ja jeg kan jo ikke lade være med at blive lidt nysgerrig over denne sætning;
Vi pakker dine produkter ind i biologisk nedbrydelig emballage og gratis stødabsorberende pakkefyld.
Er det ikke kassefyldet der er biologisk nedbrydeligt? Eller pakker i det i plast eller hvordan?
Jeg synes, der nogen lidt underlige formuleringer, som kan give tvivl over hvad i mener;
Din kunde bestiller varen i din webshop og her tager du som normalt betaling for forsendelse varen til din kunde. (altså hvor ved du fra jeg tager penge for fragten og ikek har regnet det ind i prisen?)
Kun 49,-kr pr. forsendelse i hele Danmark (burde det ikke være 49,00 kr. pr. ordre, så man ikke tror fragten er med i prisen)
Forsendelse med Post Danmark og Danske Fragtmænd til din kunde (længere nede står at i også kan sende med andre)
Derfor skal dine pakker overholde følgende for at være inkluderet i tilbuddet:
Maksimum vægt på pakken: 20 kg.
Maks.: Længde 150 cm og længde + omkreds = 300 cm. (andet sted på siden står, at i også kan sende paller)
Vi kan desværre ikke tilbyde denne lave pris for sæsonvarer, der erfaringsmæssigt bliver omsat mindre end 10% af i halvdelen af året
(det vil sige hvis jeg sælger pynt til hjemmet, kan i godt pakke puder og vaser, men ikke juleuroer? hvad hvis jeg sælger begge slags)
Genplacering på dit lager eller i afsnit på dit lager for varer, vi ikke kunne genplacere grundet fejl på varen (denne sætning forstår jeg ikke, vil i sætte varer med fejl i på plads på lageret igen?)
Vi tilbyder sandsynligvis Danmarks laveste pris på lager (når det er gratis kan det vidst ikke gøres billigere) og forsendelse.. (det er jo ikke gratis - koster det ikke 49 kroner?)
Vi har set nogle unikke muligheder for at udnytte vores erfaring fra vores egen kørende internetvirksomhed til at hjælpe dig med håndteringen af dine varer. (hvilken forretning - hvis du er min konkurrent, er jeg ikke interesseret)
Hvad er din største bekymring eller
mest brændende spørgsmål i forbindelse med det du har læst?
dette sidste spørgsmål ville jeg nok slette, det hører mere hjemme i en spørgeskema-undersøgelse.. bed ikke kunden om at tænke over, hvad de skal bekymre sig om ved at vælge jer - det kan være de så finder en god grund til ikek at handle med jer og dermed ikke engang gider kontakte jer.