Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligPakkepost.dk til webshop-ejere

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

1. Konceptet er rigtig fedt. - Det mangler vi.

2. Af information savner jeg ikke noget - har ikke læst siden igennem (kommer jeg tilbage til...)

3. Trygheden og rammerne kunne forebygges ved at lave om på designet, så det bliver overordnet mere professionelt.

4. Der er ALT for megen tekst. Gør det kort og godt - det er faktisk med til at gøre siden mere loyal efter min mening. Derfor har jeg ikke læst siden igennem, jeg "orker" det faktisk ikke.

Kan du følge mig?

Venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 09:28

Hej nu svarer du at det er for dyrt, hvad mener du så det skal koste... 25,00 i startgebyr, + 5,00 pr. ekstra varelinie, eller hvordan foretrækker du en sådan løsning...

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:57

25,00 i startgebyr, + 5,00 pr. ekstra varelinie er stadig alt for dyrt for mindre varer som er lette at håndtere.  Det er useriøst at fastsætte en pris helt uden hensyn til hvilken type varer der er tale om, da tidsforbruget jo helt afhænger af dette. 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 16:10

Hej Christian

Først lige tillykke med din forretning. Godt nok er du en konkurrent, men der er nok plads til os alle :-)

Derefter vil jeg gerne blande mig lidt i debatten om prissætning. Det er korrekt at det er svært at fastsætte en god pris hvor man holder pengene hjemme på alle ordrer.  Vi kører med en liniepris / plukpris, og et minimum beløb for ordrerne.  Det vi sætter til på gyngerne, det tjenner vi på karrusellerne. Men I det lange løb gælder det bare om at finde en prissætning som kunden mener er ok. I vores tilfælde afgiver vi først tilbud til kunden når vi har hørt lidt om hvilke varer derr sælges, og hvad de éllers har af ønsker omkring håndteringen.

Jeg mener også at du bør ændre det således du ikke kører med en fast pris, men ændrer det således at du imødekommer dem der har små ordrer. Har du ellers lyst til lidt sparring omkring de erfaringer vi har gjort, er du meget velkommen til at kontakte mig.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:35

Hej Hans

Tusind tak for det Smile

Det er egentligt et stykke tid siden at der var "liv" i tråden, så derfor var jeg da lige lidt overrasket, da du tog den op igen.

Det går faktisk ganske udmærket med den måde, vi arbejder med tingene. Der er skrevet aftaler med en del klienter der starter lige her efter sommerferien.

Og jo, vi har da oplevet, at de enkelte virksomheder har vidt forskellige behov - og med et åbent sind og en god portion fleksibilitet er det lykkedes os at imødekomme ønskerne.

Jeg vil være opmærksom på dit tilbud og skal nok tage fat i dig, hvis der er noget vi kunne tænke os at vide mere om.

Venlig hilsen,

Christian 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)