Jeg har lige i går aktiveret vores nyeste hjemmesideprojekt, www.BilligPakkepost.dk. Siden kan sagtens gøres bedre (og det bliver den - specielt skal nogle af fordelene ind i noget grafik); men jeg synes, at den nu er kommet så langt, at jeg godt kunne tænke mig at høre andres mening. Specielt kunne det være godt at høre fra dig, hvis du er en potentiel bruger af en sådan service. Hvad synes du om konceptet overordnet set? Hvad savner du af information? Hvad kunne gøre dig mere tryg? Hvad ville holde dig tilbage fra at udfylde kontaktformularen? Er der information, der er overflødig og som du ikke har brug for? Jeg håber på en masse god feed-back og en god diskussion om, hvordan I ser på tingene. Venlig hilsen, Christian Garrelts iMARKETING Tlf.: 47 17 32 64 |
Hej Christian
Tak for sidste, det har rigtig hyggeligt at tale med dig.
Jeg her lige en godt kommentar/hjælp og det er at I nok skal købe jeres egne billeder og ikke nappe fra F.eks Post Danmark som har betalt kassen for netop at få lavet det øverste billede. Jeg har en gang haft dem som kunde og arbejdet med netop dette foto til et intern projekt. Hvis du vil spare på omkostningerne for en designer så lover jeg dig for at det i sidste bliver mega dyrt for dig og din kunde :)
Bare en hjælp