Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring for 5000,- + moms for et helt år?

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har set at der en hel del som har en masse spørgsmål vedr. moms skat m.m.

Hvad siger i til ved. max 350 bilage pr. år, at jeg ovrtage alt bøvlet med den slags, og i altid ved hvm i skal ringe til?

Vil det hjælpe?

Ellers vil jeg godt tilbyde gratis rådgivning pr. telefon for alle aminoer her i uge 28+29+30, da jeg ikke er overvældet i arbejde p.g.a. ferie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:53
Hej!

Efter blot få dages medlemskab...finder jeg det lidt mærkeligt, at opdage et nyt medlem slynge om sig med priser, som vi vist roligt kan betegne, som trykket helt i bund!

Det virker ikke seriøst på mig at benytte sig af den slags "knaldtilbud" på de opgaver, som betros os at udføre – vort alle sammens ømme punkt: økonomi og varetagelse af virksomhedernes interesser overfor myndigheder m.v.

Indenfor enhver branche - vil der altid være nogen, som presser priserne i bund...

MEN pris og kvalitet bør dog også hænge sammen...

Hvis jeg som kunde skulle hoppe på dit tilbud, ville jeg da nok have et par spørgsmål jeg gerne ville have svar på først:

Hvad du har af baggrund?

Hvad præcist klarer du for disse priser, som du lancerer?

Hvilke moms/skattesager har du erfaring i at føre?

Hvorfor står der ingen referencer på dit website?

Ja...undskyld...men på branchens og mine kollegaers vegne...føler jeg mig seriøst trådt over tæerne!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 02:54
Det var da jantelov der ville noget! Peter, det virker ikke seriøst på en evt. kunde som mig, at du på den måde "belærer" en kollega. Rent faktisk er det den slags kommenterer der koster kunder... Men for at forsvare vores nye Amino, så er hendes eneste "fejl", at det kan diskuteres om indlægget skulle ligge i "Jeg har et godt tilbud", fremfor i denne. Hun benytter sig af det der så fint hedder den frie konkurrence, og kan du ikke klare konkurrencen, er du i den forkerte branche! Beklager, men jeg bliver edderondelynme vred når jeg læser sådan noget! Og nu har jeg endda behersket mig i stor stil!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:11
Kære Dimitri!

Tak for dit svar!

Jeg bliver også sur over sådan nogle indlæg, som jeg stadig mener er useriøse.

Jeg betragter ikke vedkommende som min kollega, og jeg mener stadig, at man som næsten ny på

Amino ikke skal komme brusende på den måde. Man bør først bevise, at man er seriøs, og ved hvad man taler om.

Jeg kan sagtens klare den frie konkurrence, og kan helt afgjort ud fra et langt arbejdsliv som blandt andet

revisor, vurdere om et tilbud kvalitetsmæssigt er at betragte som et "knaldtilbud".

Jeg vil ikke belære nogen, men efter min mening burde lidt "Fingerspitzengefühl", især når man er ny på Amino, være på sin plads.

Så må du jo vurdere, om du mener, at jeg ved, hvad jeg taler om.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 03:30
"Jeg betragter ikke vedkommende som min kollega" - 

"og jeg mener stadig, at man som næsten ny på Amino ikke skal komme brusende på den måde" - Du er virkelig Mister Jantelov! FUCK janteloven, og lad markedets frie bevægelighed råde. Kan du ikke klare konkurrencen, er det bare fordi at du ikke er god nok!

"Man bør først bevise, at man er seriøs, og ved hvad man taler om." - Jeg havde respekt for dig før, en nu har jeg i den grad tabt alt for dig, og får den på ingen måde tilbage. Du er i mine øjne, i dén grad er useriøs person jeg aldrig ville lægge mine regnskaber i hænderne på!

"Jeg kan sagtens klare den frie konkurrence" - Hvorfor skriver du så indlægget? Er det fordi at det rammer dig på pengepungen? Konkurrence gør stærk!

"og kan helt afgjort ud fra et langt arbejdsliv som blandt andet

revisor, vurdere om et tilbud kvalitetsmæssigt er at betragte som et "knaldtilbud"." -  Hvis Netto har tilbud på dåsetomater, går Irma ud og kalder dem useriøse og diverse? Nej, de laver et matchende tilbud, eller sælger varen dyrere, og slår på deres sikkert renere butik og service. Vi andre der vil have billigere dåsetomater, går i Netto.

Lars Larsen er han ligeledes useriøs fordi at han sælger en dyne og hovedpude til 500 kr., hvor den andre steder ville have koster 1.000 kr.? Nej vel!

