Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Pension og livsforsikring.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Må man spørge hvad dine faglige forudsætninger for sælge disse forsikringer er ? Umiddelbart ligger de formentlig på et meget lille sted når du kan besvare Klovns spørgsmål, som relaterer sig til pensionsbeskatningsloven, med at de er godkend til at sælge i Danmark.

Det interessante er jo om personer i Danmark kan få fradrag for ordningerne, som var der tale om danske ordninger. Det kan de kun hvis det udenlandske forsikringsselskab indordner sig under danske vilkår og reelt set undergiver sig indberetningspligt m.v. overfor de danske myndigheder. Det gør de udenlandske forsikringsselskaber men ved at give - teoretisk - mulighed for det, har man fra dansk lovgivningsside fået klaret de EU-retlige aspekter i den danske pensionslovgivning.

Det kan så meget vel være at Forsikringsselskabet har lavet en afdeling i Danmark men så bør det jo fremgå. Jeg mener ligesom Klovn også at det er usmageligt at man sætter folk til at sælge pensionsordninger m.v. som var det aviser, og ville alene af den grund aldrig røre ved firmaet, som jeg tror får mere badwill end goodwill på den her konto .  

Som fortalt tidligere, så er jeg ikke sælgeren, men blot en henviser. Hvis du ønsker uddybbende spørgsmål så skal du kontaktes af en konsulent fra firmaet. Han kan tilgændgæld svare på alle dine spørgsmål.

Igen så skriver du også ting uden selv at have undersøgt, haft besøg af en konsulent eller deltager i et infomøde......Hvor er seriøsiteten i det ?

Igen så opfordrer jeg også dig til at atge affære og får du ret så hengiver jeg mig gerne til at være blåøjet og andre ting.

Så om igen.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 09:07

Klovn:

Selvtak!

Hvis et koncept  som udbyder pensionsforsikringer lover at der er fritaget for PAL så er det fordi pensionen placeres i udlandet. Der skal ikke megen søgen til hverken på internettet eller for den sags skyld her på Amino for at se, at det principielt er muligt for danskere at tegne pension i udlandet med fradrag - men at det i praksis er forbundet med problemer jf. mine bemærkninger ovenfor, som du med vanlig stil venligst undlod at svare på.

Vision Security:
Vi forventer, at disse henvisere månedligt henviser kunder, så firmaet på denne måde kan vokse sig til en passende størrelse, så det bliver en god forretning for både firmaet, sælgerne og henviserne.

Det næsteproblem stilling som vi kan kaste på bordet er om alle jeres "henvisere" ikke bliver omfattet af Lov om forsikringsformidling?  Er det mon ikke tanke I har gjort jer - Et er at de ikke sælger forsikringen - loven taler alene om formidling af forsikringer. Om man formidler eller henviser er vist det samme - er det nogle overvejelser I har gjort jer?

Vision Security:
Selve aftalen bliver lavet af en uddannet forsikringssælger, som finder det rigtige produkt til kunden. Når kunden er godt inde i produktets virkemåde, kan han anbefale produktet til bekendte. Disse bekendte har således tillid til at produktet er i orden, da de kender anbefaleren, og ved at han selv også har et tilsvarende produkt.

Synes jeg er en usmagelig salgstaktik.  Forsikringsrådgivning bør altid bygge på en konkret vurdering af den enkeltes behov. Det er en naiv opfattelse, at du kan smide alt i kasser. Behov, alder, investeringsudsigt mv. er forskellig fra den forsikringstager til den anden.

Jeg finder det usmageligt, at tilbyde forsikringsydelser som I ikke bedre har redegjort for på jeres hjemmeside, herunder har opstillet en garanti for at forsikringerne er godkendte i Danmark. Det må være en styrkende oplevelse for et venskab hvis en hvis en henviser af jeres produkt anbefaler dette til en ven og denne siden får underkendt et fradrag.....

Vision Security:
Håber der er hold i dine påstande.

Endnu mere foruroligende at du ikke har kunnet modbevise dem?

Jamen jamen jamen....i vil bare ikke give noget som helst en troværdig cahnce for at bevise sit værd.

Men lad mig sige det for sidste gang....

Kom til et infomøde eller bestil en konsulent og skyd på det der, men ingen af jer vil gører dette fordi i måske kunne risikerer at være forkert på den.

Så jeg spilder ikke mere tid på jer, først når i har haft mod til et fremmøde og diskuterer jeres synspunkter.

Jeg synes det er ærgelig, at i ødelægger andres tråde med en formodning af jeres egen holdning til livet.

I min verden så kan jeg kun respekterer folk som har undersøgt og deltaget i et koncept møde, dem lytter jeg gerne til.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:44

Så mange ord og så lidt svar..... Ick!

