Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod e-mærket

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, eMærket og tilsvarende ordninger bliver vi ikke uenige om. Hvis de har ændret opfattelse siden vores forespørgsel - så er jeg målløs. Hvis man sender en fysisk varer med en faktura - så er det mig som virksomhed der har påtaget mig risikoen for om min kunde betaler? Indifferent

Henrik

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt synes jeg selv, at eMærket driver den værste form for "bedragerisk" eHandel, derved, at man skal betale for nogle betingelser som man ikke må se før man har betalt. Man køber således i blinde - og først når man har betalt finder man ud af hvad det er for noget lort man har købt.

Jeg tvivler på, at eMærket ville godkende andre butikker der handler på samme måde som de selv gør

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Klovn:

Hvis man sender en fysisk varer med en faktura - så er det mig som virksomhed der har påtaget mig risikoen for om min kunde betaler? Indifferent

Der hvor e-mærket er imod bankoverførsel er at kunden betaler først og modtager varen bagefter. 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels, for det første er det ikke den besked vi fik - blot at bankoverførsel ikke tillades.

For det andet kan hverken vi, eller andre online services, give folk produktet før de har betalt, for de kan af gode grunde ikke levere et informationsprodukt tilbage, når de først har fået adgang.

Vi følger 100% landets love i vores salg og leveringer. At eMærket ikke vil acceptere det er deres problem.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige talt med journalist fra Politiken Tjek, så måske der kommer lidt mere fokus på problematikken omkring bankoverførsler og tjenesteydelser hos e-mærket!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt! - Desværre tyder deres svar i artiklen ikke meget på, at de har tænkt sig at tage situationen alvorligt.

Det er fuldkommen tåbeligt.
Mange virksomheder, der sælger til både forbrugere, virksomheder og institutioner kan ikke fravælge bankoverførsel for, som du rigtig nok siger i artiklen, så kan mange virksomheder og organisationer ganske enkelt ikke betale med kort. Så hvis vi ikke tilbyder bankoverførsel, kan de ikke købe hos os - og det er sgu da for åndssvagt.

Men eHandelsfonden mener åbenbart, at det er deres opgave at holde eHandlen nede. Det må vi andre jo så bare tage til efterretning.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu optimist og tror på at eHandelsfonden kommer til fornuftigt! Enten kommer de selv til at se lyset eller også vil der være nogen der udfordrer dem - hvad med et Amino-mærke?

Indtil videre arbejder jeg videre med Trustpilot som 3. part, der kan stå som 'garant' for den gode kundeoplevelse. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, når man - som jeg - ved hvor let det er at manipulere med den slags services ville jeg - hverken som forbruger eller købmand, stole på Trustpilot.

Du kan købe dig til både gode og dårlige reviews :)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, når man - som jeg - ved hvor let det er at manipulere med den slags services ville jeg - hverken som forbruger eller købmand, stole på Trustpilot.

Du kan købe dig til både gode og dårlige reviews :)

Mikkel, på det punkt er vi dybt enige, men det var vi også sidst Trustpilot blev diskuteret ;-)

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)