Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsregisteret på banen!!!

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/23/2006 10:24:20 AM Forfatter: STATEMENT
Dato: 6/23/2006 8:32:49 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Men det er direkte ubehageligt for et telefonsælger når kunden bliver nærgående og stiller rigtig mange nærgående spørgsmål.

fem gange thumbs up for den strategi...

- Hvad er jeres adresse?

- Hvorfor arbejder du for ....(indsæt svindlerfirmas navn)?

- Hvordan fandt du din nuværende arbejdsplads?

- Hvor meget tjener du? Er det med feriepenge?

- Er du på provision eller timeløn?

- Hvem var din sidste tilfredse kunde og må jeg ringe til vedkommende?

Synes strategien om at stille modspørgsmål er genial, men helt ærligt, så kan jeg ikke se hvad det kommer os ved hvad de tjener? For mig at se er det en kende barnlige og ikke en pind bedre end dem selv. Men den med at høre om tilfredse kunder, ejerskab, adresse osv = god taktik ;)
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:50
Dato: 6/24/2006 8:37:53 AM Forfatter: Casper Sigaard
 ?Synes strategien om at stille modspørgsmål er genial, men helt ærligt, så kan jeg ikke se hvad det kommer os ved hvad de tjener? For mig at se er det en kende barnlige og ikke en pind bedre end dem selv. Men den med at høre om tilfredse kunder, ejerskab, adresse osv = god taktik ;)

Tjaaaa - min tese er, at langt over 50% af telepusherne, der sælger fubannoncerne er unge mennesker, der har svaret på en jobannonce, hvor de bliver lovet lønninger i størrelsesordnen kr. 30-50.000/md. De ved måske godt at der er "et eller andet galt", men nu giver de det en chance, for tænk nu hvis de kunne tjene en masse penge... (jeg tror ikke gennemsnitsancienniteten er over 2 år i de firmaer, men igen det bare min tese).

Hvis vi (der har lidt mere overskud i hverdagen) faktisk kan vise disse "vildfarne unge", hvad det er for noget snavs, som de er på vej ud i, så er alle bedre hjulpet.

Det at spørge til deres løn eller til deres tilfredshed med at arbejde hvor de gør, er jo faktisk ikke andet end at holde et lille bitte spejl op foran dem og bede dem reflektere over deres jobsituation.

Der er masser af pænt betalte og ubesatte telemarketingjob i reelle virksomheder og organisationer.

Det kan være, at det er det, vi skal gøre.... Altid have nogle jobannoncer lige ved hånden, når de ringer, og så tilbyde sælgeren et reelt telemarketingjob, som han/hun kan være stolt af.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:50
Tidligere døjede jeg også meget med opkald fra en masse både seriøse og mindst lige så mange useriøse annoncesælgere.

I starten fik de igen med at de havde ringet til mit supportnummer, hvorfor de selvfølgelig skulle oplyse kundenummer, medmindre de ville betale 750 kroner pr påbegyndt time, det fik dem ret hurtigt ud af røret.

Jeg har for et halvt års tid siden, fået markedsføringsbeskyttelse i CVR registeret, hvilket har gjort at jeg stortset er sluppet af med sælgere der ringer.
Det kan man læse lidt mere om her: http://www.eogs.dk/sw12056.asp

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 06:42
Dato: 6/26/2006 6:49:40 PM Forfatter: Anders Christensen Tidligere døjede jeg også meget med opkald fra en masse både seriøse og mindst lige så mange useriøse annoncesælgere.

I starten fik de igen med at de havde ringet til mit supportnummer, hvorfor de selvfølgelig skulle oplyse kundenummer, medmindre de ville betale 750 kroner pr påbegyndt time, det fik dem ret hurtigt ud af røret.

Jeg har for et halvt års tid siden, fået markedsføringsbeskyttelse i CVR registeret, hvilket har gjort at jeg stortset er sluppet af med sælgere der ringer.
Det kan man læse lidt mere om her: http://www.eogs.dk/sw12056.asp

Øhm.. hvordan med postomdelinger?
Det er vel kun i forbindelse med direkte kontakt (adresseret breve eller telefonopkald) at man er reklame-beskyttet ikk?
Jeg står nemlig og skal have postomdelt en flyer med postdanmark.

