Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Vi sælger ikke nok...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Pedersen:
Jeg tager statistikken fra Google Analytics. Vil dette tal også inkludere søgemaskiner?

Nej, det er som regel kun i din webshops eget statistik-system, at du kan være ude for dette.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 15:25

Nikolaj Bomann Mertz:

Hvordan markedsfører du dig forresten?

Vi køber lidt reklame på google til 2 af vores produkter, men ellers ikke andet end SEO og emailmarkedsføring til dem der får nyhedsbrevet.

Det er heller ikke så meget besøgstallet jeg bekymrer mig om. Det kan man næsten altid gøre noget ved, og mere åbenlyse måder. Det er mere konverteringen, når vi alligevel har en del besøgende. dvs. omkring 200 om dagen på de dage vi ikke sender nyhedsmailen ud.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:13

du har allerede fået en del svar, jeg vil tilslutte mig dem  der mener side ikke er optimal.der mangler noget paris hilton over den hvis du forstå, den skal være mere ekslusiv at se på. helt andre farver, og ikke så mange forskellige. har I set på

http://www.loreal.com/_en/_ww/index.aspx

ikke at den skal ligne den, men linierne, det fornemme, sådan ting

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:12

Christian Anders Jørgensen:

Som nævnt: et makeover af designet.
Detaljer som at der fx. står 'Støt kræftens bekæmpelse' OVENOVER dine produkter... hmm... skal fokus være på kræftens bekæmpelse eller på produkterne ;-)

Hej Chpristian.

Tak for input, der er ihvertfald noget at gå igang med.

Jeg er i øjeblikket ved at splitteste det med Kræftens bekæmpelse, Det er stadig små tal men indtil videre er der 3 gange så mange konverteringer med banneret i toppen end hvis det bare er nederst i venstre side. Mend er er selvfølgelig også mange andre steder det kan testes.

Første produktkategori er 'diverse'?! :)..
Se din indkøbskurv - efter jeg har lagt en vare i - er gemt af vejen oppe i højre hjørne, hvor øjet rent statistisk set ikke kigger specielt meget forbi...

Kategorierne er vist i alfabetisk rækkefølge, men det skulle jeg nok kunne gøre noget ved også.
Indkøbskurven Burde jeg nok kunne gøre mere synlig også. God pointe. Til at starte med var den enenu mere usynlig, bare med en grå skrift som ikke var bold. Det må jeg køre nogle splittest på også.

Nu valgte jeg et par solbriller.. og så står der: 'forsendelse ikke relevant'... her ville jeg begynde at falde af, hvis jeg ikke boede i nærheden..
Ved ekspress check out: Hvorfor skal jeg skrive 'hr'/fru? Er det ikke totalt lige gyldigt? :) AMT? Er det ikke totalt lige meget..?  Postnummer står ikke oppe ved by.. sært :)

Rigtige gode pointer, som jeg har arbejdet med før men er kommet fra da der kom flere besøgende og flere salg så jeg brugte det meste tid på at pakke.
Den med forsendelse burde jeg kunne få en udvikler til at fixe ret hurtigt.
Jeg har fået fjernet Amt i begge forme, og rykket lidt rundt på felterne så postnummer er foran by.
Jeg skulle nok også fjerne hr. og FRU feltet.

Men hvad med telefonfelterne, der er vel egentlig kun brug for ét felt, eksempelvis mobil, ikke?

Hvis jeg bare vil købe uden at registrere mig, skal jeg så vælge ekspress check out eller "Vil du registrere din adresse? Dette er af hensyn til postforsendelse Vores registreringsskema er hurtigt og nemt at udfylde. Herefter behøver du aldrig at taste din adresse ind igen" ?
Der er ikke helt logik og flow i din betalingsdel... Jeg får FIRE valgmuligheder efter jeg har sagt 'fortsæt"= køb

Jeg skal se om jeg ikke kan få fjernet et skridt eller 2.

Nu valgte jeg bare for sjov ekspress check out... og så selvom der tidligere stod at forsendelse ikke var relevant, så kommer der lige pludselig porto på, som fordobler slutprisen... hmm.. endnu et sted at falde fra.
Selve kreditkort-modulet ser fint ud.

Er det nogle af jer selv der har webshops, og hvis ja, hvor meget konveretere i af jeres besøgende?

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 05:32

Første produktkategori er 'diverse'?! :)..
Se din indkøbskurv - efter jeg har lagt en vare i - er gemt af vejen oppe i højre hjørne, hvor øjet rent statistisk set ikke kigger specielt meget forbi...  

Hej Christian,

Jeg har tilføjet et lille icon af en kurv udfor, men du mener måske generelt at den skulle være ude i siden lidt tættere på køb kanppens placering på produktsiden?

Til at starte med havde vi det sådan at man kom over i kurven, når man tilføjede et produkt, men det syntes jeg var irriterende, så jeg valgte at ændre det til at man bare blive på produktsiden. Det kunne man jo også godt. Det ser jeg også andre butikker har nogle gange.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:47

Hej!

Jeg har prøvet at ager kunde på dit site hvor jeg optager om kommenter det som jeg ser/oplever. Jeg er meget direkte og ligefrem men jeg tror faktisk at jeg har set nogle fejl som er meget nemme at få bragt i orden og som måske kan hjælpe jer.

Prøv og se mit indlæg.

Mvh

Peter

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:54

Hej Thomas,

Se Peters lille film (1902) - den siger alt :-)..

God fornøjelse med siden!

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 07:27

Hej Peter.

Tak skal du have.
Det sætter jeg virkelig pris på.

Der er lidt at tage fat i, og en del jeg ikke havde givet så meget tanke i forvejen.

Et stort problem er nok at jeg det meste af tiden selv har udviklet på den, og jeg ikke er den største haj til php.

Den med at have folk til at indtaste kreditkort har jeg selv gerne ville have i længere tid, men det kræver jo lidt mere sikkerhed, så her bruger vi Epay.dk's betalingsvindue.
Jeg mente at det ville være cool, da jeg så kunne tilbyde relaterede produkter bagefter inden de godkendte ordren, hvis man overhoved må det i danmark. Jeg har set det nogle andre steder, men det var Amerikanske webbutikker.

Det med checkud og refistrering ved jeg er noget rod, og har også snakket med en udvikler om, så håber jeg at han har tid.

Igen tak, skal du have.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)