Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 4 på google, ikke godt nok.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

www.thuroe-minigolf.dk

Vi er på side 4 hvis man søger på minigolf. Banen er blevet nævnt før som europas flotteste og sjoveste, så jeg syntes det er ærgeligt at vi eksempelvis skal slås af valdemarslot som ligger på 1 side. De har danmarks største, men der er ikke lavet 1 eneste forhindring, den er kort sagt elendig.

Hvad kan vi gøre? Ingen af os er computer nørder, så jeg har brug for at vide hvem der kan hjælpe os med at forbedre vores placering?

Mvh Simon

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden kan ikke vises... er den oppe?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Star mange misforstår

IKKE alle kan stå på første side hos Google..

mvh

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

europas flotteste og sjoveste samt danmarks bedste minigolf burde nu stå på side 1. Men vi er jo ingen millionforretning, vi kan ikke bare ansætte folk til at lave hjemmesider og promovere dem.

Siden er muligvis ikke oppe for tiden. Der er ved at blive lavet ændringer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:23

Hej Simon,

Google er ligeglade med, hvem der har den største og flotteste minigolf-bane. Hos Google handler det om relevans i form af indhold på siden og links til siden, for at sige det groft.

I jeres tilfælde har I stort set ingen links til siden.

Tag fat i Riisagers liste over linkkataloger, og tilmeld jer hver eneste katalog på listen. Sørg for at bruge forskellige linktekster der alle indeholder en variant af minigolf og skriv beskrivelsen forfra hver gang. Det vil gøre meget for jeres placering.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Et godt sted at starte er, at få siden op og køre - dit link virker slet ikke her :)

Når det så er gjort, så bliver du nødt til at se i øjnene, at det ikke er din vurdering af jeres golfbanes fortræffeligheder der spiller ind i søgemaskinerne. Slet ikke.

Det der for alvor spiller ind er:

1) En god arkitektur, som søgemaskinerne kan finde rundt i uden at blive forvirret eller skræmt væk

2) Gode unikke tekster på alle sider, hvor de ord i gerne vil findes på faktisk bruges

3) Links fra andre websites - både til forsiden, men i høj grad også til konkrete undersider med fokus på de ord i gerne vil findes på

Specielt det sidste er ekstremt vigtigt!

Du kan enten selv forsøge at sætte dig ind i hvordan man gør alt det ved at surfe rundt på nettet. Det tager nogle år. Alternativt kan du bruge SEO Supporten til at få den hjælp du skal bruge, og endeligt kan du naturligvis hyre en konsulent til at ordne det hele for dig.

Det sidste er dyrest - det første er billigst, men kræver så også en større indsats fra din side.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 12:28

tak, jeg vil sætte mig ned og læse den side når jeg kan.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 12:51

Jeg går lidt med tankerne om at få en hel ny hjemmeside, da den nuværende var et lidt billigt første forsøg som har holdt et par år. Hvis nu jeg får lavet en rigtig god side af nogle aminoer (har fået tilbud før og ser godt og billigt ud) skal det så få web creator til at udforme siden så den er flink mod google eller får jeg Seo til det bagefter?

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:03

Hej,

Det er rigtig fornuftigt at tænke seo med ind, allerede når en hjemmeside opbygges. Det er vigtigt at du har kontrol over de elementer som har betydning for din sides placering i Google - Ikke alle webdeignere og -udviklere er opmærksomme på det!

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 13:05

hvad er seo? omg 450kr måneden, ville måske virke for et større firma men en minigolf kan skut række til særlig meget :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)