Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BilligPakkepost.dk til webshop-ejere

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for super gode tilbagemeldinger, allesammen Smile

Det er virkelig noget der kan bruges.

Jeg kan godt se, at der en masse der skal rettes op.

Og det er jo netop meningen med at få tilbagemeldingerne så tiden bliver anvendt på de rigtige ting.

Så jeg må i gang med at hugge alle invendingerne igennem og gøre noget ved alle dem jeg har mulighed for at ændre. Wink

Venlig hilsen,
Christian

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:08

Hejsa,

Jeg er ganske enig med de øvrige kommentarer om 1) billeder, 2) sprog 3) længden af siden.
Måske det ville være en idé at dele siden op med faneblade for oven / i siden, så man kan klikke sig ind på de forskellige områder såsom 'sikkerhed', 'forløbet' osv... så bliver siden meget kortere. Jeg orker ihvertfald ikke at kigge alt det tekst igennem, som det står nu :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Christian

Jeg aner ikke om kr. 49,- er billigt, for lagerhotel. Men jeg ved at din overskrift "Billig Pakkepost - Gratis Lager. Kun 49,- kr. pr. forsendelse i hele Danmark" får mig til at tro at omkostningen rent faktisk er 49,- kr. pr. forsendelse. Og det er billigt. 

Derfor blev jeg lidt skuffet da jeg længere nede på siden kan læse at prisen "kun" er kr. 49,- + fragtomkostninger. Min indledende tanke var at overskriften blot var endnu et billigt marketingstrick, for jeg forstod det ærlig talt som om at I reklamerede med en samlet pris på kr. 49,- inkl. forsendelse.
Måske er det bare mig der er helt gal på den. Og måske er det åbenlyst for alle virksomhedsejere der er på udkig efter lagerhotel - men igen, måske er der andre der ligesom mig misforstår, og derved bliver irriteret af at blive lokket med en fængende overskrift blot for at finde ud af at der kommer flere omkostninger til senere hen.

Personligt ville jeg nok fokusere mere på alle de skridt der er i at håndtere en pakke. 1) modtagelse fra leverandøren 2)tjekke at alt er med i forsendelsen 3) sætte det på lager 4) plukke pakkerne 5) pakke varen 6) ringe efter fragtmand 7) sende pakken afsted. Mangler jeg noget?

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:43

Sidst jeg brugte lager hotel, var det 20 kr. per forsendelse, så billig ved jeg nu ikke om det er.

Som ejer af et lager der står et andet sted er det ALT afgørende at jeg ved hvordan det forholder sig med forsikringen af varerne

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:31

opdel hjemmesiden i katagorier, med faneblade evt i toppen eller siden.

Gør siderne kortere.

Skriv Firma, cv, adresse, email osv i bunden af siden.

Forkort din tekst til konkrete ting som er til at forstå så man stadig ved hvad dit budskab er.

Synes der er lidt for meget tekst, lyder mere som om du prøver at sælge "min syge mormor" (ikke grimt ment, men bare et udtryk)

Mange gentagelser osv. og senere med småt lige lidt ekstra i prisen. hvilket jeg synes er ringe.

Ellers super koncept, og der skal jo arbejdes med alt.

Held og lykke håber dette kunne bruges lidt.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:13

ja jeg kan jo ikke lade være med at blive lidt nysgerrig over denne sætning;
Vi pakker dine produkter ind i biologisk nedbrydelig emballage og gratis stødabsorberende pakkefyld. 
Er det ikke kassefyldet der er biologisk nedbrydeligt? Eller pakker i det i plast eller hvordan?

Jeg synes, der nogen lidt underlige formuleringer, som kan give tvivl over hvad i mener;

Din kunde bestiller varen i din webshop og her tager du som normalt betaling for forsendelse varen til din kunde.  (altså hvor ved du fra jeg tager penge for fragten og ikek har regnet det ind i prisen?)

