Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod e-mærket

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Niels, for det første er det ikke den besked vi fik - blot at bankoverførsel ikke tillades.

Siger heller ikke at det netop var derfor, men det kunne være en årsag. At eMærket ikke kan se længere end ud over deres egen næse gør jo ikke sagen bedre.

Det er en god ide med en mærkeordning, men eMærket skal revurderes i allerhøjste grad.

 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Henrik, eMærket godkender i dag kun bankoverførsel hvsi du UDELUKKENDE sælger til virksomheder. De kan slet ikke finde ud af at håndtere virksomheder der som min egen sælger til både private og virksomheder - hvoraf mange virksomheder har brug for bankoverførsel.


Hej Mikkel

Andando blev godkendt med dette setup (vi sælger 90% til private):

        Dankort  
        Visa Dankort (DK)  
        VISA Electron (DK)  
        MasterCard (DK)



 
       Udenlandske (MasterCard / Visa / Visa Electron / JCB / Maestro)      
        Forbrugsforenings-kort  
        LIC MasterCard (Lærernes Indkøbscentral)  
        Bankoverførsel - kun firmaer som oplyser CVR- eller EAN-nummer.
Nye kunder opkræves betaling, før levering



Reglen omkring privat bankoverførsel passede os fint, idet det var for besværligt. Kontrollering om pengene var indgået på kontoen, bestillinger som blev annulleret, når kunden fandt ud af, at varen først blev sendt når pengene var overført mm.

Jeg kan udmærket forstå jeres holdning, når vi snakker om en ikke fysisk vare, men vi handler kun med fysiske varer, så for os var det ikke et problem med e-mærkets regler. Det er faktisk en god forklaring til de kunder, der ringer og spørger om de ikke kan betale via bankoverførsel. I de fleste tilfælde kan kunden godt se det med rettigheder (eller mangel på samme ved bankoverførsel) og bestiller så med kort alligevel.

Hvad værdien af e-mærket ellers angår, så er vi langt fra overbeviste og vil nøje overveje om det er noget vi skal blive ved med at have tilknyttet. Hvis e-mærket skal have større indflydelse på net-shopperen, skal der en MARKANT bedre markedsføring til. Det er ikke meget man ser til dem, hverken på nettet eller i TV ... og med de gebyrer de tager, så må det være et krav at de bruger penge på MARKEDSFØRING af mærket.

Hvis ikke e-mærket begynder at sælge deres mærkeordning MEGET bedre, så er Andando som kunde hos dem, ophørt indenfor en overskuelig  fremtid :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Enhver der har arbejdet med salgsoptimering ved, at jo flere unødvendige ting man beder kunderne om at udfylde - jo dårligere konverteringer får man. Jeg ønsker ikke at reducere vores konverteringer.

Vi er iøvrigt mange der sælger ikke fysiske varer. Men måske må vi så bare erkende, at eMærket slet ikke er lavet til den slags. Man kan så undre sig over hvad et sådan mærke laver på Nettet - som jo netop er særligt godt til at sælge de her mange ikke fysiske varer.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

"jo flere unødvendige ting"!

I vores shop skal kunden vælge een af de kortmuligheder der er og hvis det er et firma, skal de såmænd bare vælge bankoverførsel ... det gør det næppe mere besværligt for kunden!

Hvorvidt der er mange der sælger ikke fysiske vare, er vel ikke afgørende for e-mærkets berettigelse ... der er skam også mange der sælger fysiske varer !

Et mærke for hvert deres område, ville måske være mere optimalt ... under forudsætning at de ville bruge noget krudt på markedsføring Angry

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du testet det?
Prøv at droppe eMærket, og udskift så dine salgssider med en mere enkelt procedure og se så om du sælger mere eller mindre ...

Jeg er overbevist om, at min frihed til at eksperimentere med salgsprocessen giver langt bedre resultater end et mærke som kun ganske få alligevel kender.

eMærket og eHandelsfonden lever i en gammeldags verden, som bare ikke er brugbar for seriøse eKøbmænd.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Har du testet det?
Prøv at droppe eMærket, og udskift så dine salgssider med en mere enkelt procedure og se så om du sælger mere eller mindre ...

Det er jeg 100% enig i.

Hvad betyder et mærke som kun få kender i forhold til den mindste misforståelse, der bliver rettet eller "støj", der afleder opmærksomheden?

I vores verden, hvor vi måler alt, er det da det mest naturlige at undersøge hvad jeg får for de mange penge, jeg skal betale for et stykke grafik.

Men jeg kan ikke set eet eneste testresultat på deres hjemmeside, hvor de sammenligner salget for en webshop med, hhv. uden emærket.

Underligt, hvis det skulle give webshopejer en økonomisk fordel at have mærket, at de ikke beviser det Sad

Men det er måske slet ikke derfor man skal have mærket?

Mvh,
Christian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmm.... e-mærket kan heller ikke få e-mærket... Der skal nemlig betales med bankoverførsel til dem.

2. Når vi har modtaget din ansøgning, fremsender vi en faktura på ansøgningsgebyret

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spottet Niels!

Gør som mor og far siger, ikke som de selv gør Smile

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - netopcom.dk:

Hmm.... e-mærket kan heller ikke få e-mærket... Der skal nemlig betales med bankoverførsel til dem.

2. Når vi har modtaget din ansøgning, fremsender vi en faktura på ansøgningsgebyret



haha, godt spottet. Måske de skulle konfronteres med dette?

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

et B2B salg, hvilket må siges at være tilfældet ved en ansøgning om e-mærket, må godt betales som en bankoverførsel !!!

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)