"Jeg vil ikke belære nogen, men efter min mening burde lidt "Fingerspitzengefühl", især når man er ny på Amino, være på sin plads." - Jantelov, jantelov, jantelov! FUCK janteloven! Har du desuden kigget på antallet af Jennifers indlæg i forhold til den tid hun har været på, kontra dine? Hun har allerede skrevet halvt så mange indlæg som dig, på kun 4 dage. Du har været her i ca. 10 månder, og har kun nået det dobbelte af hende!
Dét i mine øjne siger en del om, at hun VIL det hun sætter sig for, at hun i dén grad er seriøs om sit arbejde samt at hun har viljen, lysten, evnen og at turde stå frem som iværksætter! Dét kræver nosser (undskyld Jennifer).

"Så må du jo vurdere, om du mener, at jeg ved, hvad jeg taler om." - Jeg er sikker på at du ved en masse om regnskab, men du får aldrig lov til at bevise det!
FUCK janteloven! OG jeg er stadig forholdsvis rolig!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 07:21
Øh, seriøsitet afhænger vel ikke af at kunne skrive så mange indlæg som muligt på kortest tid.

Synes det er fint med gode tilbud, men synes også det virker lidt halvdesperat. Hvis vi i øvrigt kun snakker bogføring, men ikke opstilling af regnskab etc. er det vel heller ikke knaldbilligt.

Og synes i øvrigt tonen i dialogen er pænt afsporet.

Foretrækker en lokal partner, men fin hjemmeside i øvrigt.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:01
Ja, ro på nu....

Jennifer skriver jo også at der er et max. antal bilag på 350 til den pris. Vi snakker jo ikke om 5.000 kr. for bogføring/regnskab  for A.P. Møller koncernen!

Iøvrigt hader jeg når revisorer får ganske almindelig bogføring af bilag til at fremstå som videnskab. Det er det nemlig ikke! Jeg er nok klar over at bogføring er en stor del af revisorers opgaver, men de har også mere at byde på. - eks. rådgivning indenfor budgettering, skat, moms, selskabskonstruktioner og meget mere.

Så Peter, du overlever nok selvom der er pres på prisen for almindelig bogføring

mvh Carsten

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:41
Jeg synes det er frisk og komme med sådanne et tilbud.

Men jeg aldrig helt forstået dem der giver tilbud ud fra hvor mange bilag der er.

Bilags mængden er en lille en del af det og regne et tilbud ud.

Hvis nu kunden kun har 350 bilag men 3 bankkonti hvoraf den ene er valutakonto. Samt at aktiviteterne i virksomheden består i rejse rundt i øvrige lande og sælge et eller andet på agent basis. dvs. at 2/3 af kundens bilag er rejse afregning i forskellige valuta hævet på 3 forskellige konti. Og dertil et syndig roderi i bilag, som har ligget i kundens baglomme under rejsen og lagt i en bunke siden sidste kvartal.

Så ville jeg da mene at det tager korter tid og lave en ganske almindelig regnskab for en håndværker som sætter det pænt i en mappe efter hånden som de bliver betalt selvom han måske har dobbelt så mange bilag.

Eller forretning som har en kasseafstemning for hver dag, så runder vi hurtig de 350 bilag men det jo ikke de bilag der tager tid og taste.

Jeg giver aldrig et fast tilbud før jeg har set bilags materialet. Jeg kan gå så langt til give et overslag.

Men jeg føler mig ikke trådt over tæerne. Jeg synes det godt, at vi får gang i denne debat for, som skrevet har jeg altid været uforstående overfor den måde man giver tilbud på, men nu kan jeg måske få indblik i det. 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:19
Nu har jeg kigget lidt på priserne andre steder og en bilagspris på
mellem 10 og 25 kroner er meget normalt for ren bogføring. Det ekstra
som Jennifer giver er så gratis telefonisk rådgivning, som måske er
også er med nogle af de andre steder.

Så jeg kunne godt tænke mig at få at vide, på hvilke punkter Jennifers tilbud er for billigt.

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:23
Hej Peter

Hvad du gøre det må du jo om, jeg har gennem regnet min koncept, og jeg kan godt klare mig for det, desuden har jeg mit arbejde fordi jeg godt kan lide det.

Hvem ved at om 5 år vil jeg også have det samme som de andre regnskabsfolk, men p.t. har jeg det rigtig godt med  også at have små kunder som målgruppe.

Jeg har arbejdet med regnskab og revision nu snart i 10 år, og har et rigtig godt bagland i form af 2 reg.revisor og    2 statsautoriseret revisor, det er ikke nogen hemlighed, at jeg bruger dem , hvis jeg er i tvivl om noget bestemt.

En anden gang, skal du bare koncentrer dig om kvalitet af dit eget arbejde, og din egen løn, jeg behøver ikke at tjene 1. mill. om året.

Jeg er så træt af sådan nogen som dig, der få ondt i r.... over konkurence, og jeg vil have at folk kan gennemskue hvad vi koster, og det er nok her jeg vil være anderledes.

Hvad du går og bilder folk ind er jo dit problem, det finder du og din kunder bare selv ud af, men lad være med at kast mudder på os andre, bare fordi du ikke kan forklare dine regninger..........

mvh Jennifer Jensen

Side 1 ud af 10 (95 indlæg)