Synes strategien om at stille modspørgsmål er genial, men helt ærligt, så kan jeg ikke se hvad det kommer os ved hvad de tjener? For mig at se er det en kende barnlige og ikke en pind bedre end dem selv. Men den med at høre om tilfredse kunder, ejerskab, adresse osv = god taktik ;) |
Dato: 6/24/2006 8:37:53 AM Forfatter: Casper Sigaard?Synes strategien om at stille modspørgsmål er genial, men helt ærligt, så kan jeg ikke se hvad det kommer os ved hvad de tjener? For mig at se er det en kende barnlige og ikke en pind bedre end dem selv. Men den med at høre om tilfredse kunder, ejerskab, adresse osv = god taktik ;)Tjaaaa - min tese er, at langt over 50% af telepusherne, der sælger fubannoncerne er unge mennesker, der har svaret på en jobannonce, hvor de bliver lovet lønninger i størrelsesordnen kr. 30-50.000/md. De ved måske godt at der er "et eller andet galt", men nu giver de det en chance, for tænk nu hvis de kunne tjene en masse penge... (jeg tror ikke gennemsnitsancienniteten er over 2 år i de firmaer, men igen det bare min tese).Hvis vi (der har lidt mere overskud i hverdagen) faktisk kan vise disse "vildfarne unge", hvad det er for noget snavs, som de er på vej ud i, så er alle bedre hjulpet.Det at spørge til deres løn eller til deres tilfredshed med at arbejde hvor de gør, er jo faktisk ikke andet end at holde et lille bitte spejl op foran dem og bede dem reflektere over deres jobsituation.Der er masser af pænt betalte og ubesatte telemarketingjob i reelle virksomheder og organisationer.Det kan være, at det er det, vi skal gøre.... Altid have nogle jobannoncer lige ved hånden, når de ringer, og så tilbyde sælgeren et reelt telemarketingjob, som han/hun kan være stolt af.