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:01
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, Rollike, så vil du gerne være siker på at du kan sende din reklame til folk der ikke gider have den? Det er altså spild af markedsføringskræfter
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 10:46
Dato: 7/8/2006 10:00:30 AM Forfatter: Mikkel deMib Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, Rollike, så vil du gerne være siker på at du kan sende din reklame til folk der ikke gider have den? Det er altså spild af markedsføringskræfter

*LOL* hehe.. det var nu ikke sådan jeg havde tænkt det.... men din pointe er da logisk... nej det jeg tænkte var om jeg ville få problemer hvis post danmark ikke sorterer dem fra som er reklamebeskyttede? Jeg er jo ikke selv herre over den enkelte modtager. Eller om det fungerer ligesom de privates mulighed for "reklamer nej tak"-ordningen?

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 19:24
Dato: 7/8/2006 10:46:15 AM Forfatter: Rollike
*LOL* hehe.. det var nu ikke sådan jeg havde tænkt det.... men din pointe er da logisk... nej det jeg tænkte var om jeg ville få problemer hvis post danmark ikke sorterer dem fra som er reklamebeskyttede? Jeg er jo ikke selv herre over den enkelte modtager. Eller om det fungerer ligesom de privates mulighed for ''reklamer nej tak''-ordningen?

Hos CVR kan man læse: "Oplysninger om reklamebeskyttede virksomheder må ikke bruges til reklamehenvendelser." Jeg kan ikke se, hvordan du skulle bruge CVR-oplysningerne til adresseløse forsendelser og derved komme i klemme.

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 20:23
ok tak...

syntes faktisk også det virkede lidt underligt :-)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:00
En god debat om et varmt emne!
Men I glemmer måske lidt personen, der ringer ud til jer. Husk lige, at I ved at svine telefonsælgeren til rammer en svag person, der i forvejen måske er truet af ledelsen og arbejder under kummerlige forhold til en ussel provisionsløn. Ideen med at stille spørgsmål er rigtig god, men jeg mener ikke, at man skal svine telefonsælgeren til og spørge ind til hans løn- og arbejdsforhold. Det er altså at træde på en person, der ligger ned! Men hvis I kommer i kontakt med nogen, der gerne vil skifte til et telemarketing bureau hvor man kan forvente en god fast løn og ikke skal arbejde med salg af fiktive annoncer, er I meget velkomne til at give dem mit nummer Vi mangler hos Mødebooker nemlig 3 mødebookere med opstart til august...

God sommer til jer alle. Og pas på...for det er annoncehajernes højtid!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:06
Dato: 7/8/2006 10:59:37 PM Forfatter: Jesper Christiansen En god debat om et varmt emne!
Men I glemmer måske lidt personen, der ringer ud til jer. Husk lige, at I ved at svine telefonsælgeren til rammer en svag person, der i forvejen måske er truet af ledelsen og arbejder under kummerlige forhold til en ussel provisionsløn. Ideen med at stille spørgsmål er rigtig god, men jeg mener ikke, at man skal svine telefonsælgeren til og spørge ind til hans løn- og arbejdsforhold. Det er altså at træde på en person, der ligger ned! Men hvis I kommer i kontakt med nogen, der gerne vil skifte til et telemarketing bureau hvor man kan forvente en god fast løn og ikke skal arbejde med salg af fiktive annoncer, er I meget velkomne til at give dem mit nummer Vi mangler hos Mødebooker nemlig 3 mødebookere med opstart til august...

God sommer til jer alle. Og pas på...for det er annoncehajernes højtid!

Arbejder man for svindlere, så beder man om det. Ved at svine dem til, bliver de trætte af arbejdet og finder sig sikkert noget ordentligt at lave. Jeg gider godt nok ikke selv, jeg siger bare pænt nej tak og lægger røret på.

Dbh Martin
Side 2 ud af 4 (40 indlæg)