Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JanteKur - Iværksætter Event i Esbjerg med fokus på Videntung og Innovativ iværksætteri

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er

Husk nu at det er i morgen I har mulighed for at deltage i Grosens spændende arrangement JanteKur !

Amino har jo sin helt egen stand, og Martin Thorborg giver også et af sine spændende foredrag....

Vi ses

mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:52
Stor ros til Grosen for et flot arrangement og tusind tak til alle friske Aminoer for uvurderlig hjælp!

Dbh Martin

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:01
Fuldstændig enig! Hatten af for Grosen for et godt arrangement!

- og forhåbentlig får vi snart nye besøgende på Amino... 

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:40
Yep, jeg var også et smut forbi, og det var et godt initativ Grosen!

Jeg kunne også godt lide dit foredrag Martin, især starten med din fortælling om din computerspilforretning.  Jeg kender dig jo mest som ham fra Jubii, men det er altid mest interessant at høre, hvordan folk får noget op at stå første gang, synes jeg, for det er det der er det sværeste. Har man først stablet én succes på benene, selvom den er lille, så er det lettere at få omgivelserne til at tro på, at man kan gøre det igen.

Hvis du kan bruge lidt konstruktiv feedback, synes at sidste halvdel var lidt mere rodet. Du har mange gode pointer og annekdoter, og du er god til at servere dem overbevisende, men jeg savnede lidt overblik. Måske i form af en lille opsummering midtvejs med overskrifter af, hvad du nu ville komme ind på, i stil med: Nu får I et par tips til e-handel, til marketing, til salg osv.

Men ellers kunne jeg også godt lige pointen med, at Janteloven bare er en undskyldning folk bruger for ikke at komme igang. Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk synes den er et problem. Man kan altid støde ind i folk som ikke kan lide én eller det man laver, men det kommer man også ud for som pædagog eller politibetjent. Så jeg hører ikke til dem som siger fuck Janteloven, jeg synes ganske enkelt ikke, jeg kan få øje på den...

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:48
Hej Grosen - og alle i andre...

Tusind tak for i dag, det var både en fornøjelse at være med til at forevige dagen for Jantekur''06 - men også en fornøjelse at møde dig, de andre amino''er (endelig fik jeg lejlighed til at møde lidt Jyske amino gutter & gutinder, istedet for kun dem herovre på djævleøen ;-))

Fedt & spændende foredrag Martin, det er altid en hamrende fed oplevelse, inspirerende & motiverende at høre dig knævre løs i 1 time, halvanden, hvor meget du nu får lov inden nogen stopper dig ...

Og i øvrigt, hvor var det også et kanon indslag med Thomas fra Densen, kanongode historier han serverede og tænk sig at vi har sådan en virksomhed i DK...!!

Tak herfra til alle for en hyggelig dag...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:57

Ja, super godt initiativ og arrangement. Grosen, jeg håber at det giver rigtig mange nye kunder i biksen, for nu er der ihvertfald ikke mange på Esbjerg-egnen der ikke kender dig med alt det positive PR!

Til dem der ikke var med, synes jeg lige at Martin kom med en pointe i sit foredrag som er værd at smide her. Han sagde noget i retningen af, at vi (danskere?) er supergode til at komme med undskyldninger for ikke at sparke gang i virksomheden. Der er altid liiige én ting til der skal gøres før man er klar til at starte, og man udskyder gang på gang det, det hele drejer sig om: business - at få solgt noget til kunderne. Produktet skal være pakket ind i cellofan med en stor sløjfe inden kunden ser det, og der skal lige være styr på visitkort, kontoret, brochuren etc. Altsammen manøvre som udskyder opstarten.

Ja, faktisk sagde Martin, at dem der ville være iværksættere, og ikke havde et CVR nummer nu, skulle få det bestilt i dag. Gør man ikke det, og udskyder det liiige til i morgen, så blev man sandsynligvis aldrig iværksætter!

Tak for en god dag til jer alle!

mvh Carsten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:36
Hej Grosen

Jeg vil også godt rose fra et godt arrangement !

Martin Thorborg, jeg kunne godt lide din vinkel med at se "janteloven" som en sovepude og en god undskyldning når det går op ad bakke.

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:37
Hej Grosen og alle jer andre amino''er

Jantekur var et SUPER arrangement. Det var rigtig dejligt at få sat ansigter på de folk, man følger og debatterer med her på Amino.

Jeg håber at der kan komme sådanne årlige arrangementer, da verdenen jo ikke kun er virtuel.

Tak til alle og fortsat god dag.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:25
Tak for rosen og "kritikken" jeg tager begge ting til mig :-)

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:58
Der var også en fin omtale af arrangementet i dagens udgave af Erhvervsbladet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)