ch/opportunites.php

Inden nogen håber på vognen bør de undesøge om de udenlandske pensionsordninger opfylder de danske betingelser efter pensionsbeskatningsloven - imodsat fald er fidusen hurtig til at overse...

Sjældent har jeg set så overfladisk og mangelfuldt salgsmateriale for et forsikringsprodukt. Jeg vil bedst sammenligne dette koncept med at pirke torsk!

Henrik 

Meget farverig indlæg, tak for det.

Men firmaet der sælger forsikringerne er godkendt til at sælge i Danmark, så i den retning er tingene i orden.

Men jeg ville da glæde mig, hvis du ville komme til en præsentation og skyde løs med dine kritiske spørgsmål, det kunne blive interessant. Jeg inviterer dig hermed til at komme til Glostrup og dele din viden med os andre.

Håber der er hold i dine påstande.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:14

Hej Vision,

Og det skulle være et seriøst indlæg?

For det første, så er antallet af afdelinger, omsætning, overskud og den slags i et forsikringsselskab ikke en skid garanti for at det er et ordentligt selskab, men det er typisk for MLM virksomheder at forsøge at fjerne fokus fra de vigtige ting.

Det vigtige er her: At folk får den RETTE pension og den RETTE forsikringsdækning i forhold til deres situation

Fortæl mig lige en ting: Person A køber en forsikring. Han aner ikke om han har den rette dækning eller har mange forudsætninger for at vide det, men han henviser så Person B til selskabet og selskabet pudser så en supersælger på ham, så han kan få en forsikring, som han muligvis aldrig havde behov for.

Allerede dér springer kæden af: Det er nemlig præcis samme hvervemetoder som Forbrugerombudsmanden er gået i klinch med overfor andre MLM selskaber! Du henviser dine venner og bekendte til at købe og de kan så selv blive forhandlere/henvisere af produktet!

Kan du ikke selv se, hvor meget bullshit det her er? Er du virkelig så blåøjet, så du ikke kan gennemskue hele set-uppet?

Faktisk, så synes jeg lidt, at det er synd for dig - og det er velmente og oprigtige ord det her. Næsten hver uge kommer du med et nyt og fantastisk MLM produkt, som du godt vil fortælle os andre om. Jeg tror ærligt talt ikke, at du tjener noget som helst på noget af det.

Mit råd til dig er: Glem ALT om alle de systemer, bonusser, guld og grønne skove og gør een eneste ting: Invester al din tid og energi i din rigtige virksomhed og få den til at blomste og tjene masser af penge. Find nogle løsninger til at komme ud af det røde hav og scor kassen i det blå hav. Lige nu har du ikke fokus på noget og du vil aldrig få succes! Jeg er ked af at sige det, men jeg synes faktisk at du har fortjent meget mere end det MLM bullshit og da du med garanti har nogle evner indenfor din vagt og security virksomhed - så tror jeg på, at du kan få succes der.

Fortsat god aften!

Flemming

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30

Selvtak!

Hvis et koncept  som udbyder pensionsforsikringer lover at der er fritaget for PAL så er det fordi pensionen placeres i udlandet. Der skal ikke megen søgen til hverken på internettet eller for den sags skyld her på Amino for at se, at det principielt er muligt for danskere at tegne pension i udlandet med fradrag - men at det i praksis er forbundet med problemer jf. mine bemærkninger ovenfor, som du med vanlig stil venligst undlod at svare på.

Vision Security:
Vi forventer, at disse henvisere månedligt henviser kunder, så firmaet på denne måde kan vokse sig til en passende størrelse, så det bliver en god forretning for både firmaet, sælgerne og henviserne.

Det næsteproblem stilling som vi kan kaste på bordet er om alle jeres "henvisere" ikke bliver omfattet af Lov om forsikringsformidling?  Er det mon ikke tanke I har gjort jer - Et er at de ikke sælger forsikringen - loven taler alene om formidling af forsikringer. Om man formidler eller henviser er vist det samme - er det nogle overvejelser I har gjort jer?

Vision Security:

Synes jeg er en usmagelig salgstaktik.  Forsikringsrådgivning bør altid bygge på en konkret vurdering af den enkeltes behov. Det er en naiv opfattelse, at du kan smide alt i kasser. Behov, alder, investeringsudsigt mv. er forskellig fra den forsikringstager til den anden.

Jeg finder det usmageligt, at tilbyde forsikringsydelser som I ikke bedre har redegjort for på jeres hjemmeside, herunder har opstillet en garanti for at forsikringerne er godkendte i Danmark. Det må være en styrkende oplevelse for et venskab hvis en hvis en henviser af jeres produkt anbefaler dette til en ven og denne siden får underkendt et fradrag.....

Vision Security:
Håber der er hold i dine påstande.

Endnu mere foruroligende at du ikke har kunnet modbevise dem?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:10

Må man spørge hvad dine faglige forudsætninger for sælge disse forsikringer er ? Umiddelbart ligger de formentlig på et meget lille sted når du kan besvare Klovns spørgsmål, som relaterer sig til pensionsbeskatningsloven, med at de er godkend til at sælge i Danmark.

Det interessante er jo om personer i Danmark kan få fradrag for ordningerne, som var der tale om danske ordninger. Det kan de kun hvis det udenlandske forsikringsselskab indordner sig under danske vilkår og reelt set undergiver sig indberetningspligt m.v. overfor de danske myndigheder. Det gør de udenlandske forsikringsselskaber men ved at give - teoretisk - mulighed for det, har man fra dansk lovgivningsside fået klaret de EU-retlige aspekter i den danske pensionslovgivning.

Det kan så meget vel være at Forsikringsselskabet har lavet en afdeling i Danmark men så bør det jo fremgå. Jeg mener ligesom Klovn også at det er usmageligt at man sætter folk til at sælge pensionsordninger m.v. som var det aviser, og ville alene af den grund aldrig røre ved firmaet, som jeg tror får mere badwill end goodwill på den her konto .  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 08:59

Kan du kun lide dig selv ????

Jeg synes du skulle komme til et infomøde og stille dine kritiske spørgsmål der.....! Men det er du nok ikke mand nok til, jeg tror du kun har det i munden og ikke kan eller vil bakke dine kritiske holdinger op.

Jeg henviser og intet andet.....Jeg skal ikke fortælle folk omkring firmaet, det har de konsulenter til.

Hvis en kunde bestiller en konsulent, så kommer han ud, helt uforpligtende og gratis og fortæller om kundens muligheder i de produkter de har. Så kan kunden efterfølgende selv undersøge firmaet og dens relavans og troværdighed.

Jeg kan ikke lige se hvad der er galt med det.

At jeg kan få en bonus for hver kunde der skriver sig op til et produkt er vel meget almindeligt i Dansk erhvervsliv!!

Hvis du er ansat som sælger i et firma, får du også bonus eller andet for det arbejde du laver.

Lad mig spørge dig, nu da du er imod pyramide koncepter, er dit firma opbygget som en pyramide og får ham i toppen ikke mest ?

Jeg tror du skal sætte dig ordenligt ind i tingene inden du skyder og nedgør andre mennesker.

Jeg orker ikke engang at spilde tid på at forsvare noget som helst overfor dig, hvis du ikke selv kan stille op til et møde og kritiserer det der....

Så hvem er den svage her ?

Hvis du ikke kan lide ideen, hvorfor bekymre sig om denne tråd? og fortæl mig nu ikke at du hjælper andre med at begå en fejl, hvis du overhovedet ikke selv kender til firmaet og dens produkter.

Side 1 ud af 7 (64 indlæg)