Kun 49,-kr pr. forsendelse i hele Danmark (burde det ikke være 49,00 kr. pr. ordre, så man ikke tror fragten er med i prisen)

Forsendelse med Post Danmark og Danske Fragtmænd til din kunde  (længere nede står at i også kan sende med andre)

Derfor skal dine pakker overholde følgende for at være inkluderet i tilbuddet:
Maksimum vægt på pakken: 20 kg
Maks.: Længde 150 cm og længde + omkreds = 300 cm. (andet sted på siden står, at i også kan sende paller)

Vi kan desværre ikke tilbyde denne lave pris for sæsonvarer, der erfaringsmæssigt bliver omsat mindre end 10% af i halvdelen af året
(det vil sige hvis jeg sælger pynt til hjemmet, kan i godt pakke puder og vaser, men ikke juleuroer? hvad hvis jeg sælger begge slags)

• Genplacering på dit lager eller i afsnit på dit lager for varer, vi ikke kunne genplacere grundet fejl på varen (denne sætning forstår jeg ikke, vil i sætte varer med fejl i på plads på lageret igen?)
  • Vi tilbyder sandsynligvis Danmarks laveste pris på lager (når det er gratis kan det vidst ikke gøres billigere) og forsendelse.. (det er jo ikke gratis - koster det ikke 49 kroner?)

Vi har set nogle unikke muligheder for at udnytte vores erfaring fra vores egen kørende internetvirksomhed til at hjælpe dig med håndteringen af dine varer. (hvilken forretning - hvis du er min konkurrent, er jeg ikke interesseret)

Hvad er din største bekymring eller
    mest brændende spørgsmål i forbindelse med det du har læst?

dette sidste spørgsmål ville jeg nok slette, det hører mere hjemme i en spørgeskema-undersøgelse.. bed ikke kunden om at tænke over, hvad de skal bekymre sig om ved at vælge jer - det kan være de så finder en god grund til ikek at handle med jer og dermed ikke engang gider kontakte jer.

Fra Stenløse
    Tilmeldt 23. Jun 06
    Indlæg ialt: 3040
    Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:00

Hej Nina

Det er jo efterhånden tydeligt, at det er en hjemmeside der er "kastet sammen" på en dag.

Men se, hvilken værdifuld tilbagemelding, vi får ud af det. Det her ER måden at rykke hurtigt på.

Ikke sidde og fedte med et lille stykke grafik nede i hjørnet før de overordnede linier er på plads.    

Som de andre er du kommet med nogle hammer-gode indvendinger, hvor du får sat ord på det, som folk tænker. 

Jeg har ikke en ide om, at vi skal gå dybere ind i en diskussion og svare her; men jeg kan blot se, hvor meget det giver at kaste et spørgsmål ind i forummet her. Normalt er det jo næsten altid mig der svarer og sjældent mig der spørger, så derfor er det vildt fedt at få sit site heglet igennem Smile

Jeg er sikker på, at med alle de super gode svar Aminoerne er kommet med, så skal vi nok få en en god forretning ud af det.

Venlig hilsen,
    Christian

Fra Sønderborg
    Tilmeldt 27. Jun 07
    Indlæg ialt: 300
    Skrevet kl. 22:17

Hej,

Jeg synes ikke du forklar prisen ordenligt..

Hvad er den rigtig pris? 49 for hver ordre i sender ud eller hvad?

Fra Flensburg
    Tilmeldt 22. Jan 09
    Indlæg ialt: 414
    Skrevet kl. 01:51

Hej Duffi,

nu er jeg jo nysgerrig, hvad er den rigtige løsning for at lave sådanne løsninger,,, skal man afregne prisen med et startgebyr + et tillæg per ekstra enhed - hvad med emballage, og andre omkostninger...

For at være seriøs, prøv at komme med et udkast til mig, så vil jeg se seriøst på en aftale med dig...

Send mig en mail på info@scandi-euro.com så vil jeg komme med et oplæg til jer...

Scandi-Euro GmbH

Fra Fredericia
    Tilmeldt 12. Nov 07
    Indlæg ialt: 476
    Skrevet kl. 02:12

Ja jeg må indrømme jeg bliver lidt sur når jeg læser den slags og bliver nok aldrig kunde hos dig, føler mig faktisk snydt.

Billig Pakkepost - Gratis Lager

Kun 49,-kr pr. forsendelse i hele Danmark 

Som jeg læser det er det eneste i egentlig tager penge for er at opbevare varen (gratis lager - uden forsendelse)

Og så forstår jeg ikke linien, Kun 49,- pr. forsendelse i hele danmark, når du samtidig oplyser at det er uden forsendelse det er squ da vildledning og ingen grund til at skrive "hele Danmark"

kunne man skrue en ordentlig løsning sammen, med en fornuftig rabat ved post danmark, så kunne iden være go´ nok.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)