Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Vi sælger ikke nok...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lavet en webshop til min kone som jeg administrere, men vi sælger kun til omkring 2%, hvor antallet af folk som laver en ordre men flygter under betaling eller ved valg af betalingskort er steget til ca. 20% siden starten hvor det kun var omkring 5%.

Har du nogle gode erfaringer med hvad vi kunne gøre bedre, eller bare input til det så lad mig høre.

Adressen er www.Nyah-Beauty.com

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 12:54
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 19:36

Hej Pouline.

Tak skal du have. Jeg overvejer også kraftigt at købe den, eller ihvertfald version 2. Jeg har læst light udgaven, og i gjorde da også en del af de ting allerede og har oprettet mange andre ting som han også skriver om.

Det var mere hvis der lige var nogle der sagde, "Det der", "Da vi ændrede det, til det øgede vi konverteringen fra 3% til 3,5%" eller sådan noget lignende.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 19:53

Hej Thomas

Når du ser på statistikken over folk der ser ud til at handle skal du huske, at nogle af dem kan være søgemaskiner, der blot ligner kunder. Og det passer måske også meget godt sammen med den store stigning i "kunder" der fortryder undervejs - efterhånden som siden bliver mere kendt af søgemaskinerne vil de også crawle den mere.

Men når det er sagt er det selvfølgelig et område, som er super-vigtigt at holde øje med.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:24

Nyt design, der er mere moderne tror jeg vil kunne give jer noget.

Jeg syntes ikke hjemmesiden er særlig tiltalende

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:28

Mat:
Nyt design, der er mere moderne tror jeg vil kunne give jer noget.

Jeg syntes ikke hjemmesiden er særlig tiltalende

Det giver jeg dig helt ret i, siden er ikke særlig veldesignet. Synes at du skal overveje at anskaffe dig et nyt layout.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:31

Hvordan markedsfører du dig forresten?

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:31

Kim Ingemann Erichsen:

Når du ser på statistikken over folk der ser ud til at handle skal du huske, at nogle af dem kan være søgemaskiner, der blot ligner kunder. Og det passer måske også meget godt sammen med den store stigning i "kunder" der fortryder undervejs - efterhånden som siden bliver mere kendt af søgemaskinerne vil de også crawle den mere.

Jeg tager statistikken fra Google Analytics. Vil dette tal også inkludere søgemaskiner?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:45

Som nævnt: et makeover af designet.
Detaljer som at der fx. står 'Støt kræftens bekæmpelse' OVENOVER dine produkter... hmm... skal fokus være på kræftens bekæmpelse eller på produkterne ;-)

Første produktkategori er 'diverse'?! :)..
Se din indkøbskurv - efter jeg har lagt en vare i - er gemt af vejen oppe i højre hjørne, hvor øjet rent statistisk set ikke kigger specielt meget forbi...

Nu valgte jeg et par solbriller.. og så står der: 'forsendelse ikke relevant'... her ville jeg begynde at falde af, hvis jeg ikke boede i nærheden..
Ved ekspress check out: Hvorfor skal jeg skrive 'hr'/fru? Er det ikke totalt lige gyldigt? :) AMT? Er det ikke totalt lige meget..?  Postnummer står ikke oppe ved by.. sært :)

Hvis jeg bare vil købe uden at registrere mig, skal jeg så vælge ekspress check out eller "Vil du registrere din adresse? Dette er af hensyn til postforsendelse Vores registreringsskema er hurtigt og nemt at udfylde. Herefter behøver du aldrig at taste din adresse ind igen" ?
Der er ikke helt logik og flow i din betalingsdel... Jeg får FIRE valgmuligheder efter jeg har sagt 'fortsæt"= køb

Nu valgte jeg bare for sjov ekspress check out... og så selvom der tidligere stod at forsendelse ikke var relevant, så kommer der lige pludselig porto på, som fordobler slutprisen... hmm.. endnu et sted at falde fra.
Selve kreditkort-modulet ser fint ud.

Mvh Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:49

> Jeg tager statistikken fra Google Analytics. Vil dette tal også inkludere søgemaskiner?

Nej, søgemaskinerne eksekverer ikke JavaScripts - og derfor tælles de slet ikke med i script baserede tracking services, som Google Analytics

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)