Tre simple spørgsmål har du ikke ville eller formentlig kunne svare på:

1: Vil man som henviser mod betaling være omfattet af Lov om forsikringsmidling?

2: Er forsikringsordningerne godkendet og er det udstedende forsikringsselskab indstillet på at opfylde Danmarks krav om indberetninger mv.for at forsikringstageren kan få fradrag for sine indbetalinger?

3: Er Refergroup godkendte som forsikringsmæglere i Danmark?.

Basale spørgsmål om et produkt som du selv tilbyder og som burde være en hver "henviser" almindelig kendt? Kalder du det seriøst?No

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:49

Og Vision alt det her palaver var min pointe.. Du kan sagtens blive træt af og hidsig over at folk stiller urimelige spørgsmål.. men det ændrer ikke på, at du med alt tydelighed har et problem med din markedsføring, muligvis også med produktet.

Hvis din markedsføring var god nok, ville der ikke være alle de her problemer for dig.. du henviser i en branche som kræver utroligt meget tillid.. og her fejler du..

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:54

Vision Security:
Jamen jamen jamen....i vil bare ikke give noget som helst en troværdig cahnce for at bevise sit værd.

Jo - men foreløbig har du i 2 dage hældt vand ud af ørene uden et eneste konkret spørgsmål....Vær dog ærlig og sig at du ikke kender en skid til det produkt du tilbyder og du reelt bare er sukkerknalden der skal lokke fluerne til!

Vision Security:
I min verden så kan jeg kun respekterer folk som har undersøgt og deltaget i et koncept møde, dem lytter jeg gerne til.

For mit eget vedkommende har jeg arbejdet i og med forsikringselskaber  i mere end 10 år - så jeg har en udemærket ide om hvordan lovgivningen er, ligesom jeg ved at Bent/Skattekonsulenterne også er inde i Pensionsbeskatningslovene....

Mine spørgsmål er alene afledt af et besøg på die links. Helt ærligt hvorfor spilde tid på et koncept, der allerede i salgsmaterialet virker særdeles tvivlsomt.

I min verden har jeg kun respekt for sælgere der kender deres produkt - og jeg må indrømme at respekten for dig er meget lille.

Henrik

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:55

Hvis du mener det seriøst, synes jeg du skal fortælle hvilke sælgere, man bliver kontaket af, og hvordan de er registret og godkendt. Det samme gælder det tegnende selskab. Ellers er du på MEGET tynd is - se her:

http://www.finanstilsynet.dk/sw24858.asp

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:33

Vision Security:

Kan du kun lide dig selv ????

Jeg synes du skulle komme til et infomøde og stille dine kritiske spørgsmål der.....! Men det er du nok ikke mand nok til, jeg tror du kun har det i munden og ikke kan eller vil bakke dine kritiske holdinger op.

Jeg henviser og intet andet.....Jeg skal ikke fortælle folk omkring firmaet, det har de konsulenter til.

Du skal lige bemærke at jeg ikke skyder eller nedgører nogle. Jeg tager udelukkende afsæt i rent faglige forhold, herunder forholdet til den danske pensionsbeskatningslov og de EU-retlige regler. Jeg afviser heller ikke at selskabet måske har en afdeling/filial i Danmark hvorved de regnes som danske forsikringsselskaber, men  det skriger til himmelen at du laver et indlæg som dette når du dybest set ikke kender noget til deres forhold men blot videreformidler. At du bliver agressiv på den måde som det sker her er i mine, og som du kan se, andres øjne også udtryk for dårlig stil, og det giver mere badwill end det giver goodwill.

Pyramidekoncepter: Kan jeg ikke se har noget med sagen at gøre og nej det er ikke noget vi bruger i de virksomheder jeg er involveret i.

-

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:43

Skattekonsulenterne:
Jeg afviser heller ikke at selskabet måske har en afdeling/filial i Danmark hvorved de regnes som danske forsikringsselskaber,

Det er ikke forsikringselskabet der er skydeskiven for mig.... Der er Reference Group, som står for henvisningen af potentielle kunder. Hvad Henrik Kraak Jessen glemmer er, at der er specielle regler for salg og formidling af finansielle ydelser mv., som f.eks. ikke gælder når han sælger sine juice eller alarmer.

Derudover synes jeg det er dårlig stil at der kun står en info-mail på referecen Groups hjemmeside - så man har ingen ide om hvem man reelt handler med.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Skrevet kl. 16:05

Ja alle disse ord giver nok mening og der er vel også mange spørgsmål som jeg nok ikke er i stand til at besvare.

Så jeg kan kun inviterer skeptikkerne til et infomøde og der kan i få svar på alle jeres spørgsmål......

Men det er jo op til jer.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:32

hej

hvad med Mona ?

mvh Karsten

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)