Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligPakkepost.dk til webshop-ejere

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, jeg har en virksomhed i Flensburg, som vil tilbyde noget lignende.,,, vil lige høre dig som hvad synes du er en rimelig pris...

Jeg synes også det virker dyrt, jeg havde nu forestillet mig at man betalte en start omkostning og derefter betalte per enhed efterfølgende.

Men sig mig hvad du kan forestille dig.. og så er der også fragten som man kan spare hvis man laver en aftale med distributionsfirma / lagerhotel .

Hilsen

Scandi-Euro GMbH

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:42

Tusind tak for tilbagemeldingerne.

Det har været super.

Jeg har nu ændret overskriften for så tydeligt som muligt at fortælle, hvad det er man får for de 49,-:

Billig Pakkepost

Lagerhotel og forsendelse af pakker

For Kun 49,-kr pr. pakke opbevarer, håndterer og sender vi dine pakker for dig. - Du betaler selv fragten
- Specielt velegnet til Webshops

Overlad hele den fysiske og administrative håndtering af dine produkter til os for kun 49,- kr. pr. pakke.

Hvis det stadig er uklart vil jeg meget gerne have høre det Smile

Venlig hilsen,
Christian 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:52

Jeg vil mene, at ordet BILLIG PAKKEPOST fortolkes forkert, deraf alle disse misforståelser.

Der burde nok have stået, BILLIG LAGERHOTEL.

Det er jo det hele dit koncept handler om..

Altså burde ordet pakkepost ikke figure i en overskrift, da man kan fejlfortolke ordet som sin helhed incl. forsendelsen pr. pakke.

Men som hjemmeside adresse er det OK.

mvh

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:38

Scandieuro

Jeg ved ik hvad er fair pris ville være tænkte bare at hvis man tilbyder sådan en tjeneste som denne kunne man måske, alt efter antal forsendelser, få en go pris hos Post Danmark eller ligende og tage samme pris som PD normalt tager og så leve af differencen....

ved ikke om det er muligt, mener bare at 49 uden forsendelse hurtig løber op.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 14:40

Hej har du tid så vi kan tage en dialog på telefon, for jeg er fuldstændig enig med dig...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:05

Jeg ved snart ikke om det er lovligt på amino mere - men jeg vil gerne fortælle trådstarter at 49kr er en fuldstændig vanvittig pris for lagerhotel.

Jeg var lige ved at hoppe på vognen da jeg troede det var incl pakkepost - selvom jeg ikke var alt for imponeret dengang - da jeg troede det var incl fragt var mit indtryk af prisen at det var "meget rimeligt".

Men jeg ved jo godt hvad der venter mig af fine flosler om janteloven og du får hvad du betaler for - men mine webshop kunder (jeg sælger it-udstyr)gider sgu ikke betale 50kr + fragt for at få tilsendt deres varer - de vil allerhøjst betale postdanmarks priser - og det vil de helst også undgå.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 15:15

Altså igen er jeg fuldstændig enig, hvis en kunde vil betale de vejlende priser som Postdanmark går ud med så vil jeg også gerne pakke pakkerne for kunden og sende varerne til slutforbrugeren...

Men problemet er selvfølgelig at man skal have en del kunder for at kunne generere en omsætning, som gør at man kan få nogle fornuftige priser fra PostDanmark... Men jeg er klar med en dialog...

Kontakt os på mail:  info@scandi-euro.com

Vi kan klare forsendelser og gode priser til hele Europa... Vi arbejder med DHL og PostDanmark.. så kom bare an.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:46

Jeg kan se at jeg har misforstået konceptet indtil nu ;o)

Hvorfor skal det hedde "Billig pakkepost", når det i virkeligheden handler kun handler om lagerplads??????

Om det så er billigt kan bestemt diskuteres. Der kommer jo så fragt oveni. Hvis man kigger på hvad folk tager for forsendelse i diverse webshops, så bliver det vist noget af en udfordring.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:46

Jørgen Olsen:

Men jeg ved jo godt hvad der venter mig af fine flosler om janteloven og du får hvad du betaler for - men mine webshop kunder gider sgu ikke betale 50kr + fragt for at få tilsendt deres pakker - de vil allerhøjst betale postdanmarks priser - og det vil de helst også undgå.

Ingen problemer, Jørgen Smile

Vi er her for at tage en god debat - og dit argument er jo helt på sin plads.

Jeg vil konkretisere, at det ikke er dine webshop kunder, der skal betale prisen.

Det skulle gerne være dig og andre, der driver webshoppen.

Og du skal gøre det fordi det er en god forretning for dig.

Hvis du mener, at din egen tid, plads til opbevaring, registrering af varer, lægge på lager,  forsikring, varme, husleje og alt det andet, det medfører at have og styre et lager med en masse varenumre kan gøres billigere end 49,- pr. pakke du sender, ja, så skal du selvfølgelig gøre det selv.

