Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsregisteret på banen!!!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Blev ringet op af Erhvervsregistret i sidste uge - bad ham ringe igen senere da jeg netop stod på La Santa.
Det vil han gøre, han bed ikke mærke i at vores lille terrier stod og gøede ved siden af .

Så ringede han op igen d.d. og jeg indledte med samme fraser, jf. deMibs koncept.
Han undrede sig over, at jeg vil tage 500 kr for en konsulenttime ved en uopfordrede salgssamtale.
Hurtigt herefter sagde han: " Nåh men jeg vil heller ikke spilde din tid længere".

Bagefter tænkte jeg; gad vide hvorfor en ung mand vil spilde sin tid med at sælge tvivlsomme løsninger?

Har nogen erfaringer med Erhvervsregistret ? - De ejes af et reklamefirma ved navn
Web Advertising Danmark.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:11
Smukt - godt gået! Hurra for at give igen af samme skuffe.
Er selv begyndt AKTIVT at bruge den med betaling af salgstale ved den slag henvendelser, og det virker fantastisk.

Erhvervsregistret (og alle deres alias''er) bliver vi jævnligt kontaktet af. Det er svindel og humbug - ganske enkelt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:40
Det der gør metoden med at kræve betaling for salgsmøder er så smuk er, at de får igen med samme ske som de forsøger med - nemlig, at e telefonisk bekræftelse ER en aftale, og det ved de alt om. Så de tør ikke så meget som at antyde et ja :)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 18:08
>> Det der gør metoden med at kræve betaling for
salgsmøder er så smuk er, at de får igen med samme ske som de forsøger
med - nemlig, at e telefonisk bekræftelse ER en aftale, og det ved de
alt om. Så de tør ikke så meget som at antyde et ja :)

Ja - og det var med stor velbehag, jeg kunne læne mig tilbage i stolen bagefter
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:33
Jeg har også eksperimenteret med en anden strategi.

Nu har jeg jo selv været telefonsælger (deltids under opstart af firma), og der lærte jeg en del om spørgeteknikker. Det er jo generelt det telefonsælgere gør, spørger om alt muligt, og får derigennem kunden til selv at sige at de har brug for det produkt man sidder med.

Men det er direkte ubehageligt for et telefonsælger når kunden bliver nærgående og stiller rigtig mange nærgående spørgsmål. Derfor er jeg begyndt at udspørge telefonsælgere om alt muligt som jeg ved de enten ikke har lyst til at svare på, eller ikke kan svare på. Listen kan være lang, men her er nogle af spørgsmålene:

- Hvad hedder telefonsælgeren (få det gerne stavet)
- Chefens navn (også gerne stavet)
- Telefonnummer
- Hvilket firma der står bag
- Hvilket callcenter telefonsælgeren sidder hos
- Hvor længe telesælgeren har arbejdet for firmaet
- Er det et fuldtidsjob/deltidsjob/fritidsjob
- ALT hvad telefonsælgeren ved om firmaet og produktet
- Eventuelle klagesager som ses på Google diskuteres i detaljer
- Etc.

De fleste bakker ud tidligt i forløbet. Hvis man kan indlægge små pauser så man giver telefonsælgeren det indtryk, at man skriver det hele ned, er det endnu mere effektivt! Selvom telefonsælgeren ikke bliver skræmt, så hader enhver telefonsælger de lange samtaler som ikke fører til salg, så mange bakker ud hvis de fornemmer at det her ikke vil lykkes.

Det skal dog siges, at det kun er Regionsregistret og lignende jeg kører igennem møllen. Er det et velkendt firma som jeg ellers har et positivt indtryk af, slipper telefonsælgeren billigere

mvh Carsten

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:39

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:59
Jeg vil lige benytte lejligheden til at gøre opmærksom på http://www.vibrugerikke.dk/ fra den sjove man Mogens Nørgaard hos MiracleAS.

Det er hel side dedikeret til hans telefon afvisningskoncept som ganske enkelt går ud på at sige at "vi bruger ikke [indsæt produkt]" - det kan være ganske underholdende da det kan overraske mange telefon sælgere at man ikke bruger f.eks. Toiletpapir.

Se historierne her:

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 09:58
>> - Hvad hedder telefonsælgeren (få det gerne stavet)
- Chefens navn (også gerne stavet)
- Telefonnummer
- Hvilket firma der står bag
- Hvilket callcenter telefonsælgeren sidder hos
- Hvor længe telesælgeren har arbejdet for firmaet
- Er det et fuldtidsjob/deltidsjob/fritidsjob
- ALT hvad telefonsælgeren ved om firmaet og produktet
- Eventuelle klagesager som ses på Google diskuteres i detaljer
- Etc.

En tur i vridemaskinen - godt indlæg Carsten

>>Jeg vil lige benytte lejligheden til at gøre opmærksom på http://www.vibrugerikke.dk/ fra den sjove man Mogens Nørgaard hos MiracleAS.

Ja en utrolig underholdende side

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:24
Dato: 6/23/2006 8:32:49 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Men det er direkte ubehageligt for et telefonsælger når kunden bliver nærgående og stiller rigtig mange nærgående spørgsmål.

fem gange thumbs up for den strategi...

- Hvad er jeres adresse?

- Hvorfor arbejder du for ....(indsæt svindlerfirmas navn)?

- Hvordan fandt du din nuværende arbejdsplads?

- Hvor meget tjener du? Er det med feriepenge?

- Er du på provision eller timeløn?

- Hvem var din sidste tilfredse kunde og må jeg ringe til vedkommende?

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 00:23
Der er brodne kar alle steder ....annoncehajer, kopivarer, pyramide-halløj er svage forretningsideer der skal fjernes...det kan vi ikke bruge

i opbygningen af fremtidens samfund (vi sætter dolph på sagen)

MEN hvordan en indehaver af et autoværksted kan miste 5 mill. til annoncehajer - det fatter jeg simpelthen ikke..

Det er også tilladt at kigge på regnskaberne i en gang i mellem....altså jeg kunne til nød forstå hvis det var

den samlede MÆRSK koncern eller Martin Thorborg der kan miste beløb i den størrelses orden, men et autoværksted ????

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)