Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 5 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Expert:

Hmm, denne debat startede ellers med en masse gode argumenter, men nu er den blevet til en omgang mudderkastning!

Ærgeligt.

Hilsen

Expert

Hej Expert.

Jeg er også dødtræt af dem, der kun er interesseret i at finde smuds på selskaber som MonaVie. Når man så finder de beviser, som kan opretholde MonaVie´s gode navn, så er det bare ikke godtnok for disse negative mennesker.

Men lad nu de små børn, de har åbenbart ikke noget andet at give sig til!!!

Jeg er nu stadig positiv omkring MonaVie og har også søgt selv efter negative ting, men der er for mange positive ting som jeg har læst. Kan ikke tage personer som jack og lign seriøs og forstår overhovedet ikke hvad han laver i MLM sektionen, han tror jo overhovedet ikke på konceptet !

Men han fortsætter med at generer denne tråd, må Amino admistratorende få ham fjernet, han er efter min mening ikke værdig til at diskuterer på et voksent plan......Det er sku sørgeligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du lagt mærke til, at du bliver personlig og går efter manden. Jeg diskuterer produktet/konceptet.....så hvem er det lille barn? ;o)

Synes du heller ikke at 289.000 hits på scam, overhovedet give anledning til overvejelser?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:

Kære Peter og Vision Security.

Læs lige mine indlæg vedr. Monavies medicinske påstande. Jeg har diskuteret emnet med Jack, og som sagt har de påståede claims ikke noget med Monavie at gøre, men er blot et udtryk for 1 team medlems åndssvage handling.

Jeg kunne ikke være mere enig med både Peter og Jack. Nemlig at løfter om helbredelse er noget svineri, men vi bliver også nødt til at erkende, at Monavie ikke kan styre 1,8 mio. team medlemmers udtalelser.

Som sagt! Find nu noget ulovligt, som kan spores tilbage til Monavie corporate!

Med venlig hilsen

Anders Petersen

Først og fremmest lad mig sige jeg udelukkende benytter mig af min ret til ytringsfrihed (skulle jeg blive anklaget for ikke at gide lytte til konceptet). Jeg har ikke tænkt mig, nogensinde, at give MLM produkter en chance, alene pga. det basale koncept bag MLM, og jeg synes faktisk du, Anders, her beskriver en af de mange problemer man får med MLM markedsføring.

Lad os nu sige at det her ikke er MonaVie - corporates holdning (som enhver firmas pressechef, eller i det mindste PR begavede personer ville til enhver tid hævde) og lad os sige at det er "1 team medlems åndsvage handling", ja så er det jo lige netop det der er problemet med denne slags kommunikation. Spørg dig selv hvordan COCA COLA ville sælge hvis det havde startet som MLM, og gjort sig super sårbar overfor disse "ustyrlige" elementer i markedsføringen. Med andre ord kan man ikke stole på hvad der bliver sagt fordi sælgerne er max fokuseret på at sælge, og udvide deres netværk så de kan tjene flere penge, og derved luftes muligheden for at løse, usæriøse elementer begynder at "opfinde" deres egne salgstrick og taler, og derved skader hele imaged omkring produkter, og i det hele taget måden at markedsføre på.

Dvs. MLM vil altid være et yndet mål for sensationsjournalisterne der påstår de flager for forbrugernes rettigheder, men vel i ligeså stor stil gør det for omtalen og deres egen karrieres skyld. Sammen med det fakta at opbygningen i MLM der gør det forholdsvis billigt at markedsføre, og "selvmotiverende" at sælge ja så vil disse historier igen og igen dukke op og ødelægge enhver chance for at jeg overhovedet gider give et produkt en chance.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Vi er så enige, og jeg væmmes ofte ved team medlemmers løfter om helbredende virkning og millioner på ingen tid. Vi kan kun gøre alt, hvad der står i vores magt, for at få disse personer sparket ud af Monavie. Jeg har tidligere skrevet, at Monavie har advokater, som kommer og snakker til deres events. Dette skal hjælpe team medlemmer med at holde sig indenfor rammerne. Desuden kommer firmaet med såkaldte claim lists, så vi ved, hvad vi må sige om produktet.

