Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsregisteret på banen!!!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-10-2006 13:26:20 Forfatter: Mikkel deMib
Så blev jeg (igen, igen) ringet op af Erhvervsregistret, og jeg fortalte dem som sædvanligtat vi tager 1000 kroner for at snakke med sådan nogle som dem. Hans synes prisen var lidt høj (og ja, jeg har lige hævet den fra 500 - jeg kom i tanke om at jeg faktisk IKKE gider snakke med dem for 500), men han accepterede!
Tror I han skriver tilbage? :)

Hvis han gør er  det da lige før man kan begynde at tage dem seriøst :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:18
Jeg har ikke hørt noget tilbage endnu. Men da han jo bekræftede på telefonen, så burde jeg vel bare sende en regning. Hvis de ikke betaler kan jeg jo så true med bål og brand, somd e selv gør ... nej, vent - det gider jeg sgu ikke spilde mig tid på :)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:26
Ville du få endnu mindre ud af end hvad firma som dem gør, da din "ordre/kodkendelse" ikke er blevet er blevet bekræftet over to omgange.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:36
Dato: 09-10-2006 15:25:51
Forfatter: von h
Ville du få endnu mindre ud af end hvad firma som dem gør, da din ''ordre/kodkendelse'' ikke er blevet er blevet bekræftet over to omgange.

Hvorfor skal den bekræftes to gange?
Det er rigeligt hvis han har optaget samtalen, da han så har nemt ved at bevise at der er blevet sagt ja til det.
En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, bare normalt ret svær at bevise.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 02:00
Nu vil jeg osse til at tage penge for at snakke med sælgerne :)

Man kunne jo snart tjene en mio eller to :P

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:21
Ja jeg er også lige blevet ringet op fra erhvervs registret, jeg sagde med det samme at de havde haft ringet ca. 10 gange, det benægtede han. Jeg sagde så utrykkeligt at jeg ikke var interrerseret i hans salgstale. Hans svar var så om vi nu ikke lige skulle skynde os at få det her ordnet på en ordentlig måde. Jeg tænkte nå kan da i det mindste spilde hans tid. Så jeg stod bare og lyttede på alt det gas han kunne lukke ud. Til sidste sagde han at jeg "kun" skulle betale 1995+ moms for 2 år i deres register. Så smed jeg røret på uden at sige noget. Synes sq det er for meget at de bliver ved med at ringe. :-(
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:40
Jeg fik så også lige et kald fra en af dem forleden, smed blot røret på efter at have sagt nej tak.

Et andet fif som kan være ganske hyggeligt, hvis man har flere indgående linjer, er at sige "lige et øjeblik" og så lægge røret på bordet og vente 5 minutter og se om de er der endnu, og ellers gentage til de giver op :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:33

Så fik jeg endelig et opkald fra Dansk Tele Support igen. Den lille nar fik hele turen så han undskylende måtte lægge på tilsdsdt. Det giver et dejlig adrenalin kick at råbe af den slags tosser. Ærgerligt jeg ikke fik holdt hovedet koldt nok til at få fat i navnet, så jeg kunne finde frem til ham og ringe til ham i aften og uddøve psykisk tortur. Den slags narsælgere skal bare køres ned psykisk!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:34
Hej alle.

Har med stor interesse læst jeres indlæg.

Det er altså almindeligt vedtaget, at er man ansat i over 3 måneder i et svindlerfirma, så er man selv svindler.

Så må opskriften vel være følgende:

Lige så snart man kan få et ord indført, må man spørge, hvor lang tid sælgeren har været ansat. Er det under 3 måneder, kan man tale til vedkommendes samvittighed og prøve at forklare, at det er noget snavs, de er ved at begive sig ud i. Man kan bede dem checke deres svindlervirksomhed på www.unfairpris.dk, så de kan se, hvad folk skriver om deres salgsmetoder... og bede dem ringe dig op igen, så i kan fortsætte samtalen, når de har læst det. Når (HVIS) så de ringer tilbage(det kan jo være, at de var inde at sige op inden de nåede det), kan man stille og roligt forklare personen, hvilke konsekvenser, det vil have for dem at arbejde sådan et sted.

Er personen ansat ud over prøvetiden, må vi gå ud fra, at vedkommende er fuldstændig klar over, hvad han/hun gør og så er der ikke andet for, end at stille alle de geniale spørgsmål, som I har nævnt....

Jeg har ikke tænkt over det med de 3 måneder før, men har egentligt, ved at bruge denne teknik i en knap så forfinet udgave, kunnet finde ud af, hvem der kunne reddes og hvem der var hårdkogte og selv tjente kassen på alle deres numre....

Hver gang vi redder en ung sælger, skal svindlerfirmaerne bruge krudt på at finde en erstating.

Jeg ser også sådan på det, at jo færre svindlere, der er, jo mere åbne er virksomhederne, hvis man en dag selv skulle finde på at ringe kanvas.

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:42
Citat : "...kan man stille og roligt forklare personen, hvilke konsekvenser, det vil have for dem at arbejde sådan et sted." <-- og hvilke konsekvenser har det for personen at arbejde sådan et sted??

Citat : "...så jeg kunne finde frem til ham og ringe til ham i aften og uddøve psykisk tortur." <-- Hmm han genere da ikke dig uden for arbejdstid eller i weekenden?? Personen vil også kunne politianmelde dig for det, hvis det endelig kom så langt!! og så lige en ting til, det er de færeste sælgere som sælger i deres eget navn

Citat : "...Den slags narsælgere skal bare køres ned psykisk!" <-- Held og lykke. Hvis man kan blive "kørt ned" psykisk af F.eks. Tømrer mester Jensen så arbejder du ikke sådan et sted. Måske du kan lave det på en nystartet konsulent der kun ringer kanvas, men ellers ikke.
Side 4 ud af 4 (40 indlæg)