|
Erhvervsregisteret på banen!!!
mvh Bent
|
|
Hvorfor skal den bekræftes to gange? Det er rigeligt hvis han har optaget samtalen, da han så har nemt ved at bevise at der er blevet sagt ja til det. En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, bare normalt ret svær at bevise. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Man kunne jo snart tjene en mio eller to :P |
|
Et andet fif som kan være ganske hyggeligt, hvis man har flere indgående linjer, er at sige "lige et øjeblik" og så lægge røret på bordet og vente 5 minutter og se om de er der endnu, og ellers gentage til de giver op :-) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Så fik jeg endelig et opkald fra Dansk Tele Support igen. Den lille nar fik hele turen så han undskylende måtte lægge på tilsdsdt. Det giver et dejlig adrenalin kick at råbe af den slags tosser. Ærgerligt jeg ikke fik holdt hovedet koldt nok til at få fat i navnet, så jeg kunne finde frem til ham og ringe til ham i aften og uddøve psykisk tortur. Den slags narsælgere skal bare køres ned psykisk! |
Hej alle. Har med stor interesse læst jeres indlæg. Det er altså almindeligt vedtaget, at er man ansat i over 3 måneder i et svindlerfirma, så er man selv svindler. Så må opskriften vel være følgende: Lige så snart man kan få et ord indført, må man spørge, hvor lang tid sælgeren har været ansat. Er det under 3 måneder, kan man tale til vedkommendes samvittighed og prøve at forklare, at det er noget snavs, de er ved at begive sig ud i. Man kan bede dem checke deres svindlervirksomhed på www.unfairpris.dk, så de kan se, hvad folk skriver om deres salgsmetoder... og bede dem ringe dig op igen, så i kan fortsætte samtalen, når de har læst det. Når (HVIS) så de ringer tilbage(det kan jo være, at de var inde at sige op inden de nåede det), kan man stille og roligt forklare personen, hvilke konsekvenser, det vil have for dem at arbejde sådan et sted. Er personen ansat ud over prøvetiden, må vi gå ud fra, at vedkommende er fuldstændig klar over, hvad han/hun gør og så er der ikke andet for, end at stille alle de geniale spørgsmål, som I har nævnt.... Jeg har ikke tænkt over det med de 3 måneder før, men har egentligt, ved at bruge denne teknik i en knap så forfinet udgave, kunnet finde ud af, hvem der kunne reddes og hvem der var hårdkogte og selv tjente kassen på alle deres numre.... Hver gang vi redder en ung sælger, skal svindlerfirmaerne bruge krudt på at finde en erstating. Jeg ser også sådan på det, at jo færre svindlere, der er, jo mere åbne er virksomhederne, hvis man en dag selv skulle finde på at ringe kanvas. |
Citat : "...så jeg kunne finde frem til ham og ringe til ham i aften og uddøve psykisk tortur." <-- Hmm han genere da ikke dig uden for arbejdstid eller i weekenden?? Personen vil også kunne politianmelde dig for det, hvis det endelig kom så langt!! og så lige en ting til, det er de færeste sælgere som sælger i deres eget navn ![]() Citat : "...Den slags narsælgere skal bare køres ned psykisk!" <-- Held og lykke. Hvis man kan blive "kørt ned" psykisk af F.eks. Tømrer mester Jensen så arbejder du ikke sådan et sted. Måske du kan lave det på en nystartet konsulent der kun ringer kanvas, men ellers ikke. |