Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligPakkepost.dk til webshop-ejere

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-Aminoer.

Jeg har lige i går aktiveret vores nyeste hjemmesideprojekt, www.BilligPakkepost.dk.

Siden kan sagtens gøres bedre (og det bliver den - specielt skal nogle af fordelene ind i noget grafik); men jeg synes, at den nu er kommet så langt, at jeg godt kunne tænke mig at høre andres mening.

Specielt kunne det være godt at høre fra dig, hvis du er en potentiel bruger af en sådan service. 

Hvad synes du om konceptet overordnet set?

Hvad savner du af information?

Hvad kunne gøre dig mere tryg?

Hvad ville holde dig tilbage fra at udfylde kontaktformularen?

Er der information, der er overflødig og som du ikke har brug for?

Jeg håber på en masse god feed-back og en god diskussion om, hvordan I ser på tingene.

Venlig hilsen,

Christian Garrelts

iMARKETING
Stenløse Center 95
3660 Stenløse

Tlf.: 47 17 32 64
info@imarketing.dk
www.imarketing.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32

Hej Christian

Tak for sidste, det har rigtig hyggeligt at tale med dig.

Jeg her lige en godt kommentar/hjælp og det er at I nok skal købe jeres egne billeder og ikke nappe fra F.eks Post Danmark som har betalt kassen for netop at få lavet det øverste billede. Jeg har en gang haft dem som kunde og arbejdet med netop dette foto til et intern projekt. Hvis du vil spare på omkostningerne for en designer så lover jeg dig for at det i sidste bliver mega dyrt for dig og din kunde :)

Bare en hjælp

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:45

Hej Henning.

Selv tak Smile

Vi er helt enige.

Vi har allerede aftalt selv at tage nogle billeder når postbilen kommer forbi. Da der bliver hentet post hver dag så er der jo rige muligheder for at tage de helt rigtige billeder. 

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:46

Undskyld, men jeg synes ikke at det virker ikke seriøst at tage 49 kr. per forsendelse, uanset om der er tale om en kummefryser eller en knappenål.

Mvh. Finn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:58

Jeg var inde på sitet inden jeg læste indlægget. Har dog læst det efterfølgende ;o)

Min oplevelse var:

• Jeg er i tvivl om det er en testside eller en rigtig side
  • Jeg er i tvivl om det skal bruges som reklame på dit site eller om det er et forsøg på at lave kundens side
  • Den trænger til en designer
  • Jeg ville ikke (hvis jeg havde en webshop) udfylde kontaktformular - hvorfor er det spredt sådan ud. Det virker lidt som om, at de er blevet 'kastet' ind på siden.
  • Er det en pakkepost side eller en marketing side?
  • Konceptet virker absolut spændende
  • Du bruger meget plads til billeder og tekst i venstre side. Det betyder at siden bliver vildt lang........lidt irriterende ;o)
  • "Nu er det slut med at hænge i en klokkestreng for at nå det hele." - måske er det mig, men jeg har aldrig hørt det udtryk før ;o)
  • Jeg ville nok overveje at bruge kortere sætninger eller måske punktopstilling nogle steder - fx. her:

Vi tilbyder at lagerføre, pakke og sende varer for virksomheder i alle brancher, der driver eller ønsker at drive en webshop eller traditionel vareekspedition, men som ikke ønsker besværet med lager og logistik.

• Besynderlig forklaring (Læs: måske er det bare mig, men det virker lidt som malplaceret humor): Vi tilbyder sandsynligvis Danmarks laveste pris på lager (når det er gratis kan det vidst ikke gøres billigere) og forsendelse og byder alle kunder velkomne - også helt nystartede webshops, som endnu ikke kender deres volumen.

• Jeg ville, generelt, kigge på sproget. Der er nogle () og sproget virker lidt gumpetungt på mig. Jeg vil tro at et mere direkte sprog ville gøre godt.

Håber at du kan bruge det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:00

Hej Finn

Tusind tak fordi du gør mig opmærksom på uklarheden.

Det er præcis sådan nogle tilbagemeldinger jeg efterlyser.

Prisen er baseret på pakker, der kan sendes med Post Danmark inden for de almindelige grænser.

Det går jeg lige ind og præciserer...

Mvh,

Christian

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:20

Hej,

Syntes at teksten "Billig Pakkepost er en informations hjemmeside, der er udarbejdet af iMARKETING til een af vores samarbejdspartnere" forvire en hel del. Er det iMARKETING der driver Billig Pakepost, eller er det bare en gang udnyttelse af en kundes hjemmeside til linkbuilding.

Syntes at priserne er overodentlig gode og kan I (eller hvem det nu er) holde det der loves på siden, så ser det rigtig godt ud.

Men, ville aldrig kontakte et firma som ikke vivser adresse og cvr nr. på hjemmesiden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:28

Jeg kan ikke se hvilket firma det er der leverer denne service. At der står hvem der har lavet hjemmesiden, suppleret af en helt irrelevant reklame for dette firma, virker helt ligegyldigt og meget useriøst.

Prisen virker kun attraktiv hvis man har et ekstremt lille salg - har man meget salg tror jeg det bliver for dyrt. Sidder selv p.t. med et projekt, hvor vi forventer 100-200 salg om dagen der skal sendes ud - det bliver så (200*30*49)  294.000 kroner. For den pris kan vi få et lager på Kongens Nytorv og ansætte statsministeren til at pakke :)

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:31

Hej,

Jeg står faktisk og skal bruge et lagerhotel til min webshop, men de 49 kr. kan mine små og ret billige varer slet ikke bære. Jeg sælger batterier som i 99% tilfælde sendes i boblekuverter som er langt mindre tidskrævende end pakker.

Mvh. Finn

www.batterizonen.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:35

Mikkel deMib Svendsen:

For den pris kan vi få et lager på Kongens Nytorv og ansætte statsministeren til at pakke :)

Nej det kan I ikke.. Han er allerede bagud med at pakke her :D

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)