Gennem min tid som leverandør til Matas, så har Matas til tider fået hug i pressen. Sidst var der en Matas pige, som fortalte om et produkts positive virkning på førkølelse. Matas blev her fremstillet som en useriøs forretning, men igen var der tale om en enkelt piges gerning.

Så lige meget hvilket firma, og lige meget hvor meget du gør for at holde folk på måtten, så vil der desværre altid være nogen, som træder ved siden af!

Men lad os finde dem og gokke dem oven i hovedet!!!

Med venlig hilsen

Anders Petersen

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker lidt på!!!

Er der en af jer, der virkelig brænder for det produkt i skal sælge, eller brænder i for at "skaffe" nye personer som skal betale en del af jeres løn.

Tænker her på! vil en af jer "fra den hårde kerne" være med til et eksperiment, du skal i det første år kun sælge, ikke skaffe en eneste under dig, ville du kunne leve af det?

Hvis du nu ikke kan leve af det!  hvad så med dine venners venner, som kommer nederst i jeres pyramide, kan du leve med, de skal sælge deres hus, bil eller for den sags skyld blive skilt eller lign.?

Kan du leve med at fordi han ikke "kan" skaffe et netværk(har jo været svag nok til at sige ja til et tvivlsomt projekt) så er det nok fordi han er dum og det må være hans egen skyld?

Det underlige er bare, når tingene falder fra hinanden og manden i toppen, sidder på en tropeø. Vil i så love og komme tilbage med en officiel undskyldning?

Hvis firmaet er her om 3 år, unden der køre sager mod jer, vil jeg gerne opfordre alle os kritikere til at komme med en undskyldning!

Med venlig hilsen

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Har du lagt mærke til, at du bliver personlig og går efter manden. Jeg diskuterer produktet/konceptet.....så hvem er det lille barn? ;o)

Synes du heller ikke at 289.000 hits på scam, overhovedet give anledning til overvejelser?

Jack

ZZZZZZZZZZZZ  ZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZ   ZZZZZZZZZZZZZZZ

Jeg er bare pissetræt af personer som dig og lign, som kun er ude på at ødlægge andres tråde....

Går ikke efter manden, men blot skriver manden + andre lign negative personer som ikke har deres kilder iorden....

Hvis i kan finde noget afsagt dom eller andre lign ting som stadig kører en sag på, så ja endelig noget fornuftigt.....Ellers stop nu det pjat....

Kan ikke bruge fiktive hjemmesider, som prøver på at slå en står succes ned  på grund af missundelse....Hvem ved hvem der står bag siden???

Så nu en gang for alle, har Du/I ingen håndfaste beviser, så luk måsen og kom videre til en anden tråd, som Du/I kan generer....ok?

Hvem ved om det ikke kunne være konkurenter, som blot prøvede på at svine selskabet til ???? Men det er der jo ingen der tvivler på vel ?

Så kom nu find nogle verserende sager, som ikke er afsluttet, så kan vi debatterer dem.

Alle andre ting og sager, der bliver henvist til, er der A ikke nogen håndfaste beviser på eller B sager der er afsluttet og korrigeret.

Alle firmaer kan lave fejl og ansatte ligeså.

De personer der har påstået at det kan helbrede er blevet irrettesat af MonaVie og I Juni 2008 blev der skrevet ud til alle MonaVie forhandlere om forbud mod at påstå dette.

MonaVie produktet er en juice og ikke et lægemiddel. Lad os lige så det helt fast nu.

Så om igen drenge, prøv en ny indgangsvinkel og find nu noget reelt ikke, eller find en anden tråd at chikanerer.....

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du heller ikke at 289.000 hits på scam, overhovedet give anledning til overvejelser?

Jo - Hvis dine kilder er reele og har med verserende sager, som ikke er afsluttet at gør, så er vi enige.

Men det ser ud til ikke at være tilfældet.....GET OVER IT !

Begynder fejl er begået af nye MonaVie forhandlere, som gerne ville tjene hurtige penge. Efter min mening skulle de smides ud af MonaVie, men det er op til firmaet.

Nu er retningslinierne lagt og kommer der lignende sager, så regner jeg stærkt med at MonaVie tager affære.

Var det svar nok på dit spørgsmål.