For ikke at tale om alt bøvlet, hvis der er noget, der ikke går som det skal. Så er det dig, der får en dårlig dag. Dig, der bliver forstyrret i dine gøremål. Dig, der får hakket dig dag op i småbidder, så når du går hjem om aftenen har du intet nået af alt det du havde sat dig for, da du startede på arbejdet om morgenen. Hvad er det værd for en webshopejer at slippe for alt det bøvl?

Hvad er det værd at få nogle rolige dage, hvor man ikke bliver forstyrret? 

Og  hvad sætter du din egen timepris til?

Hvis du elsker at pakke pakker ind, lægge på lager og alle de andre ting, det fører med sig at have sit eget lager og kan gøre det til en timepris, der er væsentligere lavere, ja, så er det da det, du skal bruge din tid på.

Men hvis du ønsker, at din virksomhed skal vokse vil jeg anbefale webshopejere at bruge tiden på at arbejde  forretningen i stedet for I forretningen og få nogle andre til at gøre det fysiske arbejde, så du selv kan bruge tiden på at udvikle din virksomhed.

Ellers vil det være manglen på DIN tid og opmærksomhed omkring bl.a. salg være det, der bremser virksomhedens fremdrift.

Prøv at regne på det og se, hvor dårlig en forretning det er for dig at lægge opgaven ud i byen.

Jeg synes, at det kunne være et interessant regnskab.

Venlig hilsen,

Christian 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:54

Christian iMARKETING:

Jørgen Olsen:

Men jeg ved jo godt hvad der venter mig af fine flosler om janteloven og du får hvad du betaler for - men mine webshop kunder gider sgu ikke betale 50kr + fragt for at få tilsendt deres pakker - de vil allerhøjst betale postdanmarks priser - og det vil de helst også undgå.

Ingen problemer, Jørgen Smile

Vi er her for at tage en god debat - og dit argument er jo helt på sin plads.

Jeg vil konkretisere, at det ikke er dine webshop kunder, der skal betale prisen.

Det skulle gerne være dig og andre, der driver webshoppen.

Og du skal gøre det fordi det er en god forretning for dig.

Hvis du mener, at din egen tid, plads til opbevaring, registrering af varer, lægge på lager,  forsikring, varme, husleje og alt det andet, det medfører at have og styre et lager med en masse varenumre kan gøres billigere end 49,- pr. pakke du sender, ja, så skal du selvfølgelig gøre det selv.

For ikke at tale om alt bøvlet, hvis der er noget, der ikke går som det skal. Så er det dig, der får en dårlig dag. Dig, der bliver forstyrret i dine gøremål. Dig, der får hakket dig dag op i småbidder, så når du går hjem om aftenen har du intet nået af alt det du havde sat dig for, da du startede på arbejdet om morgenen. Hvad er det værd for en webshopejer at slippe for alt det bøvl.

Hvad er det værd at få nogle rolige dage, hvor man ikke bliver forstyrret? 

Og  hvad sætter du din egen timepris til?

Hvis du elsker at pakke pakker ind, lægge på lager og alle de andre ting, det fører med sig at have sit eget lager og kan gøre det til en timepris, der er væsentligere lavere, ja, så er det da det, du skal bruge din tid på.

Men hvis du ønsker, at din virksomhed skal vokse vil jeg anbefale webshopejere at bruge tiden på at arbejde  forretningen i stedet for I forretningen og få nogle andre til at gøre det fysiske arbejde, så du selv kan bruge tiden på at udvikle din virksomhed.

Ellers vil det være manglen på DIN tid og opmærksomhed omkring bl.a. salg være det, der bremser virksomhedens fremdrift.

Prøv at regne på det og se, hvor dårlig en forretning det er for dig at lægge opgaven ud i byen.

Jeg synes, at det kunne være et interessant regnskab.

Venlig hilsen,

Christian 

Jeg har et lille kælderrum i nordvest hvor jeg ka have alle mine varer for 300kr om måneden - og en fornuftig minimumsbeholdning så jeg er godt dækket ind en måneds tid kan jeg have på mit kontor.

Har jeg fem ordrer på en dag der skal afsendes kan jeg lave fakturaer og gøre dem klar med pakkelabels på - og sende nummeret ud til kunden på under et kvarter.

Det vil altså sige at hvis jeres tilbud er det mest attraktive på markedet må jeg hellere holde mig væk indtil min timepris er højere end 980kr (5x49kr for et kvarters arbejde er 980kr for en times arbejde).

Jeg har ikke indregnet et stop på posthuset som ligger på vejen (alle vegne). Jeg har heller ikke indregnet forsikring, sygdom eller andet hippie-fis :) Men jeg håber du kan bruge det til noget.

Mine varer er allerede tilstrækkeligt emballerede - der skal bare klaskes en pakkelabel på som regel.

Hvor mange kroner havde du forestillet dig at skulle kunne tjene på en time for denne type serviceydelser (hvis det er tilladt at spørge - jeg bliver tit overfaldet når jeg gør). ?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)