Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 4 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Holmstrand:

Business:

Skal du så også påstå i Danmark, at det helbreder kræft? Det er jo hvad de har gjort i USA og dermed fået FDA på nakken....

I givet fald er det ikke blot fup på kanten af loven, men også direkte smagløst.

Jeg har lige så meget respekt for den slags, som for folk der kører spritkørsel. Og det er ikke meget.

- Peter

 

Nu tror jeg ikke vi skal kaste med bemærkninger, med mindre man har undersøgt de sager omkring helbredende egenskaber. Den sag er afgjort og Monavie har forbudt at sælge det som lægemiddel, men istedet som en rigtig god juice med hamrende go kvalitet.

Man skulle måske prøvesmage det og se effekten og hvis man ikke synes om ideen, så kunne man kritisserer det.

Men igen undersøg lige sagen helt inden du kommer med en sådan kommentar.

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Synes virkelig at ALLE tråde om mlm-markedsførring burde lukkes ned med det samme, og denne skulle ikke være noget undtagelse.  Der er da forhåbentlig ikke nogen "forholdsvis" oplyste mennesker der seriøst melder sig ind under sådan en Useriøst virksomheds form..

"jamen tupperware var en succes"

Okay.. fint nok.. så kom med en skål, og jeg skal se om det virker, hov ja, det gør den, vandet bliver flyder ikke ud af den.. 

Sumasumarum.. drop alt det der energi/medicin-bullshit, hvis mlm-markedsførring skal virke, skal kunderne have en dildo, en skål, eller andet håndgribelig i hånden!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

wmi:

Synes virkelig at ALLE tråde om mlm-markedsførring burde lukkes ned med det samme, og denne skulle ikke være noget undtagelse.  Der er da forhåbentlig ikke nogen "forholdsvis" oplyste mennesker der seriøst melder sig ind under sådan en Useriøst virksomheds form..

"jamen tupperware var en succes"

Okay.. fint nok.. så kom med en skål, og jeg skal se om det virker, hov ja, det gør den, vandet bliver flyder ikke ud af den.. 

Sumasumarum.. drop alt det der energi/medicin-bullshit, hvis mlm-markedsførring skal virke, skal kunderne have en dildo, en skål, eller andet håndgribelig i hånden!!!

 

Aiiii..nu stopper du. Jeg har lige set et hvervemøde med wellstar. De sagde altså at det dæmpede migræne og gigt. At man blev meget mere frisk efter en uge....og man kunne selv vælge, om man ville have et fysisk eller psykisk løft. Det virker, for som han sagde....."resultaterne taler for sig selv" ;o))))))

;o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ej, men forfanén da.. stop nu, mere useriøs kan man jo ikk være om sig selv, og sin såkaldte forretning!!

Ha´nu noget selvrespekt, og ikke mindst fantasi så du kan starte noget selv, og ikk hoppe med på denne pinlig-amerikanske-mlm-sørgelig-bølge!!

 

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

wmi:

Ej, men forfanén da.. stop nu, mere useriøs kan man jo ikk være om sig selv, og sin såkaldte forretning!!

Ha´nu noget selvrespekt, og ikke mindst fantasi så du kan starte noget selv, og ikk hoppe med på denne pinlig-amerikanske-mlm-sørgelig-bølge!!

 

 

Jeg forstår ikke helt hvad du laver i denne tråd....?

Du ønsker åbenbart ikke at hører omkring konceptet, men er kun herinde for at være negativ og ødelægge tråden....tsk tsk.

Lad nu folk selv bestemme hvad de vil, hvis de vil prøve det, så lad dem prøve....Hvis de ikke vil så har de haft den oplevelse.

Det fra TV 2 med Wellstar er et andet koncept, som ikke følger de danske regler....Men MonaVie er overhovedet ikke startet op i Danmark endnu, så de bryder ikke noget som helst....tænk lige over den.

Jeg er også sikker på, at alt dokumentation omkring tilladelser af deres produkter er på plads inden de starter op, med at sælge deres produkt.

En ting er helt sikker, jeg bliver ikke i konceptet, hvis de fupper sig til tilladelser og kommer med falske påstande.....Men indtil videre ser det hele meget fornuftigt ud.

De sager der kørte de sidste par år er lukket og afklarede. Så nu må vi se fremad....medierne skal nok finde smuds på MonaVie i Danmark, hvis der er noget......!

Ellers har vi jo altid Basta og Operation X........jeg er helt rolig indtil videre.....!

Så hvis i ikke har andet at lave end at sprede negative rygter, som i nok ikke engang selv helt kan bekræfte, så find en anden legeplads drenge.....!

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Champ, køb du endelig bare en omgang "demo-pakke" også brænd inde med den,  HVIS (som aldrig sker) du begynder at tjene penge på dit fantastiske koncept, sender du mig en udskrift af din bank-konto, også skal jeg nok være din "monavia-shit" slave resten af livet!!

 

Lykke till! ;o)

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, denne debat startede ellers med en masse gode argumenter, men nu er den blevet til en omgang mudderkastning!

Ærgeligt.

Hilsen

Expert

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen den side af sagen har jeg da skam undersøgt? Der er endnu ingen officielle bekræftelser på at der er fundet et mirakelmiddel der kan helbrede kræft, og indtil der er det, er det da forkert at sige det? Bemærk venligst at jeg ikke anklager nogle for at have sagt det, men blot konstaterer at det vil være smagløst at gøre.

Kvaksalveri kan vi også kalde det, men det er nu også ganske smagløst Wink

Når det så er sagt, så ellers tak. Jeg holder mig til mine Red Bulls og vitaminpiller fra Bilka. Det holder mig fint kørende.
Ganske vist helbreder det ikke kræft, men det gør ikke så meget.

Du skal dog være velkommen til at sende et par eksemplarer af drikken hvis du mener at det rent faktisk kan helbrede den frygtelige sygdom? Det kan jeg dog ikke forestille mig at du gør.

I givet fald, og hvis det mod forventning skulle virke, kender jeg en ret syg mand der gerne vil drikke en 15-20 liter dagligt.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Peter og Vision Security.

Læs lige mine indlæg vedr. Monavies medicinske påstande. Jeg har diskuteret emnet med Jack, og som sagt har de påståede claims ikke noget med Monavie at gøre, men er blot et udtryk for 1 team medlems åndssvage handling.

Jeg kunne ikke være mere enig med både Peter og Jack. Nemlig at løfter om helbredelse er noget svineri, men vi bliver også nødt til at erkende, at Monavie ikke kan styre 1,8 mio. team medlemmers udtalelser.

Som sagt! Find nu noget ulovligt, som kan spores tilbage til Monavie corporate!

Med venlig hilsen

Anders Petersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Anders

Nettet er fyldt med dårlige ting om Monavie og stifteren (og hans tidligere firma/produkt), men intet af det passer, siger du. Så er der jo ingen der kan stille noget op.

Synes du slet ikke at det giver anledning til at være lidt forbeholdende, når der kommer 289.000 hits på google, når man skriver "monavie" og "scam"?

PS. Jeg har i øvrigt intet kunne finde om det der science på nettet.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 4 ud af 17 (162 indlæg)