Og skal beklage hvis du føler dig personlig forfulgt af mig, men er træt af tomme påstande, som for det meste i har hang til virkligheden.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

golfhouse:

Tænker lidt på!!!

Er der en af jer, der virkelig brænder for det produkt i skal sælge, eller brænder i for at "skaffe" nye personer som skal betale en del af jeres løn.

Tænker her på! vil en af jer "fra den hårde kerne" være med til et eksperiment, du skal i det første år kun sælge, ikke skaffe en eneste under dig, ville du kunne leve af det?

Hvis du nu ikke kan leve af det!  hvad så med dine venners venner, som kommer nederst i jeres pyramide, kan du leve med, de skal sælge deres hus, bil eller for den sags skyld blive skilt eller lign.?

Kan du leve med at fordi han ikke "kan" skaffe et netværk(har jo været svag nok til at sige ja til et tvivlsomt projekt) så er det nok fordi han er dum og det må være hans egen skyld?

Det underlige er bare, når tingene falder fra hinanden og manden i toppen, sidder på en tropeø. Vil i så love og komme tilbage med en officiel undskyldning?

Hvis firmaet er her om 3 år, unden der køre sager mod jer, vil jeg gerne opfordre alle os kritikere til at komme med en undskyldning!

Med venlig hilsen

 

Jeg synes ærlig talt at du skulle undersøge hvad en pyramide er ??? Ved du hvad en Delegigations pyramide er ?

Prøv at undersøge det, for du er nok selv en del af sådan en.

Hvem tjener mest i et firma ?

....Chefen!

Får underdirektørene mere end chefen ?

..... i meget få tilfælde, men normalt ikke.

Denne konstruktion er brugt siden mennesket kunne kravle og dem er der ingen der beskylder for pyramidespil ????

Lad os sige man får bonus af salg ned i 3 niveau....at du har 2 personer der er begyndt under dig og de også har 2 personer hver under sig....

Så har du en organisation på 6 personer under dig. Hver gang de sælger noget får du en bonus af firmaet for hver salg. Ikke fra dem under dig , men fra firmaet.

Så er der 1 person i dit 3. niveau, som bygger dobbelt så mange under ham selv ( altså 12 personer under sig)....vel og mærke noget du ikke får bonus af, da hans perosner ligger i dit 4. niveau.

Så vil den person få mere ud af sin bonus og overhale dig indtægtmæssigt, fordi hans netværk er større indtjeningsmæssigt end dit.

Sådan er MLM og det vil så betyde at du kan tjene mere en dem der er øverst i dit netværk. (Kan man det i en deligation ? Nej...meget sjældent)

Hvis ham i toppen vil overhale ham i 3 niveau, så må han bygge flere første ben (i sit 2 niveau, da han selv er 1 niveau.), men gør ham i 3 niveau det samme, så vil han stadig tjene mere.

Så man sætter selv sin indtjening efter arbejdsindsatsen.

Det er forskellen på MLM og traditionel arbejds struktur.

"Er der en af jer, der virkelig brænder for det produkt i skal sælge, eller brænder i for at "skaffe" nye personer som skal betale en del af jeres løn."

Vi får ikke penge ud af at få andre signet op. Der er ingen bonus for sådan noget. Vi tjener penge for hver salg vi laver og får bonus til et vist niveau af de de andre i vores downline laver og thats it.

Så den påstand, skulle du nok have undersøgt inden du kom med den ik? Hvad andre MLM firmaer gør, må står for deres regning.

Husk nu lige....slå ikke alle over en kam, nogle MLM firmaer prøver virkelig at kører en reel forretning.

Desuden er det gratis hele februar ellers koster det en start pakke på 400,- for infocd´er og adm omkostninger. Så der tjenes ikke penge for at folk går med i det her, men kun af salg.

Så nu kan den vist forklares bedre!

Mange starter også op med det her på deltid og i deres fritid....Når og hvis de så tjener mere end deres traditionelle arbejde, så skifter nogle til fuldtids MonaVie og det er der mange der gør i USA lige nu.

Hvis der endre ting, som er relateret og dokumenteret, så lad os få det frem. Men ikke alle de tomme påstande om ting der er sket og afsluttet. Kom nu med noget håndfast, som der kører sager på ik?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 17 (162 indlæg)